Zodat je geen meldingen krijgt als ze op je reageren! Ik hoef het niet te weten
Ik ben benieuwd of iemand het deelt
Sorry niemand op mijn negeerlijst behalve @Oprah hebben nog gereageerd. Meestal negeer ik ook iemand voor 2 maanden want daarna ben ik het toch al weer vergeten
Haha dat was ik maar dat las ik 10 minuten achter elkaar
Vind jij het erg wat er in Israël en Palestina gebeurt?
- Ja vind ik erg
- Nee vind ik niet erg
- Ik vind dit erger dan jullie
0 stemmers
Wie?
Ken jij iemand of ben jij iemand die ooit meegedaan heeft aan:
- Een reality dating programma (niet ordinair, zoals boer zoekt vrouw of first dates)
- Een woon/verbouwingsprogramma
- Een programma zoals ik vertrek of het roer om
- Een spelprogramma
- Een reality dating programma (wel ordinair zoals eotbdd of tempa)
- Een ander programma wat ik graag kwijt wil namelijk:
- Nee ken ik niet en ben ik niet
0 stemmers
Wow en heeft hij ook mogen winnen?
Get the picture was echt uit mn geheugen verdwenen trouwens, dat keek ik vroeger altijd
Iemand die bij All you need is love is geweest. Niet in de kerstspecial helaas
Ooh ja ik ook! Toen zag ze zich in de recap van vorig jaar toen ze bij dr nieuwe schoonfamilie op de bank zat
Een vriendin van mijn moeder zat in Tussen Kunst en Kitsch! Ze was naar de opnamelocatie gefietst met een aardewerken bordje in haar fietstas dat wat waard bleek te zijn, dus voor de terugweg heeft ze het wat beter ingepakt
Ik zelf meegedaan met baasjes op zappelin😎
Meegedaan aan 2 voor 12 en kapothard gewonnen en ik realiseer me net dat dit TIEN JAAR geleden is. Geef me een wandelstok en AOW, voel me oud 🥹. Ik maakte vandaag ook een grap aan de telefoon tegen iemand die ik van den cursus ken maar was uit de 90s en ze is een zeroes baby
Een ex scharrel van mij pas geleden aan LLDL. Was vet ongemakkelijk hahaha zat echt te cringen op de bank.
Haha ja en dan zitten ze je met zo’n glazige blik aan te kijken van waar heb je het over.
Een collega had eigen huis en tuin make-over gewonnen en een oud klasgenootje heeft meegedaan aan Love Island.
huh zo random deze poll? ik snap ‘erger dan jullie’ ook haha ik hou me er veel mee bezig maar ik weef niet hoe erg jullie het vinden in verhouding met mij
Omdat iemand in nieuwstopic suggereerde dat het weinige posten in het nieuwstopic betekent dat mensen te weinig caren ofzo en dat ze zelf te veel carede en daardoor niet zelf kon posten.
Dus het was een beetje een “iedereen vind dit erg,duh” maar ik weet ook niet of mensen nou bloedserieus hebben gestemd dat zij het echt erger vinden dan de rest van ons.
hahhaa ik opende dat topic na het topic hier dus ik dacht al dat het daarover ging