Ja ik haat eigenlijk wapens en schietbanen ook, maar ik heb dit een keer gedaan en ik vond het echt fucking geweldig
Dus ik zou zeggen doe het gewoon nooit haha
Weet eigenlijk niet eens meer of het wel een schietbaan was. We waren 12 en het was op schoolreis naar Suffolk. Eigenlijk echt een unhinged activiteit voor brugklassers.
De vergunning was een jachtvergunning, dus hij had wel speciale jachtwapens in huis. Maar niet een volledige wapenvergunning.
@Evenveel Ik vond het echt vreselijk, voor mij een eens en nooit weer ervaring.
Echt niet zo spannend. Een keer met een soort jachtgeweer van een vriend geschoten in een verlaten veld in het buitenland, waar dat niet ongewoon is. Was niet mijn ding.
Kleiduiven schieten haha
Ik heb een keer met een ak-23 geschoten toen ik voor mn studie in Amerika was. Was echt heftig, nooit weer.
Ik heb in Amerika op de schietbaan geschoten. Van te voren mocht je dan ook nog met wapens op de foto. Ik heb echt helemaal niks met wapens, maar het geeft toch wel even een ‘kick’ als je ineens met een dik geweer of een roze glitter pistool staat. Het schieten zelf vond ik nog het minst leuk
Zit jij voor je gevoel vast in de rat race
- Ja
- Nee
0 stemmers
Denk je dat je daar zelf invloed op hebt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik met een glock, mp5 en m4 ook echt zwaar geschut. Ook Amerika @Foefjeisthuis
Maar naast me stonden mensen echt met een mega shotgun dat leek me ook te heftig, die terugslag en dat geluid (ondanks de gehoorbescherming) echt alsof er een bom ontploft.
Vorig jaar wel met 52 uur aan contacturen opleiding, stage en 16 tot 20 uur werken + nog soort van proberen een sociaal leven te onderhouden. Dit jaar heb ik het beter voor elkaar.
Bij mijn vorige baan wel. Echter werden daar mijn grenzen niet gerespecteerd. Zit nu 2 maanden bij een andere baan en echt een wereld van verschil.
Een leuk bedrag naar mn ouders, de studieschuld van mn vriend afbetalen, een tweedehands auto met airco kopen en de hypotheek deels aflossen
Eet je weleens soep als ontbijt?
- Nee ik moet er niet aan denken
- Nee maar vet goed idee
- Ja een enkele keer
- Ja soms/regelmatig
0 stemmers
Wat koop je bij de Kruidvat?
- Echt niks
- Lichaamsverzorging: Douchegel/bodylotion/deodorant etc
- Haarverzorging: shampoo/conditioner/mousse/gel etc
- Gezichtsverzorging: dagcrème/facewash
- Make-Up
- Handzeep
- Tampons/maandverband
- Snoepachtige dingen voorverpakt
- Schepsnoep
- Babydingen zoals babyvoeding of luiers
- Voedingssupplementen
- Ondergoed/sokken
- Dingen uit die bakken/rekken in het midden met “spullen”
- Kinder of babyspeelgoed
- zelfzorggeneesmiddelen zoals antischimmelzalf of neusspray
- Pijnstillers
0 stemmers
Ga je net zo lief naar Kruidvat als naar Etos
- Jahoor is me om het even
- Nee ik vind Etos fijner
- Nee ik vind Kruidvat fijner
0 stemmers
Ga je ook wel eens naar een andere drogist dan Kruidvat of Etos?
- Ja, een DA
- Ja, iets lokaals
- Ja, een Dio
- Ja, een Holland en baret
- Ja, anders
- Nee
0 stemmers
Die zwangerschapstest 2 voor 5 euro als ik weer eens een zwangerschaps-scare heb!
Trekpleister soms, maar dat is eigenlijk identiek aan kruidvat in mijn ogen
Ik vind Etos fijner winkelen en hun huismerk producten prettiger. Maar de Kruidvat is goedkoper en dat wint het dan toch weer vaak in m’n keuze waar ik binnen stap haha
DM als ik in Duitsland ben, omdat die nog betere prijzen heeft dan Kruidvat.
Ohja ik ook ongeveer 1x per jaar naar DM en dan koop ik daar alles wat ik nodig heb wat ze hebben. En de rest bij kruidvat of etos, net waar ze de beste aanbieding hebben voor wat ik nodig heb.