Stel je persoonlijke vraag #46

Henri Bontenbal mag wel een keer komen koken

4 likes

Ik vergeet deze verkiezingen steeds dat het CDA ook nog bestaat.

2 likes

Ja, ze bestaan (nog wel)

1 like

Bij mij ook! Hij schenkt alleen wel wain 🫢

4 likes

Nee flugels met Henri, er is geen perfectere neus op aarde voor het dopje dan de zijne. Lijkt letterlijk of God z’n neus alleen voor dat doeleinde heeft geschapen.

12 likes

Ik maak er altijd een hele instructie van, inclusief context en doel. Wordt het antwoord echt veeeeel beter van!

4 likes

Ken je emma chamberlain?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik kende haar niet, maar kwam net haar home tour tegen en ging haar opzoeken op insta en ze heeft 15 mil volgers !?

Maar haar vlogs zijn wel van goeie kwaliteit. Kijken heel chill weg vind ik, vloggloss juist niet.

6 likes

Tenminste, ik weet wie het is, ik heb verder nog nooit een video van haar gezien

8 likes

Ik had Rob Jetten gestemd maar bedenk me ineens dat hij voor het debat van het Zuiden (oid, zag filmpje voorbijkomen) 3 saucijzenbroodjes at :joy:dus weet niet hoe culinair ie is

2 likes

Wel vet lekker dus hij heeft in ieder geval smaak

1 like

Saucijzenbroodje

• Vet
  • Vet lekker

0 stemmers

1 like

Waren dat geen worstenbroodjes? :disguised_face:

“Rob Jetten worstenbroodjes” googlen geeft wel goede hoop
image

edit:

30 likes

Oja je hebt gelijk denk ik.
Het was de bovenste.

Edit: oh haha zie nu jouw foto. Die smile

6 likes

Ik wil ‘worstenbroodjesgatekeeper’ als nieuwe titel

8 likes

ik ken haar vooral van die irritante met gala videos waarin ze iedereen interviewt en dan vervolgens halverwege het antwoord over zichzelf gaat praten

3 likes

Ze heeft een nieuwe vlog die echt met een webcam uit 2006 gefilmd lijkt maar het is wel een vibe

2 likes

Wat voor effect heeft social media wel eens op jou?

• Onzekerheid
  • Irritatie
  • Voldoening
  • Jaloezie
  • Blijheid
  • Inspiratie
  • Woede
  • Angst
  • Geluk
  • Schaamte
  • Teleurstelling
  • Verbazing positief
  • Verbazing negatief

0 stemmers

2 likes

Wow, tot nu toe niemand die voor voldoening gaat. Dat is wel een eyeopener, ook al is het niet gek.

4 likes

Mn angst komt voornamelijk door meer nieuws gerelateerde posts. Ik denk regelmatig shit hoe gaat de wereld er over 20-30 jaar uitzien, ik weet niet of ik dat wil meemaken.

13 likes