Ik deed dit altijd met de Wehkamp gids, hele lijsten maakte ik dan maar mn moeder wilde nooit bestellen
Nog even niks want ik heb geen idee.
Op mijn spaarrekening zetten en me niet meer druk maken over hoogte WIA/toeslagen en dingen met het UWV en lekker verder herstellen zonder stress.
Doe ik als ik weer kan werken vast nog iets leuks met de rest!
Niet echt beautybehandeling, maar mijn ogen laten laserrn, ben ik sws al voor aan het sparen
Waarbij ik als āinvesteren in vastgoedā de dure delen van mijn hypotheek aflossen zie.
Combinatie van: schenken aan een goed doel, aan mijn moeder zodat ze een woning kan kopen en deel aflossen op onze hypotheek.
En ik zou er ook een deel mee kunnen verbouwen. Kortom zou proberen er optimaal gebruik van te maken. Investeren heb ik geen interesse in
Hou jij het nieuws over Israƫl en Palestina bij?
- Ja ik ben hier erg mee bezig
- Mwah een beetje
- Alleen als ik er toevallig iets over tegenkom of hoor
- Ik vermijd het zoveel mogelijk
- Gewoon nee
- Anders?
0 stemmers
Mn huis verder verbouwen. De boven etage bewoonbaar maken en als er dan nog geld over is de beneden etage aanpakken; Nieuwe keuken, muur doorbreken voor een open keuken, nieuwe badkamer, nieuwe ramen en kozijnen.
De plannen liggen al klaar, nu het geld nog, haha.
Dit had ik altijd met Otto en Yves Rocher. Werd altijd helemaal zen van uren door die boeken bladeren.
Yves rocher was geweldig. Daar bestelde je 1 ding en kreeg je er 5 cadeautjes bij. Nu vind ik het verspilling, maar als kind
Mijn broer en ik kregen elk jaar allebei een Intertoys boek en mochten ook omcirkelen wat we echt graag van Sinterklaas wilden. Natuurlijk deed ik mijn best zoveel mogelijk te krijgen van de beste man.
Maar ik weet nog dat ik dus zoveel omcirkelde, dat in een bepaald jaar voor mij de spelregels veranderden, ik mocht alleen nog omcirkelen wat ik NIET wilde hebben
āMwah een beetjeā klinkt vrij onverschillig maar āik ben er erg mee bezigā klinkt ook zo intens. Ben er tijdens mijn werk niet mee bezig maar hou thuis de kranten, journaal en soms twitter wel in de gaten.
Anders; gewoon ja.
Ik lees 1 krant en kijk 1x per dag journaal. Wil op de hoogte zijn, maar beperk het bewust naar 1x per dag journaal.
Ik zat eerst 6 uur per dag op mijn telefoon om alles bij te houden (het raakt mij persoonlijk, als in ik ken veel mensen die in de regio wonen). Inmiddels ben ik gestopt met alle nieuwssites volgen en heb ook veel mensen ontvolgd/ of op stil gezet (afhankelijk van de content die ze deelden) op instagram. Het is allemaal gewoon echt heel erg triggering.
Heb je een familielid/vriend/collega/kennis o.i.d. met een wapenvergunning?
- Ja heeft die persoon voor zān werk
- Ja heeft die voor zān hobby
- Nee niet dat ik weet
- Nee zeker niet
- Ja heeft die om een andere reden
0 stemmers
Stel dat deze (hypothetische) persoon zān vergunning moet verlengen en hiervoor referenten nodig heeft, zou je dit dan willen doen? Je kent die persoon goed en vermoedt geen psychische problemen.
- Ja hoor
- Twijfel, alleen in sommige gevallen
- Nee nooit
0 stemmers
Heb je weleens geschoten met een echt vuurwapen?
- Ja, op een schietbaan
- Ja, ergens anders (vertel)
- Nee nog nooit
0 stemmers
Ik ken iemand die bij de marechaussee zit maar weet eigenlijk niet of je dan standaard een wapenvergunning hebt of dat dat nog weer van je functie/rang oid afhangt
Verder dan een luchtbuks kom ik niet. Al lijkt het mij wel leuk om een keer te schieten met een pistool op een schietbaan. Gewoon om eens te ervaren. Waarschijnlijk 1x maar nooit weer
Ik heb op vakantie meerdere malen mogen schieten op een baan met veel verschillende wapens. Wel echt een leuke ervaring, maar ik kan me niet voorstellen dat je daarmee rond kan lopen in amerika