Stel je persoonlijke vraag #46

Het was hier redelijk helder, maar nog steeds niets te zien helaas!

1 like

Ikzelf niet, maar ik kom net echt mooie fotos tegen van een vriendin van me iets verderop

2 likes

Hier ook heel helder maar niets te zien

Ik had altijd heimwee als ik ergens ging logeren. Ik kreeg 's middags altijd al buikpijn bij het idee dat ik moest blijven slapen. Zelfs bij een vriendinnetje dat 500 meter verderop woonde

7 likes

Kom ik er altijd te laat achter.

18 likes

Hoe oud is het kindje? Mijn nichtjes zijn 3 en 5 en vragen heel vaak uit zichzelf of ze mogen komen logeren & zijn super enthousiast als dat mag. Ik vond zelf logeren als kind ook geweldig.

1 like

Ze is 4, volgens mij in juni was haar verjaardag. Ja ik vind het ook wel schattig hoor :hugs:

2 likes

Hoeveel geld geef jij uit aan een matras per persoon? Dus in het geval dat je voor een tweepersoonsmatras kiest, dan deel je het bedrag dat jij zou uitgeven door 2 en kies je hieronder het antwoord dat daar het beste bij past.

• 0-249 euro
  • 250-499 euro
  • 500-999 euro
  • 1000-1499 euro
  • 1500-1999 euro
  • 2000-2499 euro
  • 2500 euro of meer

0 stemmers

1 like

Ik heb in mijn volwassen leven 1x een matras gekocht, dus geen idee wat ik normaal zou uitgeven eigenlijk…

14 likes

M’n partner en ik gaan binnenkort toevallig een nieuwe bed en matras kopen en mijn idee was om samen zo’n 1500 aan een matras uit te geven maar m’n vriend vindt dat echt te veel. Dus het wordt max 1000 (500 per persoon).

1 like

Wat het kost. Ik heb laatst een matras gekocht en zocht gewoon een fijn matras, dat lekker ligt en goed ondersteund, met wasbare tijk. Vergelijk dan wel de verschillende opties die daaraan voldoen en koop de goedkoopste.

7 likes

Je mannelijke collega stuurt je: “Zullen we vanmiddag samen een blokje om, met je bruine benen?”

• Vind ik niets van
  • Beetje gek, maar prima
  • Dit klinkt flirterig

0 stemmers

2 likes

Niks geks. Kan prima.

Gekke toevoeging. Wel afhankelijk van hoe je normaal met die collega communiceert.

30 likes

Maar hoezo met je bruine benen? Je hebt toch gewoon een broek aan of een 20 denier (of meer) panty? Hij kan je benen toch niet eens zien?

6 likes

Er zijn maar weinig dingen zeker in het leven, behalve de dood en Soldaat van Oranje. Hij is net weer verlengd tot april 2024.

Ben jij nou inmiddels al een keer geweest?

• Ja, meerdere keren.
  • Ja, 1 keer.
  • Nee, maar ik ga nog.
  • Nee, niet van plan.

0 stemmers

“of een 20 denier (of meer)”, wat een specifiek detail haha. Is dit een voorschrift? :stuck_out_tongue:

22 likes

Klinkt goor. Rennen.

27 likes

Met je bruine benen.

65 likes

Als er in 13 jaar 3,5 miljoen mensen zijn geweest… hoe lang moet het nog door totdat iedereen is geweest? :worried:

4 likes

Ja dat is een voorschrift!

Nee ja ik weet niet hoe warm het bij jullie allemaal is maar ik ga niet meer met blote benen naar buiten. En ja ok er zijn ook 15 denier pantys maar ook daarin kun je niet echt zien hoe bruin iemands benen zijn toch? Ja tenzij het gaat om iemands huidskleur maar dan is het toch per definitie een heel vreemde opmerking?

1 like