Stel je persoonlijke vraag #46

Haha, ik ken mijn vriend al sinds ik 18 ben (hebben pas veel later een relatie gekregen) en we zien er allebei anders, maar tegelijkertijd hetzelfde uit. Hij heeft rimpels, ik ben dikker, maar toch hou ik datzelfde gevoel als toen we jonger waren en vind ik hem nog steeds de heetste man ooit. Die uiterlijke veranderingen zijn wel het laatste waar ik me druk om maak.

Wel zijn we samen begonnen met sporten omdat we allebei niet heel tevreden waren met onze fitheid en gewichtstoename afgelopen jaren, maar dat is een keuze die we individueel hebben gemaakt en nu elkaar in steunen.

5 likes

Ik kan het me gewoon niet zo goed voorstellen mijn partner minder aantrekkelijk te gaan vinden als hij (neutraal/blij) aan zou komen ofzo. :thinking: Maar ik ben in een relatie 4 evah, in goede en slechte tijden enzo.

3 likes

:cucumber: :cucumber:

Ik geloof ook 100% in het moonbump verhaal en dat ze 0% Spaans is mijn god

4 likes

Lichaamsvorm of gewicht maakt me niet uit, maar ik vind het wel fijn als mijn partner een beetje fit is. Dat hoeft echt niet op topniveau, maar als het hem bijvoorbeeld belemmert in spel / activiteiten met ons kind zou ik dat wel heel vervelend vinden.

3 likes

Ja, dat denk ik ook. Maar die mensen zijn er heus. En dan niet met duplo op de grond spelen, maar ook activiteiten (ik noemde bewust niet alleen ā€˜spel’ in mijn vorige post) als samen stukken fietsen, zwemmen, sporten, etc.

1 like

Nou met duplo op de grond spelen is best lastig als je dik bent. Ik kan niet zo lang op de grond zitten en kan geen kleermakerszit en mn buik zit in de weg

Best kut om dit te posten ook eigenlijk

8 likes

Je kan het gewoon googlen hoor.

Maar het zit zo, kakkerlakken kunnen astma en allergieƫn veroorzaken. Wetenschappers die met kakkerlakken werken worden er vaak na verloop van tijd allergisch voor. Ze worden dan ook allergisch voor voorgemalen koffie en dingen als chocolade.

Op zich wel logisch want die bonen liggen allemaal op een grote hoop en natuurlijk gaan er dan insecten tussen zitten, die kunnen ze er niet uit filteren dus die worden gewoon meegemalen.

Stel:
Je regelt een feestje in een feesttent/restaurant/op een andere locatie. Twee weken van tevoren besluit je dat het feestje toch niet door kan gaan:

• Dan stel ik de plek meteen op de hoogte
  • Wacht ik tot de locatie contact met mij opneemt
  • Zeg ik niks

0 stemmers

1 like

Huh waarom wachten tot de locatie contact opneemt? Zij kunnen toch niet ruiken dat het niet doorgaat

35 likes

Ja ik vraag me dus ook af waarom mensen dat doen :smiling_face_with_tear:

2 likes

wachten is toch super aso? wie doet dat nou

1 like

Haha ze is sowieso nul Spaans, maar ik denk wel dat Amerikanen echt heel naĆÆef zijn als het op Europeanen aankomt (zie op Reddit ook vaak Amerikanen die denken dat Spanjaarden niet wit zijn of Latino zijn) en te weinig weten om dit niet door te hebben. Als ze in Europa woonde was ze allang veel kritischer bevraagd en had niemand haar gelooft. Haar Spaans is duidelijk niet haar eerste taal.

3 likes

Mensen met belangst zeker

1 like

Genoeg mensen :sob:
Plannen maaaanden van tevoren een feestje en laten niks meer van zichzelf horen.

@Xiomara in dit geval mailangst hahaha

Wat vind je erger:

• Je partner heeft een seizoenskaart van een voetbalclub
  • Je partner is diehard F1-fan
  • Ik vind allebei niet erg :slight_smile:

0 stemmers

Als hij naar die voetbal club gaat heb ik rust en hoef ik die bullshit niet op de tv te zien.

27 likes

Maar als hij thuiskomt gaat hij natuurlijk nog wel alle andere wedstrijden die zijn gespeeld dat weekend kijken en van commentaar voorzien :pray:

4 likes

Wij hadden vorige week een reservering in een restaurant en we waren een half uur later dus wij bellen om dat door te geven, die mensen helemaal verbaasd…

Als ik een locatie helemaal reserveer en het gaat toch niet door ben je toch vreselijk onfatsoenlijk om dat niet door te geven… Maar dat gebeurt vaker?

4 likes

Wat een duivels dilemma.

15 likes

Lekker een factuur sturen dan

@PiuPiu

Ik heb dat vorige zomer ook nog gehad :joy: maar dat komt ook door dat stomme boekingssysteem wat nog op Corrie is ingesteld met tijdsblokken

3 likes