Stel je persoonlijke vraag #46

Wat kijk jij allemaal?

• Ik kijk dit allemaal
  • Ik kijk niets uit dit lijstje
  • Love Island UK/USA/AUS
  • Love Island NL
  • Married At First Sight AUS/USA
  • Married At First Sight NL/Blind getrouwd
  • Too Hot To Handle
  • Love Is Blind
  • Temptation Island USA
  • Temptation Island NL/BE
  • Are You The One NL
  • Are You The One USA
  • Ex On The Beach NL
  • Ex On The Beach UK
  • The Circle
  • The Bachelorette/Prince Charming
  • FBoy Island NL
  • FBoy Island USA
  • The Ultimatum
  • Dated and Related

0 stemmers

En wat kijk je hiervan?

• Niets
  • Ik kijk het allemaal
  • Heel Holland Bakt
  • Boer Zoekt Vrouw
  • Ik vertrek
  • B&B Vol Liefde
  • Het Spaande Dorp
  • Château Planckaert
  • De Meilandjes
  • We zijn er Bijna!
  • Samen Uit, Samen Thuis
  • Het Roer Om

0 stemmers

2 likes

Het roer om is echt ondergewaardeerd. Het is ik vertrek maar dan nog net een schepje erbovenop op qua totale naïviteit, weinig budget en slechte voorbereiding.

13 likes

Het roer om is wat Ik vertrek vroeger was. Echte kwaliteitstv.

7 likes

Ik ben geweest en het was goed te doen (met de trein). Ben onderweg naar huis! En heb @Eilish gezien en zien finishen! :clap:

15 likes

Haha ik zou juist Samen uit, samen thuis willen tippen. Waar boer zoekt vrouw heeeeeeel erg sloom gaat, bv na vier afleveringen ofzo pas dat die dates op de boerderie zijn is dat hele voorprocrs bij sust allemaal in 1 aflevering èn de moeder van enzo knop ziet me als date heel cute. Heerlijk je hoeft gewoon niks door te spoelen

1 like

Kun jij gefocust tv/serie/film kijken?

• Ja, dat kan ik
  • Nee, ik zit vaak nog iets anders te doen
  • Anders

0 stemmers

en met iets anders bedoel ik bv je telefoon, knutselen/iets met je handen of spelletje op tablet oid.

4 likes

Ik kan juist geen serie kijken en daarnaast iets anders doen zoals op m’n telefoon zitten, want dan mis ik van alles. En ik vind het ook altijd irritant als mijn gezelschap dit doet :japanese_goblin:

8 likes

Maar dan moet het me wel echt boeien, bijvoorbeeld got Talent vind ik een leuk programma maar bij het geklets tussendoor zit ik met mijn tablet op schoot

3 likes

In de bios wel maar thuis niet

11 likes

Ja ik ben het mezelf aan het afleren door de telefoon gewoon boven / aan de andere kant van de kamer te leggen. Vind het echt een vervelende eigenschap.

@Luzarl precies, dan lukt het me ook dus moet thuis ook kunnen haha!

5 likes

Lang leven ADHD, ik kan dat dus echt niet. Moet altijd wat doen als ik iets zit te kijken en dat kan van alles zijn; op mn telefoon, breien, kleuren, spelletje op mn laptop etc. In de bios word ik ook altijd onrustig, zit dan vaak op mn nagels te bijten. Ik moet eigenlijk een fidget ding gaan kopen om die reden, haha. (maar door de adhd vergeet ik dat steeds)

12 likes

Zelfs in de bios dwaal ik af in mn gedachten haha.

4 likes

Ik kan het wel, maar meestal doe ik het niet

2 likes

Ja ik vind mensen die na hun 16e ofzo er nog hysterisch om doen irritant. Toch weet ik heel veel geboortedata van vrienden uit mn hoofd. Of van mensen die ik al tig jaar niet meer heb gesproken.
Zowel mn opa als mn oma zouden op mn verjaardag komen te overlijden maar mn ouders konden het of een dag eerder laten gebeuren zegmaar (stekker eruit kort gezegd) en bij mn oma een dag later.

Vanuit mn ouders begrijp ik het wel maar zou jij het als kleinkind erg vinden als je grootouders jouw verjaardag als sterfdatum hebben?

• Ja heel erg
  • Nee zou ik echt niet erg vinden
  • Misschien een beetje

0 stemmers

1 like

Ik zou het de eerste jaren heel vervelend vinden omdat het verdriet dan nog vers is en je iets verdrietigs associeert met iets leuks, maar na een aantal jaar slijt dat wel denk ik. Mijn opa’s en oma’s zijn allemaal al bijna 20 jaar geleden overleden en heel vaak denk ik een week later “Oja, vorige week was de 18e, toen was oma x aantal jaar dood”.

5 likes

Mijn oma is gestorven op de verjaardag van mijn moeder, haar schoonmoeder. Nu hadden die 2 geen hele fanatische band, was nogal gecompliceerd zeg maar. En mij moeder was ergens ietwat beledigd dat oma uitgerekend op haar verjaardag is gestorven, oma lag al een paar weken op sterven. Mijn broertje en ik moesten er stiekem ook nog wel een beetje om lachen.
(Dit klinkt misschien heel hard maar oma was bijna 100 en ook echt op en klaar ermee. Dus dat maakte het allemaal wat minder verdrietig.)

6 likes

Niet voor mezelf, wel voor m’n vader. Ik zie hoeveel moeite hij nu 15 jaar later nog steeds heeft op de sterfdag van zijn vader. En nu ik zelf een kind heb weet ik hoe gelukkig je bent op hun verjaardag, dus ik zou het heel erg vinden voor m’n vader als ie zich zo zou voelen op mijn verjaardag.
Voor mezelf denk ik dat dat na een paar jaar wel slijt bij (de band die ik heb met) een grootouder. Als het 1 van m’n ouders zou zijn zou ik het wel zwaar vinden.

4 likes

M’n grootouders zou me niet zoveel uitmaken (die zijn tot heden allen op oude leeftijd overleden) maar ben wel blij dat m’n vader niet op mijn verjaardag is overleden (was hij zelf ook blij mee)

2 likes

Nouja leuk is anders toch? Snap dat het cool is om te doen alsof je verjaardag je niks boeit, maar ik zou het wel jammer vinden om op mijn verjaardag ook mijn oma te rouwen.

19 likes

Nou ja, mijn oma belde op mijn verjaardag: gefeliciteerd en oh ja trouwens, ik ga binnenkort dood want ik heb kanker. Dus bij iedere verjaardag denk ik daar weer even aan. Well played oma!

20 likes