Ja echt vreselijk vooral die 45 km auto’s vind het zo raar dat die op 80km wegen mogen rijden…
ik heb alleen geen geduldknop helaas.
Ja echt vreselijk vooral die 45 km auto’s vind het zo raar dat die op 80km wegen mogen rijden…
ik heb alleen geen geduldknop helaas.
De keren dat ik op de weg op je foto rij, kan ik geen 100 rijden.
Terwijl de N36 inderdaad ook wel een groene strook heeft, maar daar wordt wel meer doorgereden
Niet verboden, wel heeeel irritant
Was het maar verboden
Elke ochtend de Wordle en Connections en meestal ook nog de mini crossword, is inmiddels een soort ritueeltje geworden
Ja ik denk dat 't verschil tussen die weg en de N36 is, dat bij de N36 op de hectometeroaaltjes de snelheid staat en bij deze weg niet. Hoewel t natuurlijk alsnog nergens op slaat want aan t begin van de weg staat gewoon een autoweg bord.
Ik ken dit alleen uit Only Connect (bbc quiz), niet als los spel. Leuk!
Zit ook in de slimste mens haha
Oh dat wist ik niet!
Ik ben zo’n weg sinds ik een eigen auto heb nog nooit tegengekomen voor zover ik me kan herinneren .
N.a.v. een discussie met mijn vriend
Geurkaars aan tijdens het avondeten
0 stemmers
Ik woon aan een drukke autoweg, een trambaan en een paar 100 meter voor een treinstation. Vanaf volgend jaar ga ik vrijwel in een bos wonen en ik zeg altijd dat ik veel zin in die stilte heb, maar eigenlijk denk ik dat het super onwennig gaat worden.
Maar ook omdat het hier echt NOOIT stil is, als ik dan ergens ben waar dat wel is denk ik altijd Ooooh dit zou ik thuis ook wel willen
Een grootouder/ander familielid meenemen op vakantie zodat diegene overdag op je kinderen kan passen, maar diegene een kamer in een ander hotel geven (minstens 20 minuten reizen) want goedkoper + je hebt zelf meer privacy.
0 stemmers
Naar aanleiding van een vraag die ik op Facebook voorbij zag komen en de oorlog die in de comments ontstond.
Het is een grootouder geen gratis oppasser
Als ik de voorstanders mag geloven, gaat de vakantie een onvergetelijke ervaring worden voor de grootouders want gratis hotel en veel quality time met de kleinkinderen
Ik heb een aangetrouwde schoonzus die het zo verkoopt en die het ook niet schuwt om dan in bijzijn van het kind in kwestie te zeggen ‘Oma wil niet met je spelen op vakantie nou wat jammer he van oma’ Echt doe normaal