Stel je persoonlijke vraag #46

Waren dat geen worstenbroodjes? :disguised_face:

“Rob Jetten worstenbroodjes” googlen geeft wel goede hoop
image

edit:

30 likes

Oja je hebt gelijk denk ik.
Het was de bovenste.

Edit: oh haha zie nu jouw foto. Die smile

6 likes

Ik wil ‘worstenbroodjesgatekeeper’ als nieuwe titel

8 likes

ik ken haar vooral van die irritante met gala videos waarin ze iedereen interviewt en dan vervolgens halverwege het antwoord over zichzelf gaat praten

3 likes

Ze heeft een nieuwe vlog die echt met een webcam uit 2006 gefilmd lijkt maar het is wel een vibe

2 likes

Wat voor effect heeft social media wel eens op jou?

• Onzekerheid
  • Irritatie
  • Voldoening
  • Jaloezie
  • Blijheid
  • Inspiratie
  • Woede
  • Angst
  • Geluk
  • Schaamte
  • Teleurstelling
  • Verbazing positief
  • Verbazing negatief

0 stemmers

2 likes

Wow, tot nu toe niemand die voor voldoening gaat. Dat is wel een eyeopener, ook al is het niet gek.

4 likes

Mn angst komt voornamelijk door meer nieuws gerelateerde posts. Ik denk regelmatig shit hoe gaat de wereld er over 20-30 jaar uitzien, ik weet niet of ik dat wil meemaken.

13 likes

Dat, en de woede ook. Zeker de laatste 1,5 maand

2 likes

Wat ben jij eerder?

( Ik hoef geen hele verhalen van dat je er ergens tussen in zit. Boeit me geen kont. Kies er gewoon 1)

• Team : Overal beren op de weg zien
  • Team : Ik doe gewoon wat en dan kijk ik achteraf wel of het een slim idee was.

0 stemmers

1 like

Niet alleen beren, de hele fucking dierentuin loopt me in de weg.

46 likes

Ligt ook wel aan wat ik moet doen

4 likes

Ik spring overal gewoon in en hoewel dat niet altijd een slim idee is, vind ik het eerlijk gezegd een van mijn fijnste eigenschappen

5 likes

Tot 5-6 jaar terug zag ik overal beren op de weg, waarschijnlijk omdat mijn moeder dat extreem heeft, maar zodra ik besefte hoe ontzettend dat in de weg zat van ook de kleinste dingen (ben ook extreem faalangstig/perfectionistisch met een laag zelfbeeld etc haha niet alleen dit) heb ik het volledig omgedraaid en nu probeer ik gewoon alles te wingen. :sparkles: Echt 1 van de beste veranderingen in mijn leven!!!

18 likes

Oh shit eigenlijk ben ik meer dit. En dan achteraf verbaasd maar ook trots zijn dat iets toch is gelukt.

1 like

Oh als het om klussen in huis gaat ben ik sowieso het hele berenbos op de weg.
Maar dat ligt meer aan mn huis dan aan mij :sweat_smile:

Verder zie ik beren op de weg en doe ik het alsnog en kijk wel ff hoe het gaat

1 like

Ze kan niet eens een normale tampon indoen. Ze ging toen op zoek in de AH naar tampons met inbrenghuls, kocht ze gewoon weer tampons zonder inbrenghuls. Hahaha sheeeeeehz

2 likes

Heb jij wel eens zelf kimchi gemaakt?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik wel eens. Smaakte goed alleen had ik de fout gemaakt aan me ogen te zitten voordat ik mijn hadden goed gewassen had. De halve dag lopen janken :sob:

1 like

Ik heb tijdens de eerste lockdown in full panini madness alles gefermenteerd wat er te fermenteren viel (en kombucha gemaakt, en kefir, en de zuurdesemstarter die ik nog steeds gebruik). Beetje mxd feelings als ik eraan denk maar wel lekker!!!

10 likes