Ze hebben het daar altijd ook over de TS toch? Topic starter. Of is dat op Fok!? Ik moet dan altijd aan tentamen suïcide denken = zelfmoordpoging, can’t be unseen.
Hahahha noemen jullie een zelfmoord poging een tentamen suïcide als in “gezakt voor het tentamen” aka leeft nog?
Haha ja, maar volgens mij is tentamen gewoon latijn voor poging, dus eigenlijk is het raarder dat tentamens op school zo heten, een poging aardrijkskunde. Nou bij wiskunde waren het bij mij wel enkel pogingen.
“Die heeft al eens een TS gedaan,” zeggen we dan.
Weet jij waar de hondsrug ligt uit je hoofd
- Ja
- Nee
- Ik zeg ja maar ik weet het niet/kijk af
0 stemmers
En de Peel?
- Ja
- Nee
- In brand
0 stemmers
En de Betuwe?
- Ja
- Nee
- Gelogen maar eigenlijk nee
0 stemmers
Oh memories unlocked. Mijn eerste schooldag. Van dorpje naar stad gefietst naar de middelbare school, die giga kipling tas volgestouwd met boeken onder die waardeloze spin. Parkeer ik mijn fiets en hoor ik oudere meiden gniffelen en wijzen naar mij en die tas die veel te hoog zat. Wist ik veel, en blijkbaar had ik waardeloze broers. Hadden ze me best voor kunnen behoeden😭
‘s Aoves laat, de haor nog naat
Nog efkes en naor bed
Raam wiet aop, genne slaop
En de hieemel was vuur rooj
< insert grap van iemand met vraag of ik een TIA heb: nee >
Het enige woord wat ik begreep.
Ik had zelfs een merkloze Kipling. Wonder dat ik het heb overleefd
Ik vind jou vaak grappig, dus eens met delightful. Keep it up
Ik gok ook allemaal in Lunetten.
Maar vind je het niet vreemd dat een rits er niet onder valt? Das toch wel een heel belangrijk onderdeel. Zelf ook een eastpack gehad waarbij de rits steeds bleef haken al na een halfjaar.
Ik had exact deze (ook de kleur)
Een rits valt er wel onder. Wat hier beweerd wordt is niet altijd waar he
Oh vond het al merkwaardig. Love eastpacks trouwens, niet dat ik ze mooi vind maar de meest praktische rugtas die er is.
Hahaha moest hardop lachen. Staat er zo droog.
Hoe gaat het met jouw gebit?
- Fantastisch
- Ja wel goed
- Kan beter
- Helemaal kut
0 stemmers
Wat ik zag was alleen de eerste 2 jaar. Heb ik het dan niet goed begrepen?
Stel je niet aan. Dat zeg ik nergen. Dat jou slechte service is verleend door de winkel of het merk zelf betekent niet dat dat in alle gevallen gebeurt. Ik heb echt honderden van die rugtassen gratis gerepareerd zien worden op ritsen, schouderbanden, binnencoating. Sneu dat ze in jouw geval niet dekten, maar feit is dat ze dat bijna altijd wel doen.
@Jumpsuit ja precies. Zijn gewoon goede tassen, zeker als je kijkt naar het geweld dat ze te verduren krijgen. Die dertig jaar garantie zit overigens op fabricagefouten, dus die dekking neemt wel af na enkele jaren omdat natuurlijke slijtage niet gedekt is. Eerste paar jaar dekken ze bijna alles, daarna enkel wat te herleiden is tot fouten (en dat is ook best veel). Maar ook dan is het een bedrijf dat een vrij goede betaalbare reparatiedienst aan biedt en het frustreert me dat veel merken dat dus niet doen. Wil na een paar jaar best twee tientjes betalen om een tas voor dagelijks gebruik te repareren.
Nee natuurlijk gebeurt dat niet in alle gevallen en dat heb ik nou juist ook niet beweerd; daarom wilde ik daar natuurlijk aanspraak op maken omdat ik er recht op had. Vind “wat hier beweerd wordt klopt niet” gewoon een kakopmerking van jou die overduidelijk naar mij gericht was. Maar prima joh.
Bij mij stond er indertijd zelfs op het garantiebewijs dat de rits niet onder garantie viel. Kan best dat dat veranderd is (was 2002 ofzo, gok ik), maar het is iig niet altijd zo geweest.
Zou best kunnen. In 2002 was in zeven en werkte ik niet.
@EllaFitzgerald joh ik ben echt niet met jou specifiek bezig, dan had ik je getagd en als je dat wilt denken heb je alleen jezelf ermee. Ga iniedergeval niet discussiëren over of jij volgens mij wel of niet liegt want ik was er niet bij en geloof je meteen als je zegt dat jij het niet vergoed hebt gekregen. Ik zeg enkel dat wat mensen hier geloven (dat die rits er nooit onder valt) gewoon niet waar is. In ieder geval niet vanaf laten we zeggen 2013? Heb ook al uitgelegd dat er verschillen zitten in wat precies slijt. Dus ik snap niet wat je nu precies wilt horen.
Maar ik heb echt geen zin om ellenlang te gaan discussiëren over het garantiebeleid van een merk waar ik geen aandelen in heb. Dat garantiebeleid zal vast ergens online staan, ik zou zeggen zoek het op. Ik heb iniedergeval vrij goede ervaringen met het merk