Ik ga altijd naar een vast sigaretten/lotterij winkeltje hier vlakbij en deze man is echt 1 bonk vriendelijkheid. Hij heeft ook altijd koekjes voor honden die langs komen. Ik ga altijd vrolijk weg bij hem. Probeer wel daar ook m’n kaartjes te halen en af en toe dropjes ofzo, om er niet alleen maar te komen voor pakketjes.
Dus mocht je in Alkmaar een niet bitchy pakketpunt zoeken, Cigo Breedstraat.
Aah toen ik nog rookte bewaarde zij altijd “mijn” pakjes achter wanneer er een prijsverhoging was geweest. Want dan kon ik nog een tijdje de oude prijs betalen. Heel lief
Jaaaa heel erg!!!
Tenzij je bedoelt precies aan die tafel dan moet je gewoon ff doorlopen
als het aangeduid is als stilteruimte houd je je bek, als het een studieruimte is mag je fluisteren, als het een normale tafel is mag je daar lekker praten en zoeken de andere mensen maar een plek in meer stilte
is echt ergernis van mij in nederland dat bibliotheek per definitie voor mensen stilte betekent, het moet ook tegelijkertijd net zo goed als ontmoetingsplaats kunnen dienen
Ligt een beetje aan de plek in de bieb. Er zijn plekken (van die lange tafels/bars waar mensen meestal alleen zitten) die ik echt als stiltetafels zie, maar de rest van de tafels eigenlijk niet. Vind dat er ook tafels moeten zijn waar je als tweetal of groepje kunt komen om aan je opdracht oid te werken en ja dan moet je toch rustig kunnen overleggen.
nee dat is wel impliciet een studie/werkruimte hahaha, dan zou ik t ook bloedirritant vinden als mensen luid gaan bellen
Pratende mensen in de studie/werkruimtes in de bieb zijn de reden dat ik er niet meer heen ‘‘durf’’ te gaan. Dan zit ik er net lekker in en dan gaan er een paar mensen zitten ouwehoeren en dan ben ik meteen mijn concentratie kwijt en ben dan helemaal geïrriteerd.
Ooooh nee als je dan per se iets wil zeggen lijkt fluisteren me volume genoeg
Zal ik een derde bord nasi opscheppen ja of nee
- Ja
- Nee
0 stemmers
Waarom stemmen mensen hier nee op haha als je nog honger hebt doe je dat toch gewoon lekker
Ik projecteer omdat ik op dieet ben
Honger heb je niet na twee borden
Trek dan. Als ik weinig gegeten heb overdag heb ik soms ook wel trek in een derde bord avondeten.
zet alle misgunners op negeer
Van mij een nee omdat ik dit soort vragen niet wil stimuleren. Vind ze gewoon kut
Zijn ze ook tbh bepaal lekker voor jezelf of je dat moet doen of niet haha
omdat zulke polls nog kutter zijn dan saaie biechten
Dat kan ik op basis van deze informatie/poll niet beslissen.
Het eerste jaar moet gewoon leuk zijn en hoteldebotel verliefd. Daarna begint de ellende sowieso