Stel je persoonlijke vraag #46

Gooi ‘m er in!

Ik weet niet hoe ik plaatjes moet toevoegen :sweat_smile::smiling_face_with_tear: en er zijn zoveel dinosaurussen :thinking:

1 like

Een bounty; een Lion; een Snickers

Welke eet je op?

• De bounty
  • De Lion
  • De snickers
  • De bounty en de Snickers
  • De bounty en de Lion
  • De Lion en de Snickers
  • alledrie
  • Ik eet niks

0 stemmers

2 likes

ban voor iedereen die bounty eet🤢

13 likes

@Denver verantwoord jezelf

1 like

Love alle snackies maar kan geen Lion eten door m’n facings :sweat_smile: die zijn te hard

1 like

Mmm nee Bounty :heart::heart::heart: ik doe best vaak (ok eens per jaar ofzo maar toevallig laatst nog) geraspte kokos + eiwit + suiker 10 min in de oven en daar dan een dikke laag gesmolten choco eroverheen, smaakt bijna hetzelfde

17 likes

Wat erg, hoe kwam ze daar achter?

1 like

Nee was ervoor ook. Heb uiteindelijk niet hoeven betalen gelukkig want ging echt over zo’n 800,- en ook nog een keer rond de 400,-. Had mailconversaties met de betreffende bedrijven waaruit Klarna wel kon concluderen dat ik de bestellingen niet had geplaatst. Heb die bestellingen overigens ook echt ontvangen maar allemaal geweigerd aan de deur of zelf teruggestuurd.

4 likes

Ik snap de Bounty haat niet, wat is er controversieel aan kokos en chocolade?

Ik heb echt al heel lang zin in een Bounty maar zie ze nooit ergens in de winkel :sob:

15 likes

Door een e-mail, maar ik weet niet meer of dat een bestelbevestiging of betalingsherinnering was

2 likes

Ik zit elke x te twijfelen om een fitbit te nemen. Aan de ene kant vind ik het onzin. Maar als ik dan heb gesport denk ik ja was leuk geweest als ik dit getracked had.

Dus mijn vraag is.

Fitbit

• Onzin
  • Suuuuper handig want :

0 stemmers

Ik vind zo’n horloge niet superhandig, en het is eigenlijk best onzin (je functioneert immers prima nu) maar ik vind het wel gewoon heel leuk om te hebben en het motiveert me ook om meer te bewegen. Niet zozeer sporten, maar wel om naar het toilet op een andere verdieping te gaan oid voor dat extra beetje beweging

19 likes

Maar die beweging krijg je toch ook als je het niet ergens noteert? Ik had ooit een fietscomputer en ik had me voorgenomen zoveel kilometer per week te fietsen en als ik dat dan niet haalde ging ik laatste dag extra fietsen ook als ik andere dingen moest doen. Dus een realistisch doel is misschien handig ook.

4 likes

Het is opzich leuk om te zien wat je gedaan hebt qua sport en slaap. Maar ik vind het vooral heel irritant dat je dat ding elke 5 dagen op moet laden. En dan vergeet ik dat weer en dan loop ik met een lege op m’n arm. Ik heb wel een vrij oude trouwens, geen idee hoe snel de nieuwere leeg zijn.

2 likes

Eens met @Victoria . Ik wil toch een bepaald gemiddelde halen want ik heb een zittende baan, en als ik niet gemotiveerd word door dat ding zit ik zo uren stil.

Overigens vond ik Fitbit als merk tegenvallen, de Fitbit die ik had was snel stuk.
Ik heb nu een goedkope van Samtech die het al langer doet en prima zijn werk doet. :blush:

2 likes

Ik heb er twee gehad, maar sinds ik weer ‘ aan bed’ sta in de zorg en geen sieraden meer om mag op werk, draag ik 4 dagen per week geen horloge. Ik heb wel echt fysiek zwaar werk maar de handelingen die ik doe kan volgens mij geen enkele Fitbit tracken.

Verder vind ik het tijdens het sporten ook totaal niet interessant hoe mijn hartslag of iets is. Dus eigenlijk nee, voor mij hoeft het niet.

2 likes

Ik vind het concept zo raar… best een vreemde obsessie om alles in je leven maar te willen kwantificeren.

Mja iedereen moet doen wat 'ie wil en ik heb vriendinnen die er helemaal fan van zijn maar ik hoef zo’n ding echt niet

31 likes

Het verbaast me dat je er niet al één hebt in je fitness era, haha. Ik sta er zelf neutraal tegenover. Ik denk dat het best toegevoegde waarde kan hebben om die grafiekjes etc bij elkaar te zien, mits je daar positief naar kunt kijken, trots op je doelen die je wel haalt in plaats van boos als je eens niet een bepaald cijfertje aantikt.

8 likes

Sporthorloge is top, fitbit is een bagger sporthorloge. Snap ook prima dat mensen er niks mee hebben, maar als je veel sport zeker met het doel of fitter worden op afvallen is tracken gewoon heel handig. Snap ook best dat er mensen zijn die al een leven lang een gezond sportritme en gewicht hebben die tracken raar vinden alleen dat hebben we niet allemaal.

11 likes