Stel je persoonlijke vraag #46

Zal ik een derde bord nasi opscheppen ja of nee

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Waarom stemmen mensen hier nee op haha als je nog honger hebt doe je dat toch gewoon lekker

11 likes

Ik projecteer omdat ik op dieet ben

4 likes

Honger heb je niet na twee borden

18 likes

Trek dan. Als ik weinig gegeten heb overdag heb ik soms ook wel trek in een derde bord avondeten.

1 like

zet alle misgunners op negeer

22 likes

Van mij een nee omdat ik dit soort vragen niet wil stimuleren. Vind ze gewoon kut

30 likes

Zijn ze ook tbh bepaal lekker voor jezelf of je dat moet doen of niet haha

2 likes

omdat zulke polls nog kutter zijn dan saaie biechten

13 likes

Dat kan ik op basis van deze informatie/poll niet beslissen.

8 likes

Het eerste jaar moet gewoon leuk zijn en hoteldebotel verliefd. Daarna begint de ellende sowieso :joy:

19 likes

Ik weet niet of dit een vraag is vanuit je eigen persoonlijke situatie, maar er is natuurlijk geen goed of fout antwoord. Ik ga zelf door een zware tijd en twijfel aan alles onder andere mijn relatie, maar ik denk ook te weten dat dat aan mij ligt en niet aan de relatie, en ik ben blij dat mijn vriend vertrouwen heeft en bij mij blijft. Maar ik zou het ook volledig begrijpen als hij “voor zichzelf” zou kiezen oid als hij er zelf (te) onzeker van wordt. Belangrijkste is denk ik om erachter te komen wat je zelf wil/voelt en hoe zwaar diens getwijfel voor je is en wat/hoe lang je dat kan tillen.

2 likes

De crompouce

• Heb ik gekocht en was lekker!
  • Heb ik gekocht en was mwah/niet lekker
  • Ga ik nog kopen
  • Ben ik niet van plan te kopen
  • De wat?

0 stemmers

1 like

Was echt de fucking hemel :joy:

6 likes

Eindresultaat ook hier plaatsen??

6 likes

Ben bij 3 bakkers geweest in mijn woonplaats maar geen van ze had 'm, was wel benieuwd.

2 likes

nou nou haha

Haha ja vond het echt lekker. Had er nog wel 6 gewild maar had er maar 1😂

3 likes

Oh joh ik lees helemaal verkeerd, ik las ‘wat de fucking hemel’ als in dat je dit maar stom vond haha, sorry!

Bestaat in zeeland al een eeuw en heb dat ook al 100 keer op

https://www.pzc.nl/veere/de-crompouce-nieuw-in-zeeland-bestaat-ie-al-dertig-jaar-en-heeft-hij-een-veel-simpelere-naam~a55bc7ce/

7 likes