Stel je persoonlijke vraag #46

Huh, werkt het dan echt niet meer? Want een vriendin van mij post altijd zo :sweat_smile:

Edit: je bedoelt wrs dat #mooie wadden niet aan elkaar geschreven staat

1 like

Ja precies :joy: een vriendin van m’n ouders en m’n schoonouders doen dat heel vaak en ik vind het ergerlijk en schattig tegelijkertijd

Met Jannie zonder IG

6 likes

Over een verklaring omtrent gedrag: heb je die ooit aan moeten vragen voor je (vrijwilligers)werk?

• Nee, heb ik nog nooit hoeven aan te vragen
  • Ja, en deze altijd vergoed gekregen
  • Ja, en deze niet vergoed gekregen
  • Ja, maar in mijn land zijn ze gratis

0 stemmers

Superspecifieke poll omdat ik hoor dat een vriendin ze om de twee jaar moet aanvragen voor haar werk. Ik vind het raar dat haar werkgever weigert ze te vergoeden, dat staat ook in haar contract.

Edit voor de Belgen
Edit 2: oeps, nu zijn de pollresultaten weg.

1 like

Dat is gratis in Belgiƫ, er valt niets te vergoeden.

2 likes

Acda en de Munnik

• Vreselijke muziek
  • Ik wil het niet eens muziek noemen
  • Wel verdraagzaam, maar ik luister er niet vrijwillig naar
  • Wel okĆ© voor af en toe
  • Goede muziek
  • Fantastisch, ik ben fan
  • Ben ik meer gaan waarderen nu ik ouder ben
  • Vond ik vroeger leuk, maar nu niet meer
  • Ik ga naar het reünieconcert

0 stemmers

Ik hoor nu al meerdere keren huilende mensen op de radio omdat ze kaartjes hebben gewonnen voor die concerten.

1 like

Maar ik ga niet naar concerten :wink:

1 like

Nmsvpe

6 likes

Sorry groot fan hier. Maar wel voornamelijk het oude werk en niet die domme hit van mezelf niet of nooit geweest. Maakt dat het beter, niet echt hĆØ :see_no_evil:

7 likes

Zo’n gedoe. Toen ik als flexer werkte moest ik voor elke locatie een nieuwe aanvragen (andere organisaties) en was het altijd maar afwachten of je het vergoed kreeg.

Goed dat het er is, maar dit zou toch eenvoudiger moeten kunnen.

1 like

Helemaal toen ik stage liep en el-ke stage een nieuwe nodig had, geen vergoeding kreeg en dan ook nog zelf die VOG kon betalen… Dat zou toch anders moeten kunnen idd

2 likes

Weet niet of dat kinderopvang is, maar gelukkig hebben we tegenwoordig het personenregister en is er een continu screening en kan je je met je VOG koppelen aan organisaties en hoef je deze niet steeds opnieuw aan te vragen.

3 likes

I love Acda en de Munnik. Mee opgegroeid in de auto op vakantie etc en met elk levensjaar aan levenservaring raakt een ander liedje mij opeens :joy::heart: wel vooral de oudere dingen, en van allebei geen solo shit aub.

Vind het muzikaal vaak echt heel goed en leuk en tekstueel eigenlijk ook :grimacing:

Ik wist niet dat er een reünieconcert was!!!

4 likes

Mis je op dit moment iemand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb een verklaring geen bezwaar benodigd voor mijn werk, die wordt door mijn werk vergoed.

OOOHOOOHHH EVEN RUSTIG ADEMHALEN

Ja daar vibe ik op hoor

15 likes

Ren Lenny ren vind ik ook prachtig. Doet me aan m’n overleden vader denken.

15 likes

Acda en de Munnik is voor mij echt een stukje nostalgie. Weet nog dat ik met mijn moeder en siblings in de auto zat en dan stond de radio aan en zongen we altijd keihard mee op cd van jou cd van mijjjjjj cd van ons allebeiiiiiii hahhaa

10 likes

Ben niet superfan maar vind het wel heel mooi hoe verhalend de teksten vaak zijn, en hoe de muziek de emotie daarbij opbouwt.

10 likes

Van MIJN moeder dus van mij

18 likes