Ik kende het moonbump verhaal niet (wist niet eens wat het betekende) maar wtf, net bij gelezen
@Zemraluani weten Amerikanen niet dat Spanjaarden wit kunnen zijn? Best veel mensen actief in Hollywood die oorspronkelijk Spaans zijn toch
Ik kende het moonbump verhaal niet (wist niet eens wat het betekende) maar wtf, net bij gelezen
@Zemraluani weten Amerikanen niet dat Spanjaarden wit kunnen zijn? Best veel mensen actief in Hollywood die oorspronkelijk Spaans zijn toch
Ik vond dat letterlijk het enige goede nummer van di-rect
Random vraag: draag jij nagellak?
0 stemmers
Ik ga iedere 6 weken naar de pedicure, dus m’n teennagels zijn altijd gelakt.
Mn handen zou ik wel bij willen houden maar ik moet op werk dagelijks afwassen en dan verpietert het zo snel.
Soms handen altijd tenen.
Mn tenen lak ik als ik open schoenen draag, en dat blijft dan een half jaar zitten als ik weer dichte schoenen draag totdat het er half afgesleten of uitgegroeid is,
Ja valt acryl over mijn echte nagels als nep, denk het wel? Of bedoel je die plastic plak dingen.
In het openbaar vervoer:
0 stemmers
Ik word echt gestoord van mensen die niet een kwartiertje rustig naast je in de trein kunnen zitten.
Ik droeg het altijd en deed ook nailart bij mezelf, maar op een gegeven moment chipte het zo snel door mijn werk als schoonmaakster dat ik ben gestopt. Nu doe ik het sporadisch, want het chipt ook als ik het huishouden doe
Ik ben of aan het haken of half aan het slapen
Lees ik m’n boek tot 3 min voor m’n station. En in de tram is zo kort dat ik gewoon voor me uit staar.
Hahaha jij wel.
Handen wel vaak alleen doorzichtige nagellak, tenen sowieso altijd, dan zijn ze nog een beetje aan te zien
Ja bedoelde idd ook acryl
Hoeveel doen jullie per aanwezige persoon in een envelopje bij een (uitgebreide) bruiloft?
Als daggast (ceremonie, wijnproeverij, receptie met taart, diner, feest):
0 stemmers
Als avondgast (feest):
0 stemmers
Weet je, eens, maar ik had een gesprek hierover met m’n vriendinnen en toen ging ik zoeken in de zoekfunctie en kon ik al die polls hierover niet meer vinden. Zal wel de verkeerde zoekterm gebruikt hebben.
Afhankelijk van van alles maar tot nu toe gaf ik op bruiloften van mensen die dicht bij mij staan 50 euro (bij m’n broer dan weer 75) en ik ga binnenkort als partner van naar een bruiloft van mensen die ik niet goed ken en dan geef ik denk ik 25. Ben wel ook daggast dan trouwens.
Bij goede vrienden 50 euro en bij minder goede vrienden 25/30 euro. Ik maak eigenlijk geen verschil tussen daggast/avondgast.
Kijk jij weleens van die slechte Nederlandse films? Zoals Verliefd op… etc. Etc.
0 stemmers
Ik kijk echt graag slechte films, maar Nederlandse films zijn niet eens leuk slecht.