Stel je persoonlijke vraag #46

Weet jij uit je hoofd exact welk model telefoon je hebt? (bv iphone 6s plus of samsung galaxy J20s)

• Ja natuurlijk, dat weet ik exact en ik heb een iphone
  • Ja natuurlijk, dat weet ik exact en ik heb een ander merk telefoon
  • Dat weet ik op dit moment (omdat hij net nieuw is/omdat ik dat toevallig net opgezocht heb), maar de kans is groot dat ik dit binnenkort weer vergeten ben
  • Nee, dat weet ik niet precies

0 stemmers

5 likes

Wanneer zoek je ooit het serienummer van je telefoon op. Dat zit ergens diep in je instellingen verstopt toch :sweat_smile:

4 likes

Misschien bedoel ik niet serienummer :sweat_smile: ik bedoel iphone 6s plus of samsung galaxy J20s

Als je een hoesje of extra onderdelen koopt heb je dat nodig, verder denk ik nooit.

3 likes

In dat geval weet ik het wel :joy:

1 like

Ik heb het weggehaald :face_holding_back_tears: sorry :joy:

2 likes

Aaaah, ik was al zo verbaasd dat er überhaupt mensen stemden dat ze dat wisten :rofl:

2 likes

Waar luister jij podcasts?

• Niet
  • Onderweg
  • Tijdens werk/studie
  • Tijdens het huishouden
  • In bed of op de bank
  • Nog ergens anders namelijk

0 stemmers

4 likes

Tijdens douchen en klaarmaken daarna

9 likes

Onder de zonnebank. Enige manier om die 20 min niet extreem langdradig te laten voelen.

6 likes

tijdens het make-uppen haha

5 likes

Als ik niet kan slapen, tien minuten slap gelul en ik ben weg :massage_woman:t2:

9 likes

In de sportschool. Vind het soms chiller dan muziek.

10 likes

Ik val altijd in slaap onder de zonnebank haha duurt altijd veel tekort. Ik ga ook meestal maar max 15 min

Ik luister ook podcasts tijdens mn rondje wandelen, of valt dat onder onderweg?
En in de sportschool ook ja. Podcast en fitness vind ik echt een perfecte combi

3 likes

Ik ben 1 x vreemdgegaan terwijl ik voor werk in een hotel zat, kende daar niemand en kwam aan de bar daar een onzettend knappe anonieme man tegen en voelde mij beetje eenzaam. Heb het wel eerlijk verteld maar wel de eye opener dat de relatie echt niet goed zat. Was wel de beste seks ooit in mijn leven

24 likes

in sportschool fitnessen: gaat de tijd wat sneller voorbij voor mijn gevoel

1 like

Tijdens het borduren/bakken :older_woman:t2:

1 like

Ik had/heb er geen spijt van maar vond het ook niet echt de moeite waard. Maargoed mijn ex deed blijkbaar hetzelfde maar dan in tienvoud dus wij waren gewoon niet echt voor elkaar gemaakt :sweat_smile:

6 likes

Oh ik dacht ff dat je was vreemdgegaan tijdens het bakken en zag zoiets voor me :joy:
IMG_5231

30 likes

Een paar jaar geleden was ik een tijdlang exclusief met iemand maar toen op Sziget ging ik met een ander en dat had ik toen meteen opgebiecht de volgende ochtend. Hij was zoooooooo booos en het was meteen klaar en alles. De CLOWN was alleen vergeten te vertellen dat hij allƔng seks had gehad met andere vrouwen hahaha daar kwam ik jaren later pas achter :clown_face:

15 likes

Ik was gewoon echt een in een messy fase. Enige waar ik spijt van had is dat ik de aandacht van mijn ex verloor. Was wel 19. Achteraf vind ik het wel echt lelijk gedrag van mezelf want hij verdiende dat niet en ik had hem gewoon moeten vertellen dat ik hem niet zo leuk vond.

Edit: Ergste was dat mijn vriendinnen dit ook allemaal prachtig vonden omdat ze hem niet leuk vonden.

7 likes