Haha zwakke heup klinkt zo kut maar heb wel een heup waar ik aan ben geopereerd waar ik veel last van heb. Maar heb nu wel een heel goed krachttraining regime waardoor ik veel minder klachten heb. Maar daar kan ik nooit meer mee stoppen ben ik bang want dan komen die klachten weer terug
Hypermobiliteit en een gebroken rug. Jeeej. Altijd fijn als je schouder of heup weer uit de kom gaat.
Mn knieen kraken echt. M’n moeder had voor haar 60e al 2 nieuwe knieen door artrose en ik vrees dat ik dat dan ook heb rond die leeftijd. Mijn god het kraakt echt 's ochtends.
Hypermobiele knieën dus snel overbelast en beschadigd kraakbeen in mn pols dus heel snel overbelast
Waar ga jij het liefst heen?
- Concerten in minizaaltjes/kroegen
- Concerten in mediumgrote zalen (Paradiso, Tivoli etc)
- Concerten in heel grote zalen (Ziggo Dome, arenaconcerten etc)
- Ik ben @jumpsuit en ik heb een hekel aan concerten
0 stemmers
Edit:
En waar ga je het vaakst heen?
- Concerten in minizaaltjes/kroegen
- Concerten in mediumgrote zalen (Paradiso, Tivoli etc)
- Concerten in heel grote zalen (Ziggo Dome, arenaconcerten etc)
- Ik ga (bijna) nooit naar concerten
0 stemmers
ik heb het ook wel eens als ik aan het wandelen ben in de bergen, of een ander groot uitgestrekt natuurgebied. Dan kan ik echt denken ja waar maak ik me eigenlijk druk om, wat stelt het allemaal voor.
Ook al ben ik klein in vergelijking met het helal etc. heb ik nog steeds gevoel dus nee.
Krijg echt een halve paniekaanval als ik begin met nadenken over hoe gigantisch groot alles om ons heen is en hoe we helemaal niks zijn, dus komt alleen maar sores bij.
Ja! en dat is echt een heerlijk gevoel
Dit is dus echt exact het tegenovergestelde van wat @kali net zei, haha, maar ik kom dus elke avond langs een huis waar tenminste sinds dinsdag één rolgordijn zo godsgruwelijke schuin hangt, zo’n rieten/bamboe-achtig geval wat je op moet trekken/rollen. Het doet me gewoon bij fysiek pijn hoe scheef en lelijk het hangt.
- Oh dit snap ik helemaal.
- Kan ik me niet druk om maken.
- Ik zie zoiets niet eens.
0 stemmers
Was jij vroeger/ergens in je leven fan van Kane
Normaal Fan, niet obsessief gisteren beschreven fan haha
- Ja!
- Nee!
- Nogsteeds.
- Nogsteeds en ik ga naar het concert juni ‘24
0 stemmers
Nee, maar ga wel naar het concert in juni '24, haha
Haha oké dat kan natuurlijk ook
Sorry, het tegenovergestelde, ik heb een intense hekel aan Kane en ik denk niet dat dat ooit over gaat.
Dieptepunt was toen ze With Or Without You hadden gecoverd, en het origineel van U2 op de radio kwam. Een stagiair zei toen tegen mij “OMG dat nummer hebben ze gejat van Kane”.
@Oprah wth
@FrauHelga ik heb ook een hekel aan u2 dus dat was dubbel kut
Maar welke band is het ergste
- Kane
- Kensington (of de Kane van de jaren 10)
- Son mieux (de Kane van de jaren 20)
- Bløf (blijft een klassieke kutband)
- Di-rect
- Je vergeet er een en dat is
- Ik vind ze allemaal ge-wel-dig
0 stemmers
Haha ja dat is wel dubbel vervelend dan!
Ik vond U2 altijd wel oké, heb ze meermaals live gezien maar nieuwe muziek luister ik niet meer van ze. Laatst hoorde en zag ik Bono ineens als leeuw toen mijn kind Sing 2 keek (film vermijden als je U2 niet trekt, zitten allemaal U2 liedjes in).
Krezip staat ook hoog op mijn haatlijst trouwens.
Oh shit die ben ik vergeten toe te voegen!
Hahaha
Coldplay
Echt een graftakkehekel aan die band
Ja maar dat is geen Nederlandse band