Huh, het achtervoegsel ‘-aardig’ heeft toch niks te maken met het woord aardig als synoniem voor vriendelijk? Of ga ik hier nu véél te serieus op in?
Ik denk het
Wel werkgerelateerd dus misschien telt dat niet
Ik krijg de laatste tijd best veel spam berichten via Whatsapp, dus ben even benieuwd of meer mensen dit ineens hebben. Onder spam reken ik ook een “Hello/hi” van een vreemd/onbekend nummer, dit is ook vaak een manier om achter je gegevens te komen.
- Ik heb de afgelopen dagen spam ontvangen
- Ik heb de afgelopen maand spam ontvangen
- Ik heb in het verleden weleens spam ontvangen
- Ik ontvang dit nooit
0 stemmers
Geen berichten ontvangen, maar ik werd wel gebeld via whatsapp door een nummer uit India. Is dat misschien ook zo iets of zal het gewoon per ongeluk zijn geweest?
Ik ga er nooit vanuit dat dit per ongeluk en zou dit gelijk blokkeren
Heb ik inderdaad meteen gedaan!
Ik werd idd ook gebeld via whatsapp! 10 minuten later een collega naast me ook, wel ander nummer/naam. Heel apart.
Heb het ook, laatste weken opvallend veel. Mijn telefoonnummer is ooit buitgemaakt bij een FB-hack. Ik blokkeer alles en mijn Whatsapp dempt nu ook automatisch binnenkomende oproepen van nummers die niet in mijn contacten staan.
Kan je dit instellen ergens? Zo ja, hoe?
Je kan wel via whatsapp naar instellingen
Dan naar privacy
Oproepen
En dan kan je klikken op oproepen onbekende bellers stilhouden
Instellingen > privacy > oproepen > onbekende bellers stil houden.
Mensen die mij willen bellen en niet in mijn contacten staan, bellen altijd ‘gewoon’ via de telefoon en niet via whatsapp, dus ik ga er vanuit dat ik niks belangrijks mis.
Als je zwanger zou zijn zou je dan zo’n professionele fotoshoot doen me je partner?
- Ja!
- Ja en heb ik ook ooit gedaan
- Misschien
- Denk het niet
- Nee
- Nvt
0 stemmers
Nee ik vind blote zwangere buiken dus echt heel erg naar om naar te kijken, ook als het mijn eigen zou zijn.
Ik vind het er ook eng uitzien. Zo’n navel die opeens 5 cm buiten je buik komt brr.
Ja ik overweeg dat wel, maar dan gewoon in eigen kleding en absoluut niet met een blote buik idd @Zemraluani.
En ook zonder partner want die foto’s vind ik vaak mega cringy.
Absoluut niet, echt brrrr
Ik vind bijna alle ~professionele photoshoots~ (ongeacht of zwanger of familie of verloving of wat dan ook) zo stom, zo geposeerd in een dromerige of bloemerige of anderszins kunstzinnige setting brrrr nee óók als het écht een goede fotograaf is mij niet gezien. Vind spontane(re) foto’s zo goed als altijd veel leuker.
Haha ik was zoveel aangekomen dat dat niet eens zichtbaar was 🫣
Hij komt ook niet bij iedereen naar buiten zetten tijdens een zwangerschap
De navel komt gelukkig lang niet altijd naar buiten als je zwanger bent.