Stel je persoonlijke vraag #46

nee nooit

6 likes

Heb je dan nooit last van bijna bevroren vingers? Die van mij zijn denk ik niet goed doorbloed.

jawel ik laat mezelf gewoon lijden omdat ik ze altijd vergeet te kopen

4 likes

Alleen als het een mening is ipv biecht

Hahaha ja dat is ook nog een optie. Ik kocht ook elk jaar een paar mooie leren handschoenen om ze de dag erna weer te verliezen.

2 likes

Sokken werkt ook :grin:

2 likes

ja op het kleed tegen de bank aan als ik spelletjes speel op de switch
want dan zit ik dichter bij de tv en kan ik het beter zien :older_woman:t2:

3 likes

Ik vind het altijd zo eng om in mijn auto een bus die bij een halte staat te passeren, in mijn ervaring gooit zo’n chauffeur z’n richtingaanwijzer aan om weg te rijden tegelijkertijd met dat hij ook daadwerkelijk wegrijdt, en als je er dan net voorbij aan het gaan bent krijg je een hoop getoeter en ellende omdat je daar rijdt.

6 likes

Ervaar jij ook vaak dat winkelmedewerkers van pakketpunten (zoals de bruna, blokker etc.) heel erg chagrijnig zijn bij het aannemen van een pakket?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Alleen op bepaalde locaties (zelfde mensen ook altijd). Die mijd ik als het kan.

18 likes

Nee, maar ik merk wel dat ik bij pakketpunten extra vriendelijk probeer te zijn.

9 likes

Ik ga altijd naar een vast sigaretten/lotterij winkeltje hier vlakbij en deze man is echt 1 bonk vriendelijkheid. Hij heeft ook altijd koekjes voor honden die langs komen. Ik ga altijd vrolijk weg bij hem. Probeer wel daar ook m’n kaartjes te halen en af en toe dropjes ofzo, om er niet alleen maar te komen voor pakketjes.
Dus mocht je in Alkmaar een niet bitchy pakketpunt zoeken, Cigo Breedstraat.

23 likes

Aah toen ik nog rookte bewaarde zij altijd “mijn” pakjes achter wanneer er een prijsverhoging was geweest. Want dan kon ik nog een tijdje de oude prijs betalen. Heel lief

24 likes

Jaaaa heel erg!!!

4 likes

Tenzij je bedoelt precies aan die tafel dan moet je gewoon ff doorlopen

1 like

als het aangeduid is als stilteruimte houd je je bek, als het een studieruimte is mag je fluisteren, als het een normale tafel is mag je daar lekker praten en zoeken de andere mensen maar een plek in meer stilte

is echt ergernis van mij in nederland dat bibliotheek per definitie voor mensen stilte betekent, het moet ook tegelijkertijd net zo goed als ontmoetingsplaats kunnen dienen

17 likes

Ligt een beetje aan de plek in de bieb. Er zijn plekken (van die lange tafels/bars waar mensen meestal alleen zitten) die ik echt als stiltetafels zie, maar de rest van de tafels eigenlijk niet. Vind dat er ook tafels moeten zijn waar je als tweetal of groepje kunt komen om aan je opdracht oid te werken en ja dan moet je toch rustig kunnen overleggen.

2 likes

nee dat is wel impliciet een studie/werkruimte hahaha, dan zou ik t ook bloedirritant vinden als mensen luid gaan bellen

3 likes

Pratende mensen in de studie/werkruimtes in de bieb zijn de reden dat ik er niet meer heen ‘‘durf’’ te gaan. Dan zit ik er net lekker in en dan gaan er een paar mensen zitten ouwehoeren en dan ben ik meteen mijn concentratie kwijt en ben dan helemaal geïrriteerd.

4 likes

Ooooh nee als je dan per se iets wil zeggen lijkt fluisteren me volume genoeg

1 like