Heleboel!
Het duurde toen iets van 6 weken voor ik ‘m terug kreeg maar hij was echt vlijmscherp weer!
Que
Wat voor vijl gebruik je daarvoor? Wel heel chill als dit kan want echt geen zin in 'm opsturen, dan koop ik nog liever een nieuwe
Je betaald gewoon zelf de verzendkosten naar LA dus is vaak net zo duur of zelfs duurder dan een nieuwe kopen
Overweeg jij om op Omtzigt (zijn partij) te stemmen?
- Ja, maar eerst het verkiezingsprogramma afwachten
- Nooit
- Ik stem sowieso op hem
0 stemmers
Zou jij make-up/lichaamsverzorging van een klein bedrijfje op social media kopen?
Zoals dit , dit , of dit ?
- Ja, zonder twijfel
- Ja, maar ik wil wel meer info over de ingrediënten en hoe de producten gemaakt worden
- Nee dank je
- Al eens gedaan
0 stemmers
Waarom zou ik in Godsnaam als volwassen vrouw een bruine chocolade lipgloss met boba parels erin willen?
Misschien als ik 4 jaar oud was.
Die eerste, ja. Die tweede en derde nee
Geen idee, voor mijn gevoel gooien ze allemaal kleivormpjes in die lipglossjes
Ja beter! Ik zoek niet al die filmpjes voor niks op
Jaa precies dit, hahaha.
Maar fijn dat het (tot nu toe) 0% voor ’ sowieso’ is.
Ik denk niet dat iemand dat hier nog durft toe te geven
Gewoon een kartonnen vijl met een hoge grit (niet te ruw), 180/240 meestal! Wat ik ook voor mijn nagels gebruik.
Ja nouja dit telt niet echt haha. Mn ex en ik waren in de schuur van m’n opa en daar was zo’n bepaald apparaat. Ik weet gewoon echtniet hoe zo’n ding heet maar daar deed hij mn pincet langs? En toen was ie nog meer verneukt dan dat ie al was. Zou zo’n ding nooit opsturen, teveel gedoe.
Nu ben ik me aan het bedenken hoe zo’n apparaat heet?
Dankje! Ik heb een glazen nagelvijl en dat leek me niet zo handig, haha.
Heb jij veel gereedschap in huis?
- Ja veel
- Nee niks
- Nou een paar dingen
- Redelijk wat gereedschap
0 stemmers
Slijpmachine