Ik zou dan gewoon zelf iets organiseren. Nodig iedereen uit voor een goede brunch ofzo buiten de deur. Kost ook bijna geen energie om dat te regelen.
Ik denk dat het verrassings effect miss wel leuk is dan. Dan kan je missvhien iets regelen van joh ik betaal jullie x bedrag zodat jullie daar wat van kunnen doen.
Dan zou ik tegen die persoon zeggen dat ze het mag regelen en naar je vriendinnen gewoon communiceren dat je hen niet op kosten wil jagen, jij de energie niet hebt om het te regelen dus Truus regelt alles op jouw kosten. Opgelost toch
Een babyshower hoeft echt nagenoeg niks te kosten. De laatste babyshower waar ik bij was kostte mij een tientje. Op nadrukkelijk verzoek van de ouders ƩƩn gezamenlijk cadeau en daarbovenop had iedereen iets gebakken/gekookt. Zou eerder gewoon bij iemand vragen of ze dat willen organiseren en de wens meegeven dat het gewoon lekker lowkey is.
Noem jij hutspot hutspot ?
- Ja ik noem dat zo
- Nee ik noem het iets anders
- Nee ik ben een Belg en wij noemen dit vast iets heel aparts of kennen het niet
0 stemmers
wortelstamp
Kende alleen peƫnstamp
dat klinkt heel vies
Ja klopt, is ook niet mijn dialect gelukkig
Pee mie juun (juun is ui in het zeeuws)
Ik zeg wel hutspot maar mijn moeder zei altijd āpeen en uiā.
Ik wissel af tussen hutspot en peen en ui.
Ja dit.
Is geen hutspot maar ik Belgiƫ hebben ze hutsepot.
Bij ons is hutspot stimpstamp, no idea waar dat vandaan komt
Wij noemen andijviestamppot stimpestamp!
Of stamppot wortels
Belg: Stoemp: Wortelstoemp, andijviestoemp,ā¦
Voor mij ook. Ik was heel jong, zat in een hele ongezonde relatie (vernederingen, beledigingen, agressief, noem maar op). Kreeg totaal geen liefde of waardering van hem. Ik was jong en dacht dat ik van hem hield. Maar was wel verslaafd aan de liefde en waardering die ik van anderen wel kreeg.
Peen en uieee