Zit jij weleens op de grond tegen je bed of bank aan?
- Nee nooit
- Ja regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
sorry was vergeten dat belgen bestaan
0 stemmers
Nee bah geen goed idee, want dan heb je de smaak van de geurkaars in je mond en dat verpest het eten.
Een keer blokkeerde een auto mijn hele bus omdat hij de regel niet kende. Uiteindelijk weggehaald door de politie. Als ik hierdoor mijn tentamen niet gemist had, had ik er om kunnen lachen
Als in er expres voor gaan staan en verhaal halen
Nee, maar ik heb laatst wel op een vloerkleed gezeten en vond dat wel iets gezelligs hebben.
Ja, omdat het een keer over was na een weekendje weg en een vriend het handig vond dat ik het in huis had, zodat hij het kon eten als hij bij mij logeert.
Eindstand is die hagelslag twee jaar oud en nog nooit gebruikt, dus denk dat ik het nu toch maar eens weg ga doen.
Dit is echt zo’n typische zit tijdens het opruimen. Dan neem ik pauze van het opruimen en blijf ik uiteindelijk een uur lang op deze manier op m’n telefoon scrollen haha
Ben jij biechtpolitie?
0 stemmers
Heb jij handschoenen als je nu (in nederland dus) gaat fietsen? Ik lette op en echt niemand had handschoenen aan maar mn vingers trekken dit weer al niet
0 stemmers
nee nooit
Heb je dan nooit last van bijna bevroren vingers? Die van mij zijn denk ik niet goed doorbloed.
jawel ik laat mezelf gewoon lijden omdat ik ze altijd vergeet te kopen
Alleen als het een mening is ipv biecht
Hahaha ja dat is ook nog een optie. Ik kocht ook elk jaar een paar mooie leren handschoenen om ze de dag erna weer te verliezen.
Sokken werkt ook
ja op het kleed tegen de bank aan als ik spelletjes speel op de switch
want dan zit ik dichter bij de tv en kan ik het beter zien
Ik vind het altijd zo eng om in mijn auto een bus die bij een halte staat te passeren, in mijn ervaring gooit zo’n chauffeur z’n richtingaanwijzer aan om weg te rijden tegelijkertijd met dat hij ook daadwerkelijk wegrijdt, en als je er dan net voorbij aan het gaan bent krijg je een hoop getoeter en ellende omdat je daar rijdt.
Ervaar jij ook vaak dat winkelmedewerkers van pakketpunten (zoals de bruna, blokker etc.) heel erg chagrijnig zijn bij het aannemen van een pakket?
0 stemmers
Alleen op bepaalde locaties (zelfde mensen ook altijd). Die mijd ik als het kan.
Nee, maar ik merk wel dat ik bij pakketpunten extra vriendelijk probeer te zijn.