Ik heb laatst (samples van) allemaal van dit soort parfums gekocht! Heb ze nu binnen en die ik tot nu toe gedragen heb vind ik bijna allemaal heel chill
Waar heb je dit gekocht?
Een deel bij Solstice Scents, die shippen zelf naar Nederland, en de rest is van Pulp Fragrance, Hexenacht en Death and Floral en dat heb ik allemaal via Ajevie besteld!
Geen idee of iemand het kent maar de cool water van Davidoff is een van de enige die ik lekker vind
Ik kan namelijk echt niet tegen hele zoete luchtjes
Ja ik heb ook niet zo veel met klassieke parfums maar dit vind ik echt heel leuk!
Is dit niet zo’n beetje een van de meest bekende uit de jaren 90/00?
@ Dazed Ik ben nu kijken op Solstice Scents en nu wil ik allerlei dingen bestellen.
Nou inderdaad. De hele kleedruimte, kluisjes en alles daartussenin walmde van de Cool water destijds. En de knock-offs daarvan overigens.
Sorry
Hahahahaha nee er stond iemand achter die m de hele tijd in de lucht moest gooien. En een klein beetje Photoshop voor extra drama
Welke kruidnoten vinden jullie het lekkerst?
- Origineel
- Puur
- Wit
- Melk chocolade
- Salted caramel
- Kokos
- Limoncello
- Brownie
- Anders
0 stemmers
Ja dat was volgens mij echt mijn eerste ‘geurtje’ 25 jaar geleden ofzo. Voelde me helemaal t vrouwtje met ekte parfum
Truffel
Nadeel is wel dat je er vieze handen ervan krijgt
Wet humid frog skin. Lekker
Maar heel leuk!! Wat is je top 3?
Die van Milka!
Ik heb ze dus nog niet allemaal gedragen maar van deze vond ik trashcan man en laundromat heel lekker, en uit het flesje art school dropout en frogs ook! En ik heb ook nog wat andere, eentje van Hexenacht die mossy peach heet en precies zo ruikt, heel lekker, en van Pulp eentje die Diabolik heet en naar drop en citrus ruikt
En van Solstice vind ik mountain vanilla en cliffside bonfire ook heel lekker maar die zijn wat minder maf haha
Ja zit dus nu op die solstice te kijken en ze hebben vet lekkere dingen (niet allemaal zo vreemd idd) maar ik lees dat mensen €60 hebben betaald voor verzending en douanekosten?
Hoe heb jij dat gedaan dan
Truffelkruidnoten
Oh 60 euro is wel heel veel! Maar verzenden en invoeren is jammer genoeg gewoon duur inderdaad, ik had een sample pack van 5 besteld (en kreeg er gratis een 6e bij) en dat was omgerekend iets van 20 euro en daar kwam dan iets van 20 verzendkosten bovenop en volgens mij rond de 15 inklaring/douane. Voelde ook wel een beetje buitenproportioneel maar heb me er maar overheen gezet :’)
Helaas! Echt veel lekkere dingen zeg heb wel een lijstje die ik zou willen testen: blackburn’s parlor, blossom jam teacakes, estate citrus groves, farmhouse in fall (!), iced wisteria, mountain vanilla, owl creek aleworks, pumpkin spice latte, rose mallow, victorian picnic en white fox. Klinkt echt goed allemaal. Maar zou niet zoveel willen uitgeven puur voor het verzenden. Jammer.