weet ik, werk zelf in de horeca! ik bedoelde voor een scholier/student als zomerbaan in de vakantie!
De tweede zijn wel mooiere plaatjes maar de eerste zijn zo strak getekend zonder overbodige frutsels dat je meteen weet wat het is. Vooral die onderste lijkt me wat lastig snel te bekijken in de auto.
Hahaha waar is dit? Lijkt op oekraiens ofzo? Cute
Wanneer heb jij voor het laatst een kaasschaaf gebruikt?
- Vandaag!
- Gisteren
- Afgelopen week
- Afgelopen maand
- Afgelopen jaar
- Langer geleden dan dat
0 stemmers
Lowlands
Oh wow best veel lang geleden. Maar misschien gebruiken veel uberhaupt geen kaasschaaf.
Heb jij een kaasschaaf?
- Natuurlijk!
- Nee
0 stemmers
En heb jij zo’n keukenschaar waarmee je groente kan knippen?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik wil die laatste weer maar kan hem nergens in linkshandig in de winkel vinden.
Ik knip mijn jonge ui met de keukenschaar en soms kruiden ook
Ik heb er zelfs 3
Nooit?
Heb je nog een tip voor een echte goede? Vind dat er enorm verschil in zit. Heb nu 1 goede maar daar is dus muurverf die niet op waterbasis is overheen gekomen. Ja alles kan gebeuren bedoel wel een gewone, je hebt ook allemaal verschillende voor van die borrelkaasjes.
@Daelyss daar is het idd ideaal voor.
Heb je nog nooit een kaasschaaf gebruikt
Boska Milano!
Mn vriend wist serieus niet eens wat het was. Nu wil hij het als een klein kind altijd per se zelluf doen (de kaas schaven). Misschien is het echt typisch Nederlands?
Nee
Maar ik eet ook geen kaas hahaha
Hoeveel bh’s heb je?
- 1-5
- 5-10
- 10-15
- 15-20
- 20-25
- 25-30
- Meer
- Geen
0 stemmers
Hoelang draag je een bh?
- 1 dag
- 2 dagen
- 3 dagen
- 4 dagen
- 5 dagen
- 6 of meer dagen
- Ik draag geen bh’s
0 stemmers
Ik heb er veel (vind ik), maar ik draag de meeste eigenlijk niet meer. Heb vier dezelfde simpele bralettes gekocht en die draag ik afwisselend, de rest ligt een beetje mooi te liggen zijn in de la
Te lang iig. En ik doe ze vaak met warm weer direct al uit beneden dus er slingert vaak een bh ergens rond.
@Luzarl draag je dan ook geen kort topje onder kleding ofzo? Of telt dat al als bh?
Die laatste vraag ligt eraan. Ik heb een aantal verschillende kleuren die ik afwissel. Ligr er dus aan welke kleur kleren ik die week draag. En ik heb er een voor sporten die ik vaker draag.