Heerlijk! Ook wel veelzijdig vind ik, past bij veel dingen.
Zodra ik weet wat ik moet doen, doe ik het meteen. Dan heb ik het maar gehad.
Ongeduldig gewoon. Ik kan niet wachten op uitleg ik doe het liever zelf
Beide
Heb op kantoor wel een oude wekkerradio van een collega staan die we als radio gebruiken
Allebei! Ik gebruik ze met verschillende doeleinden.
Omg iemand uit mān familie heeft dit. Zo irritant, bijv nu (zijn aan het verbouwen) hoeveel stress ik van die persoon krijg over mān eigen verbouwing terwijl alles goed verloopt volgens plan.
En echt dingen noemen alsof ik daar zelf niet aan gedacht had en een sukkel ben haha?? Maar wat totaal nog geen prio heeft. Maar door die opmerkingen mij wel het gevoel aanpraten alsof ik continue achter de feiten aanloop. Terwijl zoveel van die dingen gewoon nu lang niet kunnen.
Zo frustrerend, en nu ik dit lees denk ik: ja dit heeft diegene
Mosterdsaus nog beter
Mijn vriend is as we speak de oprit aan het verbreden voor als āwe daar ooit een tweede auto willenā - wat voorlopig niet de intentie is
Stel je hebt leuk contact met 1 van je naaste buren en hun kind wil regelmatig een nachtje logeren. Het komt bij mij nu op 1 keer per maand neer maar ook wel eens 2 keer. Ik ga me dus afvragen of die ouders dan niet gewoon graag een avondje vrij willen zijn?
- Ja dat zou ik ook denken
- Nee hoor, dat kind vindt dat gewoon leuk
- Ik weet het niet/ kan beide zijn
0 stemmers
Wel lief van jou en leuk dat je zoān goeie band hebt met je buurmeisje, cute.
Mijn kind is 2 en vraagt regelmatig of hij bij oma mag logeren. Kan me dus voorstellen dat het echt vanuit het kind komt maar zou het ook geloven als de ouders een avondje vrij willen.
Ha ja ze is ook heel cute maar een enorme druktemaker. Ze kan ook voor mn raam gaan staan en mn naam staan schreeuwen . Die moeder zegt dan, āja ze is een beetje verliefd op jeā haha. Ok, ik vond vroeger logeren ook altijd heel leuk. Je mocht net wat langer opblijven, je kreeg net wat meer chips etc. En ze is natuurlijk zo weer terug in huis. @Chesirecat ik denk idd misschien beide.
Vond jij het als kind leuk om te logeren bij vrienden of familie?
- Ja leuk !
- Nee
- Weet ik niet meer
- Wel oke
0 stemmers
Bij dit soort dingen:
- Neem ik mezelf voor te gaan kijken naar doe dat nooit
- Boeit het me vrijwel nooit en kijk ik niet
- Kijk ik als ik eraan denk
- Ga ik sowieso kijken
0 stemmers
Net geprobeerd maar niks gezien helemaal naar een afgelegen bos gereden maar te bewolkt
Ah jammer, volgens mij wonen wij in dezelfde regio⦠hier ook te bewolkt
U ewn halfuur geleden was het nog helder, maar ondertussen is het hier ook helemaal dichtgetrokken
Dus jij wel gezien?
Ik ga er vanuit dat er Amsterdam te veel lichtvervuiling is en dan hoef ik ook niet te kijken