Stel je persoonlijke vraag #46

Het is bij mij binnen nog 22 graden :sweat_smile: Ik heb net zelf de ramen nog tegen elkaar open gehad om even lekker door te luchten.

9 likes

Vandaag voor het eerst, maar ik krijg bezoek, dus ik zou het niet fijn vinden als diegene het koud heeft. Anders had ik ‘m denk ik nog niet aan gedaan.

1 like

Hoe dan?? Het was bij mij 15 vanochtend :cold_face:

2 likes

maximaal twee termijnen als premier in NL?

• voor
  • tegen

0 stemmers

3 likes

Hond wilde maar niet uit mijn bed. Lekker handig in een eenpersoonsbed. Werd steeds wakker van het geschop of als hij op me ging liggen.

2 likes

Nou ja, misschien maximaal een paar jaar? Aangezien we hier geen vaste termijnen hebben (als in… het valt snel). Geen idee hoe, maar dat mogen ze lekker in Den Haag uitvechten

3 likes

Ja, hier ook nog 22gr binnen.

3 likes

ja maximaal twee kabinetten bedoel ik dan

4 likes

De warmte blijft hier heel erg hangen! In de zomer dus wel vervelend maar in de winter heerlijk. Ik heb ook de hele dag zon op de woonkamer dus als ik stook is het alleen om de slaapkamer en badkamer van standje diepvries te halen :joy:

1 like

Onze termijn is toch iedere keer vier jaar?

1 like

Ja, maar ik bedoel dat het hier best snel valt.

1 like

Hier de strijd om het winterdekbed. Ik lag met een hemdje, trui, lange joggingsbroek deken, sprei en nog een plaid vannacht in bed. Ben opzich niet zo’n koukleum maar slapen als je het heel koud hebt is zo kut. Denk toch dat ik maar een keer aparte dekens moet gaan aanschaffen maar dat vind ik zo ongezellig :neutral_face:

Sorry als deze al geplaatst is maar moest er toevallig weer aan denken.

Vind jij het moeilijk om te bedenken wat voor cadeau je wil?

• Ja
  • Nee
  • Ik ben georganiseerd en heb een lijstje

0 stemmers

Ik vind dat dus ziek moeilijk, voor vrienden vind ik het soms wel makkelijk te bedenken maar bij familie weet ik nooit zo goed wat ik moet vragen. Cadeaus uitzoeken voor anderen vind ik vaak wel leuk om te doen.

Vloerverwarming die standaard op 20,5 staat maar nooit aan gaat omdat het altijd rond de 22 graden is in huis. Alleen vanmorgen stond hij ineens meeeega hard aan, had tijdens het ontbijt het zweet op m’n rug staan. Er leek wel iets mis want hij gaf aan dat het 20,5 was in huis maar het leek wel 27.

Ik ben zo hebberig dat ik het zonder lijstje kan :sparkles:

3 likes

Vind 't verschrikkelijk moeilijk :smiling_face_with_tear: Als ik echt heel graag iets wil hebben dan koop ik 't eigenlijk wel direct. Maar ben in november jarig en mijn favoriete artiest brengt 27 oktober een nieuw album uit dus die koop ik nu bewust nog niet zodat ik iig 1 ding weet om te vragen :joy:

5 likes

Lust je verse vijgen

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

4 likes

En dadels met spek?

• ja
  • nee
  • geen idee
  • alleen zonder spek

0 stemmers

3 likes

Maar dat zit tussen de oren na het zien van allerlei gorigheid die je blijkbaar in dadels kunt aantreffen

2 likes

Ben jij je eigen kont meer gaan waarderen na het dragen of passen van een strakke sportlegging of yogabroek?

• ja :peach: :peach: :peach:
  • nee
  • geen idee
  • ik heb altijd al een hoge waardering gehad voor bilpartij
  • Ik ben niet tevreden met mijn achterwerk

0 stemmers

Erger jij je ook aan het feit dat ketens steeds vaker natuurlijke materialen inwisselen voor plastic (o.a. polyester) en het dan goed praten onder het motto “het is (deels) gerecycled dus duurzaam!!!”.

• ja
  • nee
  • nooit over nagedacht
  • weg met die plastic troep :fire: :fire:
  • anders…

0 stemmers

Als jij strooigoed was, dan was jij

• een pepernoot
  • een schuimpje
  • een chocolademuntje
  • een tumtummetje (niet op de foto)

0 stemmers