Ook nog
Party pooper
De pizza’s die ik eet worden bezorgd en dan zijn ze bijna altijd lauw.
Ja maar echt niet omdat ik gezond eet ofzo. Love mijn friet. Maar ik vind pizza gewoon niet lekker. Maakt niet uit wat erop zit.
Ja ik bedoel dus ook echt de pizzas die je zelf in de oven doet en er dan uithaalt en eerst je vingers verfikt omdat je te ongeduldig bent om te wachten met snijden en daarna je mond verbrandt omdat je te ongeduldig bent met eten
Maar verbrand je dan wel je mond aan kaassoufles of bitterballen of wat dan ook of heb jij wel geduld?
Geduld met alles behalve warme chocolademelk. Ga ik iedere keer weer de fout mee in.
Gebruik jij het woord ‘gaaf’ weleens onironisch?
(Niet om de structuur van een oppervlak te beschrijven.)
- Ja
- Alleen op LinkedIn
- Nee
0 stemmers
Disclaimer; ik ben 40+.
Dat verklaart wel ja.
Nog niet helemaaaal zeker, maar dit is wat er uit mijn stemwijzer komt. Moet er nog even goed over nadenken.
Op de opvang (0 t/m 4 jaar) trakteren op klei (officieel 2+ jaar)
- Beter om iets voor alle leeftijden te kiezen
- Klei is altijd leuk
0 stemmers
Met dat soort dingen denk ik dan: blijft wel goed, als een kind er nu nog te jong voor is kun je het gewoon bewaren.
Ik weet niet of er kinderen zijn met coeliakie? Ik leerde laatst dat niet alle klei glutenvrij is
Maar de meeste traktaties zijn niet glutenvrij denk ik
Op zich prima plan
Ja echt zonde wat er steeds in die mandjes bij de opvang gestopt werd, ik ben echt voor een trommel op de opvang waar het kind dan uit kan delen en laat al dat plastic maar lekker in de winkel
Eens! En naast al die frutsel speel dingen die je meekrijgt, slingert het nu ook door mijn huis.
Doosjes rozijntjes in 1 of andere kek knutselwerk zijn wat mij betreft de bom. (Kut ik bedenk me nu dat mijn kind morgen afscheid neemt op de babygroep)
Meestal laten de ouders van kinderen met coeliakie wat glutenvrije snacks oid achter bij de leraar en krijgen ze dan daar iets van als er wordt getrakteerd.
Ik ben extreem blij dat ik pas recent gediagnosticeerd ben want traktaties waren het hoogtepunt en vroegah mocht je ook gewoon nog allemaal vette chips, chocola en koek en cake en weet ik veel wat trakteren als ik dat had moeten missen was ik echt een stuk ongelukkiger kind geweest.
Maar anyway, nu lijkt klei eten me sowieso niet zo gezond dus ik zou me niet perse druk maken om de coeliakist (is dat een woord?)
Dat begrijp ik, maar bij speelgoed (zoals klei is), is een glutenvrij keuze wel te doen. Als je voedsel gaat trakteren snap ik dat het veel moeilijker is