Oh ik weet dat het nog steeds bestaat hoor, ik bedoelde gewoon dat dat ook al aan baby’s gegeven werd toen mijn moeder klein was
Daar word je toch juist kots en kotsmisselijk van?
Wij kregen beschuit met suiker.
Het idee is wel heel lief
Omg warmekaasboterham . Mijn ouders deden dat met spare ribs, dat werd “knabbelvlees” (
) genoemd.
Ik kreeg als ik ziek was altijd een glas cola en bakje chips. Als ik nu ziek ben heb ik daar ook altijd zin in.
Mijn moeder zei later dat ik dan tenminste wat zout en suiker binnen kreeg.
Hahah ja geen idee?
Kreeg ook altijd kipsaté stokjes uit de diepvries als avondeten als ik ziek was. Misschien vond m’n moeder het gewoon irritant als we ziek waren en maakte ze het zo min mogelijk interessant voor ons om schoolziek te zijn?
huh?
Wij kregen ook altijd beschuit met suiker! En appelsap. Heb jarenlang geen appelsap gelust, omdat ik het associeerde met ziek zijn haha.
Eet nu trouwens nog steeds beschuit als ik ziek ben, maar dan met hagelslag.
Ik heb als kind ooit in het ziekenhuis gelegen en kreeg toen zwarte thee met suiker (om aan te sterken). Ik lust het wel, maar associeer dat ook nog steeds met ziekenhuis.
Al gelezen!
Haha ja dat heb ik met een witte boterham met pure hagelslag!
oh ok ik dacht dat je iets anders bedoelde waaruit zou blijken dat bamboe bij verhitting de facto giftige stoffen afgeeft…
Ik moet lachen om alle specifieke random dingen die mensen kregen als ze ziek waren.
Ik kan me ook nog warme melk met anijs herinneren (had de ruijter niet van die anijsblokken? ). Maar geen idee of we dat alleen dronken wanneer we ziek waren.
Later werd het gewoon thee en als mijn moeder tijd had groentensoep (als avondeten).
Ja die hadden ze idd! Het zijn nu zakjes
Jaaa wij mochten s avonds anijsmelk bij het Jeugdjournaal en ik ging vaak op snoepjesjacht in de keuken en bij gebrek aan beter at ik die blokjes gewoon los
Verwijder je wel eens berichtjes in de app als je ze gestuurd hebt?
- Ja, doe ik wel vaker
- Ja, is me wel eens overkomen
- Nee, heb ik nog nooit gedaan
0 stemmers
Alleen perongelukke dingen of bepaalde fotos.
Als ik printscreens van iemand naar diegene zelf stuur
Sinds er een knop is om te bewerken veel minder