Stel je persoonlijke vraag #46

Ik zou dan gewoon zelf iets organiseren. Nodig iedereen uit voor een goede brunch ofzo buiten de deur. Kost ook bijna geen energie om dat te regelen.

2 likes

Ik denk dat het verrassings effect miss wel leuk is dan. Dan kan je missvhien iets regelen van joh ik betaal jullie x bedrag zodat jullie daar wat van kunnen doen.

3 likes

Dan zou ik tegen die persoon zeggen dat ze het mag regelen en naar je vriendinnen gewoon communiceren dat je hen niet op kosten wil jagen, jij de energie niet hebt om het te regelen dus Truus regelt alles op jouw kosten. Opgelost toch

6 likes

Een babyshower hoeft echt nagenoeg niks te kosten. De laatste babyshower waar ik bij was kostte mij een tientje. Op nadrukkelijk verzoek van de ouders ƩƩn gezamenlijk cadeau en daarbovenop had iedereen iets gebakken/gekookt. Zou eerder gewoon bij iemand vragen of ze dat willen organiseren en de wens meegeven dat het gewoon lekker lowkey is.

7 likes

Noem jij hutspot hutspot ?

• Ja ik noem dat zo
  • Nee ik noem het iets anders
  • Nee ik ben een Belg en wij noemen dit vast iets heel aparts of kennen het niet

0 stemmers

3 likes

wortelstamp

13 likes

Kende alleen peƫnstamp

6 likes

dat klinkt heel vies

14 likes

Ja klopt, is ook niet mijn dialect gelukkig

1 like

Pee mie juun (juun is ui in het zeeuws)

8 likes

Ik zeg wel hutspot maar mijn moeder zei altijd ā€œpeen en uiā€.

4 likes

Ik wissel af tussen hutspot en peen en ui.

5 likes

Ja dit.

3 likes

Is geen hutspot maar ik Belgiƫ hebben ze hutsepot.

4 likes

Bij ons is hutspot stimpstamp, no idea waar dat vandaan komt

6 likes

Wij noemen andijviestamppot stimpestamp!

7 likes

Of stamppot wortels

2 likes

Belg: Stoemp: Wortelstoemp, andijviestoemp,…

4 likes

Voor mij ook. Ik was heel jong, zat in een hele ongezonde relatie (vernederingen, beledigingen, agressief, noem maar op). Kreeg totaal geen liefde of waardering van hem. Ik was jong en dacht dat ik van hem hield. Maar was wel verslaafd aan de liefde en waardering die ik van anderen wel kreeg.

1 like

Peen en uieee

5 likes