Dat ze die walnoten pakken boeit me niet. Maar ik vind het wel heel brutaal zomaar een tuin in te stappen. Zou echt kleinzerig een hekje met punten willen plaatsen. Blijf uit m’n tuin! Voelt echt als m’n safe space en dat ze er zomaar zonder dat ik het weet instappen. Voelt echt te dichtbij. Maar mijn persoonlijke ruimte cirkel is ook echt groot.
Hoeft ook niet toch! Je ringen zijn in ieder geval prachtig!
Echt hoor ik word hier heel territoriaal van
Bij mij ging laatst een vrouw op m’n brievenbus zitten??? Aan m’n gevel. Echt heeeeeeel raar. Dus ik deed m’n deur ernaast open en toen stond ze snel op en zei ze ooooooh sorry ja mijn man zei al dat hier mensen wonen!! Ehmmmm ja waarom blijf je dan zitten
Dus ja ik zou wel gewoon zwaaien oid gewoon om die mensen zich ff ongemakkelijk te laten voelen want het is toch gewoon heel erg raar!!
Dank je wel! Ik heb de middelste van m’n oma gekregen toen ik promoveerde en de rechter is van mijn andere oma geweest. Maar ik had vroeger altijd zilver of witgoud alleen de erfstukken zijn geel goud dus nu draag ik maar alles door elkaar
@Knofje the audacity! Ik zou ook zeker gaan zwaaien of op het raam kloppen hoor
Ik vind trouwen niet stom maar bruiloften wel. Heeft ook altijd iets bible-belt achtigs.
En nog erger dan de standaard bruiloft vind ik jolige bruiloften of bruiloften met een jolig element.
Die ring die ik dag en nacht draag heb ik bewust laten smeden met witgoud EN geelgoud, dus ik vind dat daar alles bij kan.
Ik heb alleen maar (wit)gouden sieraden.
Maar heb er nog nooit aan gedacht of dat zou matchen met mijn tas??
Wat heb je gedaan dit weekend, of ga je nog doen?
- Iets gebakken
- Gesport
- Gewandeld
- Vrienden gezien
- Gehuild
- Naar een concert geweest
- Alcohol gedronken
- Seks gehad
- Klusje in huis gedaan
- Film gezien
- Gewerkt
- Gelezen
- Niets van dit alles
0 stemmers
Als jij thuis bent is meestal het volgende van toepassing
- het is stil in huis
- de radio staat aan
- de tv staat aan (als achtergrondgeluid)
- ik luister een playlist
- ik luister albums
- ik luister digitaal (spotify/tidal/etc)
- ik draai platen / speel cd’s / etc
- andere optie / niets van dit alles
0 stemmers
omg ik wilde gisteren deze poll maken maar was vergeten
Hier staat Spotify altijd op de televisie aan, van het moment dat ik wakker word tot ik ga slapen eigenlijk, als achtergrondgeluid. Verklaart mijn bizarre luisterminuten wel
Ik zit weg te rotten op de bank met youtube en tiktok met mn hand in een zak chocolade kruidnoten. Zowel gister als vandaag
Hoe gebruik jij een krultang?
- Altijd van je gezicht af krullen per kant
- Om en om een plukje naar binnen of buiten krullen
0 stemmers
Ik ga zo naar de halve marathon in E’hoven kijken waar twee bekenden aan mee doen, maar ik lig nu onder een dekentje op de bank en nu is het zo verleidelijk om niet te gaan.
Ha ja daar zou ik eerst ook heen, maar heb dat toch maar afgezegd!
En heb nu hetzelfde met de 4mijl in Groningen…
Ze renden te hard voorbij en hebben je gewoon gemist!
Gewoon niet gaan, sowieso is in de stad komen echt niet te doen
Ik heb een tent in de woonkamer gebouwd met een matras er in, heb heel veel hapjes en biertjes gekocht en houd en lord of the rings marathon met m’n vriend. Vanmorgen maccie geklapt als ontbijt, net fles cava gepopt om m’n nieuwe functie op werk te vieren
10/10 would recommand
Wat kijk jij allemaal?
- Ik kijk dit allemaal
- Ik kijk niets uit dit lijstje
- Love Island UK/USA/AUS
- Love Island NL
- Married At First Sight AUS/USA
- Married At First Sight NL/Blind getrouwd
- Too Hot To Handle
- Love Is Blind
- Temptation Island USA
- Temptation Island NL/BE
- Are You The One NL
- Are You The One USA
- Ex On The Beach NL
- Ex On The Beach UK
- The Circle
- The Bachelorette/Prince Charming
- FBoy Island NL
- FBoy Island USA
- The Ultimatum
- Dated and Related
0 stemmers
En wat kijk je hiervan?
- Niets
- Ik kijk het allemaal
- Heel Holland Bakt
- Boer Zoekt Vrouw
- Ik vertrek
- B&B Vol Liefde
- Het Spaande Dorp
- Château Planckaert
- De Meilandjes
- We zijn er Bijna!
- Samen Uit, Samen Thuis
- Het Roer Om
0 stemmers
Het roer om is echt ondergewaardeerd. Het is ik vertrek maar dan nog net een schepje erbovenop op qua totale naïviteit, weinig budget en slechte voorbereiding.