Stel je persoonlijke vraag #46

Ik kende het moonbump verhaal niet (wist niet eens wat het betekende) maar wtf, net bij gelezen

@Zemraluani weten Amerikanen niet dat Spanjaarden wit kunnen zijn? Best veel mensen actief in Hollywood die oorspronkelijk Spaans zijn toch

4 likes

Ik vond dat letterlijk het enige goede nummer van di-rect :skull:

2 likes

Random vraag: draag jij nagellak?

• Ja altijd, handen en tenen
  • Ja altijd, alleen handen
  • Ja altijd, alleen tenen
  • Soms tenen (bijv bij open schoenen, feestjes etc)
  • Soms handen (feestjes of andere gelegenheid)
  • Nooit
  • Ik draag altijd nepnagels
  • Ik draag soms nepnagels

0 stemmers

2 likes

Ik ga iedere 6 weken naar de pedicure, dus m’n teennagels zijn altijd gelakt.
Mn handen zou ik wel bij willen houden maar ik moet op werk dagelijks afwassen en dan verpietert het zo snel.

1 like

Soms handen altijd tenen.

5 likes

Mn tenen lak ik als ik open schoenen draag, en dat blijft dan een half jaar zitten als ik weer dichte schoenen draag totdat het er half afgesleten of uitgegroeid is,

8 likes

Ja valt acryl over mijn echte nagels als nep, denk het wel? Of bedoel je die plastic plak dingen.

2 likes

In het openbaar vervoer:

• Zit ik gewoon te chillen
  • Ben ik een neurotisch persoon die ‘iets’ moet doen (rommelen in mijn tas etc.)
  • Geen idee, ik lig knockout

0 stemmers

Ik word echt gestoord van mensen die niet een kwartiertje rustig naast je in de trein kunnen zitten.

6 likes

Ik droeg het altijd en deed ook nailart bij mezelf, maar op een gegeven moment chipte het zo snel door mijn werk als schoonmaakster dat ik ben gestopt. Nu doe ik het sporadisch, want het chipt ook als ik het huishouden doe :expressionless:

2 likes

Ik ben of aan het haken of half aan het slapen :sweat_smile:

2 likes

Lees ik m’n boek tot 3 min voor m’n station. En in de tram is zo kort dat ik gewoon voor me uit staar.

2 likes

Hahaha jij wel.

Handen wel vaak alleen doorzichtige nagellak, tenen sowieso altijd, dan zijn ze nog een beetje aan te zien

1 like

Ja bedoelde idd ook acryl

1 like

Hoeveel doen jullie per aanwezige persoon in een envelopje bij een (uitgebreide) bruiloft?

Als daggast (ceremonie, wijnproeverij, receptie met taart, diner, feest):

• Minder dan 25 euro
  • 25 euro
  • Tussen de 25 en 50 euro
  • 50 euro
  • Tussen de 50 en 75 euro
  • 75 euro
  • Tussen de 75 en 100 euro
  • 100 euro
  • Tussen de 100 en 125 euro
  • 125 euro
  • Tussen de 125 en 150 euro
  • 150 euro
  • Meer dan 150 euro
  • Ik zou geen envelop geven, maar een cadeau, ook al is daar specifiek om gevraagd
  • Ik zou niets geven, mijn aanwezigheid is duur genoeg met al die vrijgezellenfeestjes en hotel en kleding en alles

0 stemmers

Als avondgast (feest):

• Minder dan 25 euro
  • 25 euro
  • Tussen de 25 en 50 euro
  • 50 euro
  • Tussen de 50 en 75 euro
  • 75 euro
  • Tussen de 75 en 100 euro
  • 100 euro
  • Tussen de 100 en 125 euro
  • 125 euro
  • Tussen de 125 en 150 euro
  • 150 euro
  • Meer dan 150 euro
  • Ik zou geen envelop geven, maar een cadeau, ook al is daar specifiek om gevraagd
  • Ik zou niets geven, mijn aanwezigheid is duur genoeg met al die vrijgezellenfeestjes en hotel en kleding en alles

0 stemmers

1 like

Weet je, eens, maar ik had een gesprek hierover met m’n vriendinnen en toen ging ik zoeken in de zoekfunctie en kon ik al die polls hierover niet meer vinden. Zal wel de verkeerde zoekterm gebruikt hebben.

Afhankelijk van van alles :joy: maar tot nu toe gaf ik op bruiloften van mensen die dicht bij mij staan 50 euro (bij m’n broer dan weer 75) en ik ga binnenkort als partner van naar een bruiloft van mensen die ik niet goed ken en dan geef ik denk ik 25. Ben wel ook daggast dan trouwens.

1 like

Bij goede vrienden 50 euro en bij minder goede vrienden 25/30 euro. Ik maak eigenlijk geen verschil tussen daggast/avondgast.

3 likes

Kijk jij weleens van die slechte Nederlandse films? Zoals Verliefd op… etc. Etc.

• Ja, want ik vind ze leuk
  • Ja, om te lachen hoe slecht deze films zijn
  • Nee, ik heb smaak

0 stemmers

Ik kijk echt graag slechte films, maar Nederlandse films zijn niet eens leuk slecht.

5 likes