Lijkt me fantastisch. Als iedereen dan lang en breed over de roetveegpiet discussie heen is. Dat ik dan met een sexy rode jurk en een baard op dat paard zit. Mn mijter is natuurlijk helemaal bedazzled enzo. Ik zal dan nog wel " Dag hoowrr" in een bekakt accent roepen. Want dat is traditie.
Bij een lokale omroep en een evenementenzender, jaaaaaren gedaan. Maar nu lijkt dat teveel op werk en daar heb ik geen zin meer in haha.
Ik zie wel dat ze bij het dierenasiel in de buurt mensen zoeken, dus ik ga even nadenken of ik zoiets zou willen doen.
Optie: geen geld
Nee, verschrikkelijk
N.a.v. mn eigen post. Ik koos dus voor oudere mensen, daar heb ik ook meer ervaring mee en qua eenzaamheid ligt dat wel het hoogst maar mij werd verteld dat dat natuurlijk (helaas) in alle leeftijdsgroepen voorkomt. Mijn hart breekt nog altijd het meest bij eenzame ouderen.
Anoniem omdat dit misschien niet leuk is om te zeggen oid.
Voel jij je wel eens eenzaam?
- Nooit
- Zelden
- Af en toe
- Regelmatig
0 stemmers
Ik voel me zelf echt zelden eenzaam, maar dat komt ook omdat ik veel mensen om me heen hebben al irritant vind.
Ik wil dit al best lang doen, maar ik durf het niet zo goed vanwege de schrijnende situaties af en toe. Maar ik wil het wel graag. Dus dit zet me weer aan het denken om er nu toch echt wat mee te gaan doen.
Ik vind het persoonlijk niet zo schrijnend, maar dat kan ik niet voor jou bepalen. Ja, soms worden lieve katten gevonden en nooit geclaimd of zijn er katten met wonden,maar bij ons zitten die in speciale afdelingen, dus die zie ik niet wekelijks en worden nu goed verzorgd.
Ik voel me soms eenzaam, ook ik in bepaalde situaties (bijv. een verjaardag) wanneer ik veel mensen om mij heen heb. Zoals bij een groep vriendinnen die een partner en kinderen hebben en dat men het alleen de hele tijd over hun relaties en kinderen hebben.
Ik ben alleen zijn steeds meer gaan waarderen dus heb er nu niet meer zo vaak last van. Maar de gedachte dat ik kerst niet met een partner kan vieren kan me wel een eenzaam gevoel geven af en toe.
Ik foster kittens
Na een tijdje ben ik ook voor deze organisatie gaan werken maar ik foster nog steeds in mijn vrije tijd.
Ik heb dit jaar al 16 kittens gehad!
Stem jij het zelfde als je partner?
- Ja
- Nee
- Nvt
0 stemmers
bij “nee”, stemt je partner rechtser?
- ja, rechtser
- nee, linkser
0 stemmers
Ik heb me aangemeld bij een asiel hier in de buurt voor op de hondenafdeling.
Het zit al zo lang in m’n hoofd om dit te doen, dus vind dat ik het nu gewoon moet proberen.
Ik weet niet of het hier ook onder valt
Maar ik heb 14 maanden lang een puppy opgevoed in samenwerking van stickting hulphond als gastgezin
Super ervaring, maar wel moeilijk om afscheid te nemen
Opvallend dat dit nu 100% is, haha! Benieuwd of dat zo blijft.
Maar gelukkig wel minder rechts dan jaren terug, dus er is vooruitgang!
Een egelopvang omg zo leuk
ik baseer me nu alleen op de laatste Tweede Kamerverkiezingen. Toen stemde hij Bij1 en ik GL. Maar we zitten vaak wel redelijk bij elkaar in de buurt
Ben jij op het forum eerlijk over wat je stemt?
Anoniem
- Ik stem eigenlijk niet, maar hier zeg ik van wel
- Ik stem eigenlijk meer rechts dan dat ik over doe komen
- Ik stem eigenlijk meer links dan dat ik over doe komen
0 stemmers
Waar is de ja?