Stel je persoonlijke vraag #46

Bij de een zie ik zo’n schreeuwende middelvingeropstekende knakker zonder shirt met bier in zijn hand, in een stadion. Bij de ander zie ik iemand in een Max Verstappen Red Bull gehulde oufit, die de hele tijd zegt: mooi he, gaaf he, oh kijk nou toch eens, kicke man. :cry:

(er is vast wel een middenweg, maar toch)

10 likes

:sparkles::sparkles::sparkles:leuk dierenfeitje van de week :sparkles::sparkles::sparkles:

Omdat je zei wetenschappers die met kakkerlakken werken moest ik denken aan een praatje waar ik luttele jaren geleden was van wetenschappers die met bedwantsen werken.

Die hebben namelijk een super interessant seksueel conflict, een van de meest heftige (naar ik weet) in het dierenrijk! Vrouwtjes hebben namelijk geen vaginale opening dus bij de paring maken mannentjes een gat met hun penis apparaat! En om paring te vermijden (want de levensverwachting en fitness) van een vrouwtje gaat omlaag als er teveel gepaard wordt met haar, hebben ze allemaal verschillende strategieën om paren te vermijden.

Cool hè.

27 likes

Oh ja enig restaurants die nog werken met sessies. Helemaal als je dan moet kiezen tussen om 16 of 20 uur aan tafel zitten

1 like

Heb jij zwakke….

• Knieën
  • Enkels
  • Heupen
  • Een ander gewricht
  • Gewoon helemaal zwak
  • Geen zwakke plekken

0 stemmers

Elke dag (onder)rugpijn :smiling_face_with_tear:

4 likes

Tot nu toe mijn knieën en mijn rug maar wie weet wat er nog bij komt. Ouderdomsaftakeling is in volle gang

2 likes

Iedere dag wel weer een ander pijntje

4 likes

Zwakke geest vooral

26 likes

Sorry maar ik vind dit wel een grappige uitspraak. Maar in pijn leven of iets is natuurlijk niet leuk.

1 like

Mijn ruggengraat is vooral niet volgroeid.

3 likes

Haha zwakke heup klinkt zo kut maar heb wel een heup waar ik aan ben geopereerd waar ik veel last van heb. Maar heb nu wel een heel goed krachttraining regime waardoor ik veel minder klachten heb. Maar daar kan ik nooit meer mee stoppen ben ik bang want dan komen die klachten weer terug

5 likes

Hypermobiliteit en een gebroken rug. Jeeej. Altijd fijn als je schouder of heup weer uit de kom gaat.

1 like

Mn knieen kraken echt. M’n moeder had voor haar 60e al 2 nieuwe knieen door artrose en ik vrees dat ik dat dan ook heb rond die leeftijd. Mijn god het kraakt echt 's ochtends.

1 like

Hypermobiele knieën dus snel overbelast en beschadigd kraakbeen in mn pols dus heel snel overbelast :sparkles:

Waar ga jij het liefst heen?

• Concerten in minizaaltjes/kroegen
  • Concerten in mediumgrote zalen (Paradiso, Tivoli etc)
  • Concerten in heel grote zalen (Ziggo Dome, arenaconcerten etc)
  • Ik ben @jumpsuit en ik heb een hekel aan concerten

0 stemmers

Edit:

En waar ga je het vaakst heen?

• Concerten in minizaaltjes/kroegen
  • Concerten in mediumgrote zalen (Paradiso, Tivoli etc)
  • Concerten in heel grote zalen (Ziggo Dome, arenaconcerten etc)
  • Ik ga (bijna) nooit naar concerten

0 stemmers

2 likes

ik heb het ook wel eens als ik aan het wandelen ben in de bergen, of een ander groot uitgestrekt natuurgebied. Dan kan ik echt denken ja waar maak ik me eigenlijk druk om, wat stelt het allemaal voor.

14 likes

Ook al ben ik klein in vergelijking met het helal etc. heb ik nog steeds gevoel dus nee.

15 likes

Krijg echt een halve paniekaanval als ik begin met nadenken over hoe gigantisch groot alles om ons heen is en hoe we helemaal niks zijn, dus komt alleen maar sores bij.

20 likes

Ja! en dat is echt een heerlijk gevoel

3 likes

Dit is dus echt exact het tegenovergestelde van wat @kali net zei, haha, maar ik kom dus elke avond langs een huis waar tenminste sinds dinsdag één rolgordijn zo godsgruwelijke schuin hangt, zo’n rieten/bamboe-achtig geval wat je op moet trekken/rollen. Het doet me gewoon bij fysiek pijn hoe scheef en lelijk het hangt.

• Oh dit snap ik helemaal.
  • Kan ik me niet druk om maken.
  • Ik zie zoiets niet eens.

0 stemmers

1 like