Huh, werkt het dan echt niet meer? Want een vriendin van mij post altijd zo
Edit: je bedoelt wrs dat #mooie wadden niet aan elkaar geschreven staat
Huh, werkt het dan echt niet meer? Want een vriendin van mij post altijd zo
Edit: je bedoelt wrs dat #mooie wadden niet aan elkaar geschreven staat
Ja precies een vriendin van mān ouders en mān schoonouders doen dat heel vaak en ik vind het ergerlijk en schattig tegelijkertijd
Met Jannie zonder IG
Over een verklaring omtrent gedrag: heb je die ooit aan moeten vragen voor je (vrijwilligers)werk?
0 stemmers
Superspecifieke poll omdat ik hoor dat een vriendin ze om de twee jaar moet aanvragen voor haar werk. Ik vind het raar dat haar werkgever weigert ze te vergoeden, dat staat ook in haar contract.
Edit voor de Belgen
Edit 2: oeps, nu zijn de pollresultaten weg.
Dat is gratis in Belgiƫ, er valt niets te vergoeden.
Acda en de Munnik
0 stemmers
Ik hoor nu al meerdere keren huilende mensen op de radio omdat ze kaartjes hebben gewonnen voor die concerten.
Maar ik ga niet naar concerten
Nmsvpe
Sorry groot fan hier. Maar wel voornamelijk het oude werk en niet die domme hit van mezelf niet of nooit geweest. Maakt dat het beter, niet echt hĆØ
Zoān gedoe. Toen ik als flexer werkte moest ik voor elke locatie een nieuwe aanvragen (andere organisaties) en was het altijd maar afwachten of je het vergoed kreeg.
Goed dat het er is, maar dit zou toch eenvoudiger moeten kunnen.
Helemaal toen ik stage liep en el-ke stage een nieuwe nodig had, geen vergoeding kreeg en dan ook nog zelf die VOG kon betalen⦠Dat zou toch anders moeten kunnen idd
Weet niet of dat kinderopvang is, maar gelukkig hebben we tegenwoordig het personenregister en is er een continu screening en kan je je met je VOG koppelen aan organisaties en hoef je deze niet steeds opnieuw aan te vragen.
I love Acda en de Munnik. Mee opgegroeid in de auto op vakantie etc en met elk levensjaar aan levenservaring raakt een ander liedje mij opeens wel vooral de oudere dingen, en van allebei geen solo shit aub.
Vind het muzikaal vaak echt heel goed en leuk en tekstueel eigenlijk ook
Ik wist niet dat er een reünieconcert was!!!
Mis je op dit moment iemand?
0 stemmers
Ik heb een verklaring geen bezwaar benodigd voor mijn werk, die wordt door mijn werk vergoed.
OOOHOOOHHH EVEN RUSTIG ADEMHALEN
Ja daar vibe ik op hoor
Ren Lenny ren vind ik ook prachtig. Doet me aan mān overleden vader denken.
Acda en de Munnik is voor mij echt een stukje nostalgie. Weet nog dat ik met mijn moeder en siblings in de auto zat en dan stond de radio aan en zongen we altijd keihard mee op cd van jou cd van mijjjjjj cd van ons allebeiiiiiii hahhaa
Ben niet superfan maar vind het wel heel mooi hoe verhalend de teksten vaak zijn, en hoe de muziek de emotie daarbij opbouwt.
Van MIJN moeder dus van mij