Stel je persoonlijke vraag #45

Ik heb mijn verjaardag gevierd en ik wil eigenlijk niet weten hoeveel ik daar uiteindelijk aan kwijt was… Toch altijd meer dan ik van te voren denk.

Inzetten voor sociale kwesties is niet beperkt tot progressieve partijen. De SP is conservatief, maar zet zich toch behoorlijk in voor wat zij zien als de sociale kwesties. PVV is sociaal economisch relatief links, maar cultureel rechts en conservatief. Het hangt er ook vanaf hoe je sociale kwesties afbakent; gaat het dan om arbeidsmarkt, woningmarkt, zorg, dus de meer economische thema’s, of en het ondersteunen van de zwakkere groepen in de samenleving op deze thema’s, of zie je het breder zoals inclusiviteit en alles wat daarmee samenhangt. Dat laatste is idd een progressieve hobby.

3 likes

Hier ook bezig met een kamer ombouwen/verven :money_mouth_face:

Op sollicitatiegesprek gaan in een korte broek

• Kan gewoon
  • Kan alleen als het een hele casual baan/sector etc is
  • Kan wel als ie niet heel kort is, tot de knie bijvoorbeeld
  • Kan nooit

0 stemmers

1 like

Het kán wel in een creatieve sector oid, maar ik zou het zelf niet doen.

1 like

Ik zou het zelf niet snel doen maar de laatste keer dat ik een sollicitatie had zaten alle mannen bij dat gesprek in korte broek.

als bijbaan in een beachclub vind ik prima, verder niet

11 likes

Hierdoor werd ik nog een keer pijnlijk herinnerd aan mijn bekeuring voor te hard rijden, die ik ook nog net te laat betaalde :sob:

2 likes

Je kan toch gewoon even de camera uitzetten dan? Haha

7 likes

weet ik, werk zelf in de horeca! ik bedoelde voor een scholier/student als zomerbaan in de vakantie!

1 like

Welke vind je mooier/zie je liever op straat?

3 likes

De tweede zijn wel mooiere plaatjes maar de eerste zijn zo strak getekend zonder overbodige frutsels dat je meteen weet wat het is. Vooral die onderste lijkt me wat lastig snel te bekijken in de auto.

11 likes

26 likes

Hahaha waar is dit? Lijkt op oekraiens ofzo? Cute

1 like

Wanneer heb jij voor het laatst een kaasschaaf gebruikt?

• Vandaag!
  • Gisteren
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen jaar
  • Langer geleden dan dat

0 stemmers

1 like

Lowlands :woman_shrugging:

1 like

Oh wow best veel lang geleden. Maar misschien gebruiken veel uberhaupt geen kaasschaaf.

Heb jij een kaasschaaf?

• Natuurlijk!
  • Nee

0 stemmers

En heb jij zo’n keukenschaar waarmee je groente kan knippen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik wil die laatste weer maar kan hem nergens in linkshandig in de winkel vinden.

1 like

Ik knip mijn jonge ui met de keukenschaar en soms kruiden ook

5 likes

Ik heb er zelfs 3

1 like

Nooit?

6 likes