Echt?? Is België nog duurder dan NL?
Maar het minimumloon ligt wel een stukje hoger volgensmij dus de koopkracht is wel gelijk lijkt me
Ik vind België echt absurd. Ik shop in elk ander land snacks bij de supermarkt en bij Delhaize en Carrefour schrik ik me altijd een ongeluk hoeveel ik moet afrekenen voor echt een handjevol boodschappen.
Is ook van precies hetzelfde bedrijf, net als Prijsmepper (en Ici Paris)
Echt ik vond het bij de broodjes afdeling van de supermarkt heel schappelijk (wel Wallonië). Had 2 heel goed belegde grote broodjes (waar je in NL zo 6€ voor zou betalen, hier 3,50), 4 chocolabroodjes, 1 croissantjes en 2 berliner bollen voor 12 euro
Ik vind Etos chiller maar de lokale Etos hier heeft geen zelfscan en de Kruidvat wel, dus dan kies ik toch voor de Kruidvat. En de Etos heeft echt in zo’n beetje alle fialen in de buurt personeelstekort lijkt wel, zijn ze op de gekste momenten opeens dicht.
Ik vind het altijd zo’n teringbende bij het Kruidvat, daar kom ik alleen als “mijn” producten op zijn en de Etos geen aanbieding heeft. Vind de Etos veel fijner, lichter en georganiseerder.
Ja, echt veel duurder. We betalen meer btw op producten en jullie promoties zijn ook veel beter. We hebben op een goede dag 2+1 maar echt zelden 1+1.
0,99 cent voor een doos paracetamol in de Kruidvat? Belgium could never.
@Mette12 geen idee van de minimumlonen maar in Nederland verdienen jullie wel meer. Mijn ex-werkgever betaalde voor dezelfde job in Nederland veel meer.
@propje denk dat ze verkeerde dingen heeft aan geslaan in de kassa want een croissant is nu 1,25 euro in de supermarkt. Een groot wit brood 3 euro. Vroeger was er geen groot verschil in bakkers- en winkelprijzen maar nu niet meer.
Het kruidvat is net zo chaotisch als hij praat haha, ik kon hier echt geen touw aan vastknopen.
Ik ben bij mijn Kruidvat altijd bang dat als ik die winkel eenmaal in ga ik er nooit meer uit kom. Het is daar altijd zo een teringzooi.
Ik check altijd waar welke producten in de aanbieding zijn en ga aan de hand daarvan naar Etos en Kruidvat. Etos heeft meestal de betere aanbiedingen voor de shampoo en conditioner die ik gebruik.
Heh echt? Ik ga vanuit Rotterdam iedere maand naar de Carrefour in Schoten voor een shitload aan boodschappen en ben per saldo echt een heel stuk voordeliger uit voor veel betere kwaliteit producten. Het is wel opletten, want sommige sneaky dingen zijn wel fors duurder, maar doorsnee genomen echt niet.
waarschijnlijk exact alle snacks die bunny wilt
Hahaha ja misschien wel! Ik doe er echt mn week en maandboodschappen. Dat is misschien anders.
Ja ik kom er idd niet voor goedkope kwark en appels haha
Ik ben getriggered, morgen toch maar even naar de Etos. Waarschijnlijk dingen kopen die ik zeker niet nodig heb
Ik vind in theorie de etos fijner want; georganiseerder, opgeruimder en vriendelijker personeel.
Maar de kruidvat heeft meer de producten/merken die ik zoek en wil ofzo.
De croissantjes en pain au chocolats waren 69 cent stond op de bon! Vond het ook erg goedkoop, kan het zijn dat Wallonië goedkoper is?
Ja dit en de collectie eigen merk van kruidvat is veel uitgebreider.
waar is de poll