Ik was ze vergeten maar ja zij ook.
Inderdaad
ja ik vind haar ook echt tering irritant. lekker iedereen voor de bus gooien vooral bonnie (ik weet dat dat ook een racistische trope is maar toch)
Iedereen heeft zijn of haar leven opgeofferd voor haar en nog was ze de meest egoïstische trut die onnodig haar leven en dat van anderen in gevaar bracht.
ben jij meer of minder burgerlijk dan de gemiddelde FFer
- meer
- minder
0 stemmers
Hoe lang wachten op je bestelde eten vind je echt te lang?
- Half uur
- Drie kwartier
- Een uur
- 1,5 uur
- Een uur en drie kwartier of langer
0 stemmers
Een halfuur later dan afgesproken hang ik aan de lijn met de zaal. Heb geen zin in koud eten.
Ik heb net 1,5 uur gewacht en ze zijn iets vergeten maar er zat ook iets extra’s bij dus nu voelt het stom om te klagen maar ben ook niet helemaal blij
Over 8 minuten ben ik twee uur aan het wachten. Heb al gebeld en m’n bestelling was al eerder klaar maar tegenwoordig bezuinigen ze zo erg op bezorgers, pff. Die van mij moet er veel meenemen waardoor het zo lang duurt en het waarschijnlijk straks koud is. Heb niet normaal veel honger
hangt af van wat het is, maar koud zal het zeker zijn. Tenzij het sushi is oid is het minder erg
Ik vind dat je als restaurant niet te veel bestellingen kan aannemen als je weet dat er te weinig bezorging is.
hopelijk kriijg je compensatie
Ze bezuinigen niet per se, er is ook groot personeelstekort!
Ik moet nog zes seizoenen dus dan zitten hier vast teveel spoilers in?
Ja, dat wel ja, niet alle individuele plotlijnen maar sowieso het einde van de show.
Oja bah, en Norma kon ik ook niet uitstaan. Zo’n schijnheilige kop trekt ze steeds. Sws zaten daar veel vervelende personages in. Ook die met dat boston accent in een van de latere seizoenen. Hoe heet ze toch.
Oja “badison”.
Ben je vandaag brak?
- Nee, zo fit als een hoentje
- Ja, van een feestje/alcohol
- Ja, van een slechte nacht
- Ja, van een drukke week/dag
0 stemmers
Heb je de verwarming al aan?
- Ja allang
- Ja nog maar net
- Nee maar gaat op ie korte termijn wel
- Nee voorlopig niet van plan
0 stemmers
Voor de verandering eens een keer zo fit als een hoentje and me likey.
Sinds ik die shit zelf moet betalen let ik daar echt op + ik heb een super goed geïsoleerd huis dus ook niet echt nodig. Denk dat ik het nog wel een paar weken kan uitstellen.
Vandaag voor het eerst. 17 gr was is me toch wat te koud.
Het is nu 18 graden in huis, en hij staat op 18 ingesteld. Dus als het onder de 18 komt springt ie aan, zal wel komende week gebeuren