Ik drink geen alcohol dus dat is een perfecte keuze voor me.
Geert houdt van Hollands eten en dan met name van gehaktballen!!
Shit. Dan heb ik een verkeerde keuze gemaakt en ga ik toch voor Geert.
Dit had ik niet achter hem gezocht.
Nog nooit van gehoord!
Maar het rijmt ook gewoon lekker makkelijk
Haha jeugdjournaal debat gekeken?
Haha nee niet eens maar wel een stukje van gezien en specifiek dit op de radio gehoord
Henri Bontenbal mag wel een keer komen koken
Ik vergeet deze verkiezingen steeds dat het CDA ook nog bestaat.
Ja, ze bestaan (nog wel)
Bij mij ook! Hij schenkt alleen wel wain 🫢
Nee flugels met Henri, er is geen perfectere neus op aarde voor het dopje dan de zijne. Lijkt letterlijk of God z’n neus alleen voor dat doeleinde heeft geschapen.
Ik maak er altijd een hele instructie van, inclusief context en doel. Wordt het antwoord echt veeeeel beter van!
Ken je emma chamberlain?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik kende haar niet, maar kwam net haar home tour tegen en ging haar opzoeken op insta en ze heeft 15 mil volgers !?
Ik kijk al jaren haar Youtube video’s. Een soort vloggloss. Ze doet vrijwel niks de hele dag en toch kijk je.
Maar haar vlogs zijn wel van goeie kwaliteit. Kijken heel chill weg vind ik, vloggloss juist niet.
Tenminste, ik weet wie het is, ik heb verder nog nooit een video van haar gezien
Ja dat is waar. En ze edit vaak ook wel goed. Maar inhoudelijk vraag je je af waar je nou precies naar hebt zitten kijken
Maar ik vind het wel heel cute dat haar vader meestal filmt als ze in het buitenland zijn.
Ik had Rob Jetten gestemd maar bedenk me ineens dat hij voor het debat van het Zuiden (oid, zag filmpje voorbijkomen) 3 saucijzenbroodjes at dus weet niet hoe culinair ie is
Wel vet lekker dus hij heeft in ieder geval smaak
Saucijzenbroodje
- Vet
- Vet lekker
0 stemmers