Jaaa lekker knuffelen en ze hebben nog geen eigen mening. Daarna: irritant
Pasta groen. En pasta rood was met gehakt, tomatensaus en zo’n zak Italiaanse groenten.
Ik vind elke leeftijd leuk, maar tieners echt geweldig. Dat je zo groot en log wordt en tegelijkertijd een periode zo onbegrijpelijk dom gaat redeneren. Heerlijk.
Ja love pubers. Vooral als ze dingen stiekem gaan doen en dat iedereen door heeft dat ze liegen maar zij voelen zich dan heel stoer.l want “Niemand had het door”.
Als je er zelf eentje hebt denk je wel eens wat moet ik hier nou weer mee, en dan mag ik nog in mijn handjes knijpen als ik zo om mij heen hoor
Dat is het voordeel, ik zie ze wekelijks en heb er geen dus kan me er lekker tegenaan bemoeien en daarna denken: succes thuis!
M’n ex en ik allebei op dezelfde dag vreemd gegaan in totaal verschillende situaties. Hij heeft iemand na het stappen mee naar huis genomen en daarmee seks gehad. En ik had met iemand in de middag afgesproken die ik online had leren kennen.
We hadden het beiden niet van elkaar verwacht. Ik kwam er bij hem pas na 8 maand achter en heb dat van mij nooit opgebiecht.
Die relatie zat dus helemaal niet goed.
Ik ben dan altijd wel benieuwd hoe iemands reactie is als je erachterkomt dat je partner vreemdgaat terwijl je daar zelf ook schuldig aan bent. Kun je het dan beter relativeren of is de eerste reactie toch net zoveel boosheid/verdriet als bij ieder ander?
Mijn moeder is een slechtere kok maar mijn vader een veel, veel betere. Helaas is hij lui en kookt hij bijna nooit.
Edit: o wacht beetje mosterd na de maaltijd
Hahaha ja ik zie ook elke dag weer tieners en ik vind dit denk ik de leukste fase van kind zijn. Ze zijn zo random, maar ze houden je wel lekker jong!!!
Voor de mensen die wel eens een broek hebben gepast van G-star:
Vallen die broeken niet best groot uit?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Verschilt per model
0 stemmers
Ik verbaas mij namelijk erg over de pasvorm en maatvoering.
Ik koop een skinny-model en het lijkt wel een baggy jeans en dat heb ik nergens anders.
Heb jij vandaag posters zien hangen m.b.t. de intocht van Sinterklaas?
- Ja
- Nee
- Niet opgelet
- Ik woon in het buitenland / anders
0 stemmers
Ik vind g-star vooral duur en slechte kwaliteit.
Dit is ongeveer mijn work life. Laf m’n werk besties samen random collega’s raten in de categorie work hot of echt hot, bashen op onze managers, 24/7 instagram reels sturen, op vrijdagmiddag random computerspelletjes doen, elkaar ophypen als 1 van de 2 iets belangrijks heeft, als work break dungeons and drag queens kijken en de manager staat opeens achter ons, tijdens teamsvergaderingen elkaar grappige dingen sturen en je gezicht in toom proberen te houden. Echt zo gezellig
ja echt heeeeel blij mee
Nu je dit zo opnoemt mis ik echt mijn vroegere workbestie
Wil dit bijna inlijsten, word er helemaal nostalgisch van
Welke maat quilt zouden jullie kiezen voor een bed van 160x200? Ik ben bang dat 270x260 te groot oogt.
- 220x260
- 270x260
0 stemmers
Hoe hoog is je bed? En wil je 'm instoppen of er overheen draperen?
Bij 160 breedte heb je bij de kleinste keuze 30 cm per zijkant over. Tot de grond kan dan sowieso niet.
Inclusief topper is mijn bed 66 cm hoog. Dus de grootste versie zou 50 cm over de zijkanten heenhangen en dan kan je nog net onder het bed door heenkijken om toch nog Feng Shui erin te houden. Zou dat te massief ogen? 270 cm is wel heel lang maar ik zou de quilt een keer kunnen omslaan bij het hoofdeinde.