Stel je persoonlijke vraag #46

Heeft weinig met principes en veel meer met mijn (on)geduld te maken :joy:

3 likes

Ja dat is ook zon bullshit bedachte theorie

2 likes

Het hangt er echt van af wat.

Mijn kattenvoer en lenzen koop ik standaard online omdat dat prijsverschil echt gigantisch is.

Elektro kocht ik vroeger altijd online omdat ik de service van Coolblue 10x beter vind dan de ketens die je hier lokaal vindt (type Mediamarkt, Saturn, Krefel…). Maar ik heb sinds kort een goede lokale handelaar gevonden waar ik nu mijn elektro koop, die een uitstekende service biedt en niet per se duurder is.

Iets zoals servies, interieurspullen, boeken… koop ik liever lokaal, ook al is het een paar euro duurder. Tenzij het prijsverschil gigantisch groot is.

ā€œVerseā€ producten zoals planten, bloemen, boodschappen, kruiden… zou ik nooit online kopen. Dat wil ik zelf kunnen kiezen.

Kledij koop ik vaak online, maar eerder omdat ik mijn maat of smaak niet echt in de winkels vind. Ik ga wel vaak naar de lokale winkels, maar vind vaak niet wat ik zoek.

3 likes

Kun je je trucjes delen?

Mijn man zegt net dat ie deze klassieker niet kent:

Dat is toch ongeloofwaardig?

• Ken ik ook niet
  • Idd, wtf ongeloofwaardig

0 stemmers

2 likes

Zoveel gevoelens over de uitkomst van deze poll.

4 likes

Ligt er waarschijnlijk aan hoe oud hij is?

2 likes

Ik moest heel diep graven/lang luisteren en toen ging er vaag een belletje rinkelen. En ik kom uit de tijd dat Coolio populair was. Dus nee vind het zeker niet ongeloofwaardig.

5 likes

Ja blijkbaar was het originele boek ook echt waus! Laatst was er echt een goede aflevering over bij de podcast if bpoks could kill!

2 likes

Ligt eraan of ik het een sympathieke winkel vind ja of nee. Mijn lokale boekwinkel heeft honderd procent mijn loyaliteit. Dus daar probeer ik al mijn boeken te kopen (niet dat ik veel boeken koop). Maar als ik geen sympathie voel voor een bepaalde zaak, dan zou ik het product eerder online kopen.

4 likes

Ja stom is dat. Ik koop sinds we hier wonen drogisterijproducten alleen als ik het echt direct nodig heb in de winkel. Prijsverschil tussen de winkel- en onlineprijs is echt groot

1 like

Ik zag dit voorbij komen op facebook en de reacties waren nogal verdeeld. Dus ben benieuwd wat jullie vinden.

Het antwoord van dit kind is:

• Goed
  • Fout
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Hadden ze het beter moeten formuleren.

30 likes

Ja mee eens. Maar veel mensen vinden het toch fout. En een grote groep die zegt dat dit een horloge is en geen klok??

5 likes

Hoe is dit een horloge? :flushed:

26 likes

De vraag zo alleen met het antwoord is goed. Tenzij er bovenaan staat dat alles over een analoge klok gaat.

3 likes

Geen idee hoe ze het in het Engels noemen, maar hier leren we kinderen actief het verschil tussen analoog en digitaal klokkijken.
Dus het zou er bij de vraag al bij staan. Of het kind vult de bestaande tekening van de analoge of digitale klok aan.

8 likes

Ik heb discalculie waardoor ik een analoge klok maar een moeilijk ding vind. Dus ik keur deze goed.

Hahah huh, ik zou eerder denken dat het een wekkerradio is.

20 likes

Van welke politieke partij(en) ben je tot nu toe campagne-uitingen zoals posters, spotjes, flyeraars, enz. tegengekomen? Buiten algemene (voorgedrukte) verkiezingsborden of eventuele eigen partij-dingen om.

• VVD
  • D66
  • GroenLinks/Partij van de Arbeid
  • PVV
  • CDA
  • SP
  • FvD
  • Partij voor de Dieren
  • ChristenUnie
  • Volt
  • JA21
  • SGP
  • Denk
  • 50+
  • BBB
  • Bij1
  • NSC
  • Overig
  • Niets van dit alles en ik woon in Nederland
  • Ik woon niet in Nederland

0 stemmers

Ben je lid van een politieke partij of vakbond?

• Ik ben lid van allebei
  • Ik ben alleen lid van een vakbond
  • Ik ben alleen lid van een politieke partij
  • Ik ben van allebei geen lid

0 stemmers

2 likes