Ik vond dit altijd erg lijken op karton in zowel smaak als structuur
Volgens mij alles behalve natto, maar kon er maar 7 kiezen.
Op de basisschool waar mijn kind zit mag niet getrakteerd worden, super goed. Toen ze op de opvang zat kregen we inderdaad supervaak een prul mee die direct de prullebak in ging. Allemaal van die pinterest rotzooi met een ludie one liner er op.
Omg zie nu dat ik dat heb aangeklikt⦠kan het niet meer veranderen, sorry haha
@kali mijn vriend eet iedere ochtend deze:
(ik ruik gewoon de geur al terwijl ik naar het plaatje kijk haha)
Ja het ruikt alsof iemand van die blauwe schimmelkaas zit te eten als ontbijt
Ohh love dit, mis de natto rolls uit japan
Hahah ja ik zeg dus altijd iets van āzou je alsjeblieftā. En dan zegt hij/zij ānatuurlijk kan ik dat, hier isā¦ā. Voelt toch sympathieker dan alleen een opdracht geven, maar het is wel raar ja.
Ja voor het geval AI ooit de wereld over neemt, dan kan ik maar beter altijd lief zijn geweest. Ik zeg ook altijd bedankt als Siri wat voor me heeft gedaan
Ik bedank ook mijn Roomba š«£
Altijd please en thanks alsof het een mens is. Maar ben wel eens geĆÆrriteerd als hij echt een idioot dom antwoord geeft of de vraag niet goed snapt
En ik bedank ook altijd voor de hulp
Welke politicus mag voor jou een keertje koken?:
- Frans Timmermans
- Dilan YeÅilgƶz
- Rob Jetten
- Jesse Klaver
- Lilian Marijnissen
- Thierry Baudet
- Geert Wilders
- Esther Ouwehand
0 stemmers
Wie is Klaver?
Die heb ik echt al een eeuw niet meer voorbij zien komen
Hij is nu aan het koken bij Binnenstebuiten
Gourmetten met Rob Jetten, lijkt me enig.
Joost Eerdmans mn darkside crush
En hij is een van de weinige politici die langs is geweest, die echt kan koken. Je moet wel van pittig Indonesisch houden
Luister jij Altijd Wat de podcast of is dit gewoon toeval? Dit zou hun ultieme bonusaflevering zijn
Thierry omdat ik verwacht dat hij wel van de AVGātjes is, dat is toch wel mān lievelings.
Verder mag hij wel gewoon in de keuken blijven en na het klaarmaken direct vertrekken.
Hij gaat dan ook retegoedkope wijn inschenken en als een sommelier gedragen