Stel je persoonlijke vraag #46

Maar wel echt een enorme kutband :joy:

10 likes

9 likes

Oh lol ik had niet door dat dat de categorie was, dan Kensington!

3 likes

Welke Di-rect is kutter?

• De nieuwe met Marcel
  • De oude met Tim

0 stemmers

3 likes

Fan is een groot woord, maar ik had in elk geval de cd van Kane en draaide heel hard Damn Those Eyes op mijn 14e-15e. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

6 likes

Ugh die oude met Tim met dat zeiknummer met die turnsters in die clip. Is it youuuuuu inside my head.

5 likes

Allebei

6 likes

Sterker nog, ik was lid van die Facebook pagina die beweerden dat Kane ermee zou stoppen als de pagina 10.000 likes (of zoiets) kreeg :laughing:

11 likes

Ah dat was toen echt wel een goed nummer

5 likes

Ik kende het moonbump verhaal niet (wist niet eens wat het betekende) maar wtf, net bij gelezen

@Zemraluani weten Amerikanen niet dat Spanjaarden wit kunnen zijn? Best veel mensen actief in Hollywood die oorspronkelijk Spaans zijn toch

4 likes

Ik vond dat letterlijk het enige goede nummer van di-rect :skull:

2 likes

Random vraag: draag jij nagellak?

• Ja altijd, handen en tenen
  • Ja altijd, alleen handen
  • Ja altijd, alleen tenen
  • Soms tenen (bijv bij open schoenen, feestjes etc)
  • Soms handen (feestjes of andere gelegenheid)
  • Nooit
  • Ik draag altijd nepnagels
  • Ik draag soms nepnagels

0 stemmers

2 likes

Ik ga iedere 6 weken naar de pedicure, dus m’n teennagels zijn altijd gelakt.
Mn handen zou ik wel bij willen houden maar ik moet op werk dagelijks afwassen en dan verpietert het zo snel.

1 like

Soms handen altijd tenen.

5 likes

Mn tenen lak ik als ik open schoenen draag, en dat blijft dan een half jaar zitten als ik weer dichte schoenen draag totdat het er half afgesleten of uitgegroeid is,

8 likes

Ja valt acryl over mijn echte nagels als nep, denk het wel? Of bedoel je die plastic plak dingen.

2 likes

Ik droeg het altijd en deed ook nailart bij mezelf, maar op een gegeven moment chipte het zo snel door mijn werk als schoonmaakster dat ik ben gestopt. Nu doe ik het sporadisch, want het chipt ook als ik het huishouden doe :expressionless:

2 likes

Ik ben of aan het haken of half aan het slapen :sweat_smile:

2 likes

Lees ik m’n boek tot 3 min voor m’n station. En in de tram is zo kort dat ik gewoon voor me uit staar.

2 likes

Hahaha jij wel.