Hahahahaha lees het nu pas. Overigens aten we zowel geen bloemkool als broccoli vroeger gatverdamme lol
Nou om het maar af te sluiten dan:
Wat eet je liever bloemkool of broccoli?
- Bloemkool
- Broccoli
0 stemmers
Hahahahaha lees het nu pas. Overigens aten we zowel geen bloemkool als broccoli vroeger gatverdamme lol
Nou om het maar af te sluiten dan:
Wat eet je liever bloemkool of broccoli?
0 stemmers
Bloemkool is veelzijdiger. Ik maak er shoarma van, of buffalo wings. Lekker in indiase gerechten, zoals curry. Geroosterd uit de oven; als je wil uitpakken zoān hele bloemkool als een soort gebraden kip. Of gewoon op zān Hollands met noodmuskaat of kerriesaus.
Please teach me your ways
Is dit?
0 stemmers
Oh ja zou best kunnen. Maar denk dat broccoli vaker in wokgerechten wordt gebruikt en het iets makkelijker in een gerecht te verwerken is. Heb een paar maanden geleden precies volgens recept een broccolisoep gemaakt. Ik vond het zo smerig
Maak jij wel eens broccolisoep?
0 stemmers
Welke kans is groter?
0 stemmers
Lelijk
Lijlt ook wel op een octopus die net uit de zee is gesleurt
Ik vind al die ākerstballenā die zoān vorm hebben van een heel niet-kerstgerelateerd voorwerp echt bijna altijd zo lelijk, echt goedkoop geproduceerde troep.
Maar echt. Ik bedoel ik hou van kitch maar dit is zelfs mij te kitch.
Maar is āfeministischā
Ik vind het allebei heerlijk! Kan zo een hele broccoli opeten haha.
Deze site en de kookboeken hiervan zijn sowieso een grote bloemkoolheaven Vegan Cauliflower Recipes
ik geef de schuld aan mijn nieuwe lenzen.
Hema is sws slecht met kerstballen. Die gemuteerde vilten beesten van vorig jaar waren ook heftig.
@Soy.peor en de Halloween-mokken waren slecht afgewerkt. Goed voor mijn portemonnee.
Vind je de kwaliteit van Hemaproducten de afgelopen jaren achteruit gegaan?
0 stemmers
Voor welke producten ga je wel naar de Hema?
0 stemmers
Mis jij soms de V&D?
0 stemmers
Uit wat voor soort gezin kwam jij?
0 stemmers
Ik mis de sephora in de v&d en ik mis die gekke badolie in de vorm van eendjes en dolfijntjes en weet ik het.
Koffiebonen
Een kringloop en tweedehands kleding gezin