Stel je persoonlijke vraag #46

Nee, niet als iemand anders snijdt en vraagt wat je wilt, dan moet je helaas je muil opentrekken. Als je zelf kunt snijden dan lijkt het me voor de hand liggen dat je er niets over hoeft te zeggen (en dat commentaar op wat je neemt overbodig is)

2 likes

Kleuters. Geen luiers meer, kunnen zichzelf aankleden etc en niet meer van die peuter driftbuien. Maar tegelijkertijd nog schattig klein en willen nog wel met je knuffelen :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

ik vind 6-8 ook nog leuk, omdat ze dan al wel een beetje zelfstandig worden maar toch nog aanhankelijk zijn. vond dat op m’n oude werk altijd zo leuk, je kunt al leuke gesprekken met ze voeren maar de “juf” is toch ook nog de grote held/voorbeeld :face_holding_back_tears:

9 likes

Ik acht de kans dat ik nog ouder ga worden, helaas extreem klein. Maar ik als ik zou kunnen kiezen tussen bevallen van een baby of met 1 druk op de knop een peuter of kleuter als kind hebben, dan graag het laatste. Ik heb eigenlijk vrij weinig met baby’s.

4 likes

Ja, ik merk dat ook heel erg bij mijn neefjes. Twee van hen zijn nu 7 en die geven mij nog een knuffel als ze me zien en willen nog samen met mij spelletjes spelen enzo, terwijl hun broer van 12 me nog net een blik waardig gunt en that’s it :cry:

1 like

ah ik andersom, ik zou best een baby willen hebben en als het kind een jaar of 5 is weer teruggeven

7 likes

Dit doet me denken aan een hartgrondige ergernis: mensen die zo’n toneelstukje opvoeren van nou jeeeeeetje zeg wat klinkt dat allemaal lekker ik kan gewoon niet kiezen!!! Wat maak je het me moeilijk!!! Weet je wat, doe mij van alle drie maar een heel klein stukje :blush: :blush: :blush:

30 likes

Ik denk dat ik dat niet eens zou willen. Dan krijg ik van die krampen in m’n baarmoeder bleh

Pasta met Boursin (cuisine) en spinzazie/champignon/prei met kip/zalm/spekjes is

• Uffenfluf
  • Leidsche kots
  • Gewoon pasta met Boursin ofzo
  • Nog een andere naam

0 stemmers

5 likes

Pasta groene saus. Niks beter dan die andere namen.

1 like

Edit ik stem uffenfluf omdat dat er dan op lijkt

6 likes

Had tot vandaag nog nooit van Uffenfluf gehoord

20 likes

Ik ook niet maar het klinkt wel leuk

2 likes

Barbaars

6 likes

Ik heb dit nog nooit gegeten of besproken, dus ik heb hier geen naam voor haha.

1 like

Wow dit is een studentenklassieker! Vieslekker!

6 likes

Stel je een een wortel ter grote van je middelvinger, hoe lang ben je aan het kauwen om hem helemaal op te eten. Zonder sausjes?

• 36 jaar
  • Een minuut ofzo?

0 stemmers

2 likes

Laatst was hier een vraag over het in huis hebben van contant geld. Een x aantal forummers had aangegeven best een groot bedrag in huis te hebben. Nu vraag ik me af, heb jij dit bedrag (als het meer dan 500,- is) eerlijk doorgegeven aan de belastingdienst?

Anoniem :

• Ja
  • Nee
  • Moet ik nog doen

0 stemmers

3 likes

Natuurlijk niet :joy:

3 likes

Oh ik hou zo van baby’s :heart::heart::heart: