Als het duidelijk is dat we met z’n zessen ofzo in de zaal zitten is het me de energie niet waard om er echt moeilijk over te gaan doen, maar als het een beetje een volle zaal is moet je gewoon optyfen want anders gaan andere mensen weer moeilijk tegen mij doen omdat ik op hun plek zit
Vind je dat er een stemplicht ingevoerd moet worden (oftewel: je moet stemmen, anders krijg je een boete of word je vervolgd)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In België is dit blijkbaar en heb nu een hele discussie met mijn vriend of dat nou goed is of niet.
Gedichten maken voor Sinterklaas?
- Erg leuk om te doen
- Neutraal
- Niks aan
- Ben ik goed in
- Ben ik een beetje goed in
- Ben ik slecht in
- Ben ik superslecht in
0 stemmers
Suprises maken voor Sinterklaas?
-
- Erg leuk om te doen
-
- Neutraal
-
- Niks aan
-
- Ben ik goed in
-
- Ben ik een beetje goed in
-
- Ben ik slecht in
-
- Ben ik superslecht in
0 stemmers
nee, maar stemmen moet wel makkelijker gemaakt worden → stempas weg, geldig ID voldoende om te stemmen
ik denk dat dit de makkelijkste manier is om tot een hogere opkomst te komen
Ik heb maar één nichtje maar dat is echt praktisch m’n zusje haha
Zorgt de stempas echt voor zo’n drempel om te stemmen denk je? Ik denk eerder dat de politiek op zichzelf het grootste probleem is.
Ik weet ook niet hoe dat dan zou moeten met machtigingen en zeker weten dat iedereen maar 1 keer stemt.
Heb jij een naam die mensen ook weleens voor hun huisdier gebruiken? Bijv Luna
- Ja
- Nee
0 stemmers
En heeft jouw huisdier een mensennaam?
- Ja
- Nee
0 stemmers
ja, elke stap/document wat benodigd is om te gaan stemmen heeft bewezen een aanzienlijk effect op de opkomst. denk aan mensen die (tijdelijk) geen adres hebben, laaggeletterd zijn, op dat moment niet in hun gemeente kunnen zijn etc.
ik denk dat dat zo om een paar belangrijke procenten kan gaan!
Ik heb niet echt een huisdierennaam, maar ken iemand die een kat heeft die ook zo heet
Ben echt extreem close met de kids van mijn zus, maar als mijn broer kinderen zou krijgen zou ik daar echt niet zoveel mee hebben omdat ik ook niks met mijn broer heb🙈
Ik vind dat zooo kut. Toen ik als tiener met vriendinnen naar de bios ging wsren er 2 vrouwen die weigerden van onze plek te gaan. Ja leuk, maar we waren met z’n tienen en zij zaten in het midden. Stomme kutten.
En we durfden natuurlijk niks te zeggen
Ik heb inderdaad een keer niet kunnen stemmen omdat ik net verhuisd was en de stempas bezorgd was op mijn oude adres aan de andere kant van het land
ja ik dit jaar dus ook niet omdat ik net in de week van het uitkomen van de officiële kieslijst weer naar Nederland verhuisd ben
Ja ik ken meerdere mensen die een hond hebben (gehad) met dezelfde naam als ik
De hond van mijn oma en opa heet ook zoals ik, maar goed dat heb ik volgens mij wel eerder hier verteld. Echt zo erg
Hoevaak verbrand jij je gehemelte als je een pizza eet die net uit de oven komt?
- Elke fucking keer
- Vaker wel dan niet
- 50/50
- Vaker niet dan wel
- Nooit, ik heb een gehemelte van staal
- Nooit, ik eet alleen lauwe pizza
0 stemmers
Niet vaak, bitterballen daarentegen
Ik krijg ook altijd commentaar over hoe heet ik mijn thee en koffie drink haha
Ik eet geen pizza
Dus je hebt een loden pijp als keel