Nou ja een enkele keer vraag ik of ze bijv. ham kunnen weglaten op een uitsmijter, is dat van hetzelfde kaliber? Voel me er niet bezwaard over in ieder geval.
Mwah nee niet hetzelfde kaliber vind ik dat
ik eet vega en kan niet tegen melk dus soms kan ik me wel in allerlei bochten wringen. maar dan voel ik me niet bezwaard want dan moeten ze maar veganistische opties aanbieden.
Ik pas het hoogstens aan op een manier die ‘makkelijk’ is voor de keuken (bijv geen kaas op mijn hamburger). Ik heb wel een vriendin die echt altijd hele moeilijk ingewikkelde bestellingen doet, regelmatig dingen terugstuurt omdat ze niet warm genoeg zijn etc. Daar schaam ik me dan plaatsvervangend voor omdat het er bij mij zo ingebakken zit dat je niet moeilijk moet doen. Terwijl ze dat natuurlijk gewoon kan vragen/terugsturen, is denk ik helemaal niet zo raar.
Ik kan niet goed tegen lactose en voel me best vaak bezwaard om andere melk in mn koffie te vragen, omdat er toch altijd wel iets om heen hangt van de havermelkelite. Voelt altijd alsof ze me dan over me oordelen van heb je weer zo een yup. Laatst was ik ergens en toen vroeg ik om havermelk, hadden ze niet en vroeg wat ze dan wel hadden en toen reageerde ze een beetje spottend ‘‘nou koemelk’’. Ja dan voel ik me echt stom dat ik het gevraagd heb.
En ik vraag dus ook wel eens of de saus apart kan of weg gelaten kan worden en dan voel ik me ook bezwaard, want ze bieden het niet voor niets op die manier aan.
Mensen die met hele handleidingen bij de Starbucks komen mogen ze van mij buiten zetten. Heb een keer een medewerker 4x een koffie opnieuw zien maken omdat deze niet naar de wens van iemand was. 0,45 pompje van dit, 1,34 pompje van dat. Echt ophoeren.
Dit vind ik echt superflauw, ik hoop dat je hebt gezegd dat je ziek wordt van lactose en dat de bediening een tandje terug nam.
Ik was eigenlijk soort van overdonderd dat ik maar een gewone koffie besteld had en zat even met mn mond vol tanden.
Na de hele sieraden discussie, kan jij ringen dragen?
- Ja en draag die altijd
- Ja en draag dat niet altijd
- Nee dan word ik echt helemaal leip
0 stemmers
Meid, ik heb bijna een keer mijn hele vinger eraf getrokken omdat ik met een ring achter een deurklink bleef hangen. Never again.
Ik word echt fucking claustrofobisch van ringen, zou ook nooit een trouwring kunnen dragen (mocht iemand ooit met mij zijn leven willen delen). Het idee dat het er niet super makkelijk af kan of kan blijven hangen maakt me echt gek.
Ik moet ook zeggen dat mijn ringen makkelijk uit kunnen, anders zou ik wel gestresst zijn haha. Ik heb meer moeite met armbanden. Daar heb ik er ook heel weinig van, want zijn er maar weinig die ik chill vind om te dragen.
Ook dat gevoel als je ooit een ring in een winkel paste die er dan vervolgens niet meer af ging. Echt complete paniek
Ja, dat is de volgende stap
Of Cartier, Chopard, Bulgari etc
Meest claustrofobische sieraad vind ik kettingen tbh. Ik had een keer hem vastgemaakt in een verkeerd gaatje waardoor hij vastzat en ik hem amper los kreeg en dat was echt vreselijk.
Welk sieraad geeft jou het meest claustrofobische gevoel?
- Ring
- Ketting
- Armband
- Oorbel
0 stemmers
Een hele kast voor sieraden?
Ja!!! Is geweldig. Bij mij zit binnenin geen spiegel (maar meer ruimte voor ringen!) en de voorkant is een spiegel.
Je hebt hem ook staand.
Ja armbanden heb ik het niet mee, omdat ik echt mini polsen heb (ben verder heel erg niet mini) dus ik kan ook kinderarmbanden dragen, gewone armbanden zijn altijd heel los bij mij, heb bij de duurdere ook van die extra veiligheidsslotjes laten zetten zodat ze niet over mn hand kunnen. Dus ken die strakke sensatie daar niet zo.
Maar kettingen hebben me ook wel eens bijna gewurgd in mn slaap dus die wantrouw ik ook.
Ik doe dit basically altijd echt een irritante gewoonte maar fuck it als ik 6 euro voor een koffie betaal wil ik ‘m precies zoals ik wil (niet a la 1,34 pompje van dit maar wel havermelk decafe ofzo) en als er geen goede vega optie is voel ik me zeer vrij om die dan maar zelf samen te stellen.