Stel je persoonlijke vraag #46

Badparels? Die spaarde iedereen bij mij in de klas op de basisschool.

2 likes

Holland & barrett verkoopt ze!

1 like

Ik hoef ze nu niet meer, hoor :grin:

6 likes

Ooohhh badparels, die waren echt het toppunt van luxe als kind :heart_eyes:

7 likes

Kapotleuk

39 likes

Je kan beter vragen wat ik niet koop bij de hema, haha. Ik hou echt van de hema, ik wil echt niet weten hoeveel geld ik daar al heb uitgegeven.

Sommige dingen zijn qua kwaliteit wel echt minder geworden, maar andere dingen juist weer beter. Wat ik ook heel fijn vind, is dat hun broeken vaak lang genoeg zijn voor mij, wat bij andere winkels vaak niet het geval is.

7 likes

Ik mis de v&d op momenten dat ik zoiets specifieks als een nieuwe portemonnee nodig heb - bij v&d had je dan echt goeie ruime keuze in prijs en kwaliteit.

15 likes

Zingen ze bij jou op werk als er een collega jarig is?

• Ja :smiley:
  • Ja :frowning:
  • Nee :smiley:
  • Nee :frowning:

0 stemmers

3 likes

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

De Tuinen

5 likes

Vind de Hema echt een vreselijke winkel maar als je een kind krijgt moet je je borst maar nat maken want somehow denkt iedereen omg leuk ik geef een hema romper. En dan op de opvang ziet je kind er precies zo uit als elk ander kind.

Ik mocht als kind altijd bij de drie dolle dwaze dagen in de Bijenkorf gids omcirkelen wat ik wilde en dan ging mijn moeder als een soort jager naar de Bijenkorf zodra die open ging om alles in te slaan. Heel materialistisch maar echt een paar van de leukste herinneringen uit m’n jeugd :stuck_out_tongue:

11 likes

Nou wat vreselijk zeg

54 likes

Een vreselijke winkel nogwel. Ik kan al 100 andere kutwinkels opnoemen maar Hema vreselijk
 Nouja. Ze hebben relatief goede wijn en ja sorry toch wel veel leuke kinderkleding. Hun eyeliner was ook altijd top maar dat gebruik ik nooit meer.

4 likes

Vooral als je kind dezelfde romper draagt als een ander kind.

13 likes

Ik denk soms aan rare situaties in de hoop dat ik het nu begrijp, maar ik snap er vaak nog steeds niks van.

Zo heb ik een keer een jongen gedate die elke dag of soms 2 keer per dag z’n whatsapp profiel foto veranderde. Maar waarom zou je dat doen?

Dus: hoe vaak verander je je whatsapp profiel foto?

• Dagelijks of meer en ik ga je vertellen waarom
  • Maandelijks - wekelijks (neem gewoon instagram)
  • 1 tot paar keer per jaar
  • Als ik er een keer aan denk (dus bijna nooit)

0 stemmers

3 likes

Wij hadden dat met het prijzencircus dat mijn ouder(s) in de startblokken stonden om dan iets te halen wat wij graag wilden hebben.

Dan kan dat straks mooi worden voortgezet in de latere levensstadia.

2 likes

Dan gaat iedereen bij de bar staan zingen. Had het eerste jaar ontlopen door niet te zeggen wanneer ik jarig ben, maar nu sta ik op de verjaardagskalender :sweat_smile:

Nooit, heb volgens mij dezelfde foto als die ik ooit 9 jaar geleden ofzo heb ingesteld haha. En nu voelt het raar om die te veranderen (en het interesseert me eigenlijk ook geen hol).

3 likes

Haha jaaa bij het prijzencircus ging m’n moeder ook echt wild!

En ja sorry dat ik het leuk vind als m’n kind in mijn ogen leuke kleertjes aanheeft mensen! Ik vind baby’s gewoon onwijs op elkaar lijken dus dan is t wel handig als ze niet allemaal hetzelfde aanhebben

3 likes

1x per jaar stipt!!

1 like

Hema vind ik:

• Vreselijk
  • Fantastisch
  • Leuk en praktisch
  • Wel oke
  • Geen mening

0 stemmers