Stel je persoonlijke vraag #46

Ik vind Etos fijner winkelen en hun huismerk producten prettiger. Maar de Kruidvat is goedkoper en dat wint het dan toch weer vaak in m’n keuze waar ik binnen stap haha

7 likes

DM als ik in Duitsland ben, omdat die nog betere prijzen heeft dan Kruidvat.

33 likes

Ohja ik ook ongeveer 1x per jaar naar DM en dan koop ik daar alles wat ik nodig heb wat ze hebben. En de rest bij kruidvat of etos, net waar ze de beste aanbieding hebben voor wat ik nodig heb.

4 likes

Ohja shit vergeten. Dat is volgens mij veelal hetzelfde als Kruidvat.

Vinden jullie Kruidvat een leuke winkel om lekker te neuzen?

• Ja en ik hou van lekker neuzen
  • Nee ik vind Kruidvat daar niet geschikt voor en ik hou van lekker neuzen
  • Nee ik vind Kruidvat daar niet geschikt voor maar ik hou daar ook niet van
  • Ik vind Kruidvat echt vreselijk

0 stemmers

DM in Duitsland, dat is echt m’n favoriet. Om de maand een ritje daarheen en alles inslaan wat bij Kruidvat een stuk duurder is.

4 likes

Wij hebben sinds kort een medikamente die grenze
Heeft echt veel goedkope drogisterij producten en ook veel uit duitsland

2 likes

kruidvat fijner??? waarom???

ps schijnt ook dat de etos goedkoper is zelfs (of betere aanbiedingen heeft)!

4 likes

Ik hou niet van de activiteit lekker neuzen maar wel van de uitdrukking lekker neuzen :two_hearts:

5 likes

Als ik in Nederland ben dan ga ik wel pijnstillers en douchegel inslaan want is veel goedkoper, ook de neusspray en veel betere promoties dan hier in BE
In Duitsland neem ik dan Kneipp-dpuchegel, die kost daar twee keer niets.

Ik moet echt huilen als ik de prijzen vergelijk tussen BE en NL

6 likes

“Iets lokaals” = die Grenze maar die hebben geloof ik op best veel plekken een winkel tegenwoordig.

1 like

Niet op jou persoonlijk maar als ik dit soort polls zie denk ik altijd: jij werkt zeker voor Kruidvat/Etos en doet even gratis marktonderzoek :face_with_peeking_eye: (ik weet dus dat het niet echt zo werkt hoor maar is wel altijd mijn eerste gedachte)

7 likes

een paar jaar terug werden er volgens mij busreizen (voor ouderen) van BE naar NL georganiseerd met als voornaamste doel de apotheek en de drogist :joy:

7 likes

Zou wel een goede zijn

1 like

Echt?? Is België nog duurder dan NL?

3 likes

Maar het minimumloon ligt wel een stukje hoger volgensmij dus de koopkracht is wel gelijk lijkt me

1 like

Ik vind België echt absurd. Ik shop in elk ander land snacks bij de supermarkt en bij Delhaize en Carrefour schrik ik me altijd een ongeluk hoeveel ik moet afrekenen voor echt een handjevol boodschappen.

5 likes

Is ook van precies hetzelfde bedrijf, net als Prijsmepper (en Ici Paris)

3 likes

Echt ik vond het bij de broodjes afdeling van de supermarkt heel schappelijk (wel Wallonië). Had 2 heel goed belegde grote broodjes (waar je in NL zo 6€ voor zou betalen, hier 3,50), 4 chocolabroodjes, 1 croissantjes en 2 berliner bollen voor 12 euro :ok_hand:t3:

1 like

Ik vind Etos chiller maar de lokale Etos hier heeft geen zelfscan en de Kruidvat wel, dus dan kies ik toch voor de Kruidvat. En de Etos heeft echt in zo’n beetje alle fialen in de buurt personeelstekort lijkt wel, zijn ze op de gekste momenten opeens dicht.

2 likes

Ik vind het altijd zo’n teringbende bij het Kruidvat, daar kom ik alleen als “mijn” producten op zijn en de Etos geen aanbieding heeft. Vind de Etos veel fijner, lichter en georganiseerder.

24 likes