Stel je persoonlijke vraag #46

Zo echt hoor!

Ik ga altijd met een vriendin naar de Ladies Night en daar draaien deze films altijd, we vinden ze allebei niet goed (hoewel zij ze wel minder slecht vindt dan ik) maar we gaan eigenlijk vooral omdat het inmiddels een traditie is.

7 likes

Zo tenenkrommend vind ik ze vaak ik weet niet waar dat precies in zit

2 likes

Zit nu in de trein naast iemand die aan het breien is, maar vind het eigenlijk wel leuk.

4 likes

Ik vind ze vooral heerlijk hersendood om te kijken. Als ik me echt kak voel is een hele slechte nederlandse film echt perfecte afleiding. Gewoon beetje dom kijken zonder denken.

9 likes

Maar dat is toch ook een vorm van chillen? Ik dacht dat er bedoeld werd van die mensen die constant anders gaan zitten, in de tas graaien wat pakken bijv telefoon weer terug doen wat anders pakken, zuchten steunen etc.

4 likes

Ben ik altijd bang dat ik mn halte mis, dus zit altijd al een malle om me heen te kijken of ik er al uit moet (en mis dan soms toch nog mn halte)

1 like

Ben ik ook altijd panisch voor, vooral omdat ik dus ga zitten lezen, dus ik zet altijd m’n wekker op m’n fitbit zodat ie trilt 4 min voor aankomsttijd.

Wat is jouw kleurtype (schat maar even, doe een wilde gok. ) en is dit ook jouw favoriete seizoen qua weer en sfeer?
Winter = koele ondertoon en hoog contrast
Zomer = koele ondertoon en laag contrast
Herfst = warme ondertoon en hoog contrast
Lente = warme ondertoon en laag contrast

• Herfst en ja
  • Herfst en nee
  • Winter en ja
  • Winter en nee
  • Lente en ja
  • Lente en nee
  • Zomer en ja
  • Zomer en nee

0 stemmers

2 likes

ik wil dit zo graag weten maar ik kom er nooit uit. ik dacht mijn hele leven herfst maar ineens hebben 2 mensen (sephora medewerker en collega die echt die kleurtesten heeft geleerd en ook doet bij mensen) gezegd dat ik koel ben dus nu heb ik een identiteitscrisis

4 likes

Ik twijfelde altijd tussen winter en herfst omdat ik beide wel kan hebben qua kleuren vond ikzelf, wist ook echt niet of goud of zilver mij beter stond. Dus ik heb wat foto’s op reddit gepost op de sub coloranalysis (moeten wel goede heldere foto’s zijn liefst zonder make-up en met verschillende soorten kleuren stof of kleding) en daar hebben mensen mij geholpen.
Echt suf maar nu weet ik het wel! Herfsttype, ik neig nét iets meer naar warm al ben ik nog redelijk neutraal qua kleuring dus kan ik zowel winter als herfstkleuren hebben. Dus tip mocht je het écht willen weten.

3 likes

omg dat is echt handig misschien ga ik dat doen! herfsttype zijn wel echt mooie kleuren.

ik heb lichte ogen en zwart (geverfd) haar en zilver staat me beter maar mijn huid is wel gelig. maar het domme is ook dat iemand me heeft aangeboden om een kleuranalyse bij me te doen maar dat komt er dan weer niet van

Ik kan alles hebben

6 likes

Ik kan me hier dus helemaal geen voorstellingen van maken, hoe dat eruit ziet, voel me dom :face_holding_back_tears:

4 likes

Waarom niet eigenlijk? Op een verjaardag oid kan ik me er nog iets bij voorstellen (want daar komen vaak niet enorm veel mensen), maar als de 100 mensen op mijn bruiloft mij allemaal een voorwerp kado hadden gedaan, dan had ik moeten verhuizen om dat allemaal een plek te kunnen geven

7 likes

En ik kreeg ook wel spullen waarvan ik dacht wat moet ik ermee, hoe lief en goed bedoeld ook. Een kaart met een lieve boodschap vond ik al prima trouwens, wij hadden echt geen envelopje geprint op de trouwkaart :grin: @kali

5 likes

Ondertoon kan ik me nog iets bij voorstellen maar contrast? :woman_shrugging:

Ik ben gegaan voor hoog contrast omdat mijn wallen wel heel donker zijn vergeleken met mijn bleke huid

Verschil tussen je huids- en haarkleur, dus als je heel licht bent qua huid en donker qua haar heb je hoog contrast. En dat zou dan betekenen dat je contrasterende kleuren kunt hebben.

Ik heb zo’n analyse gedaan alleen toen was m’n haar heel donker dus kwam er winter uit terwijl ik meer zomer ben denk ik

3 likes

Cadeautip: :email:

Ik denk altijd: geef wat je kunt missen.

3 likes

Ohhh! Nou dan heb ik perongeluk goed gekozen :sweat_smile:

4 likes