Stel je persoonlijke vraag #46

Kun jij MyJewellery uitspreken?

• Als een pro
  • Mwah, klinkt okĆ©
  • Ik weet niet eens hoe
  • Nee, klinkt voor geen meter

0 stemmers

Voel je vrij om een geluidsopname te posten.

Ik denk dat laatste inderdaad, voor mij is het een heel normaal woord.

3 likes

mijn droom is trouwens meerdere mooie sieraden met opaal maar die steen is zo kwetsbaar :broken_heart:

6 likes

Waauw drie haha! Leuk

2 likes

Moet ook wel zeggen dat ik al vanaf mijn 13e ongeveer aan het ā€˜verzamelen’ ben, dus het merendeel gaat al behoorlijk wat jaartjes mee. Oude H&M dingetjes zijn wel weggegaan, maar van de wat luxere tot midmerken blijft alles gewoon mooi. Behalve TK Maxx dingetjes koop ik van die dingen maar heel af en toe wat nieuws.

1 like

Jaaa I love opaal ook! :heart:
Heb 1 ring via Linda’s opal die ik al drie jaar dagelijks draag en die uit de jaren 80 komt. Maar daar is 1 opaal al een keer van gebroken (wel weer opgelost door Linda overigens, dus heel netjes)

——
Mijn ringen zijn allemaal vintage op m’n trouwring en klein pinkringetje (isabel bernard) na. Kan echt genieten van dat schatzoeken en de geschiedenis van zo’n ring. Zo komt m’n verlovingsring uit 1977, ben dan echt benieuwd welk leven ie al heeft gehad haha

6 likes

Ik heb 3 armbanden die ik altijd draag en ook dierbaar zijn. Alle 3 zelf gekocht (na mijn diploma van de middelbare school, na mijn diploma van de pabo en de laatste toen ik 5 jaar kankervrij was).
En oorbellen, die wissel ik af en toe

6 likes

Jaloers ik raak alles kwijt.

3 likes

ik heb nog dure zilveren juwelen (2 armbanden en wat oorbellen) van mijn vorige werkgever die ik niet terug heb gegeven omdat hij er zelf niet meer aan dacht maar draag ze niet

2 likes

Voel jij je wel eens bezwaard bij een restaurant of cafĆ© als je een ā€˜moeilijke’ bestelling hebt? Dus bv ā€˜1 cappuccino met amandelmelk, 2 pompjes suikervrije vanillesiroop en 1 pompje karamel’. Of ā€˜de toast met eieren maar kan die met champignons ipv bacon’

• Ik doe dat letterlijk nooit ik neem alleen iets dat precies op het menu staat
  • Ik doe dat wel eens en voel me soms bezwaard
  • Ik doe dat wel eens maar voel me niet bezwaard

0 stemmers

3 likes

Nou ja een enkele keer vraag ik of ze bijv. ham kunnen weglaten op een uitsmijter, is dat van hetzelfde kaliber? Voel me er niet bezwaard over in ieder geval.

8 likes

Mwah nee niet hetzelfde kaliber vind ik dat

ik eet vega en kan niet tegen melk dus soms kan ik me wel in allerlei bochten wringen. maar dan voel ik me niet bezwaard want dan moeten ze maar veganistische opties aanbieden.

6 likes

Ik pas het hoogstens aan op een manier die ā€˜makkelijk’ is voor de keuken (bijv geen kaas op mijn hamburger). Ik heb wel een vriendin die echt altijd hele moeilijk ingewikkelde bestellingen doet, regelmatig dingen terugstuurt omdat ze niet warm genoeg zijn etc. Daar schaam ik me dan plaatsvervangend voor omdat het er bij mij zo ingebakken zit dat je niet moeilijk moet doen. Terwijl ze dat natuurlijk gewoon kan vragen/terugsturen, is denk ik helemaal niet zo raar.

10 likes

Ik kan niet goed tegen lactose en voel me best vaak bezwaard om andere melk in mn koffie te vragen, omdat er toch altijd wel iets om heen hangt van de havermelkelite. Voelt altijd alsof ze me dan over me oordelen van heb je weer zo een yup. Laatst was ik ergens en toen vroeg ik om havermelk, hadden ze niet en vroeg wat ze dan wel hadden en toen reageerde ze een beetje spottend ā€˜ā€˜nou koemelk’’. Ja dan voel ik me echt stom dat ik het gevraagd heb.

En ik vraag dus ook wel eens of de saus apart kan of weg gelaten kan worden en dan voel ik me ook bezwaard, want ze bieden het niet voor niets op die manier aan.

3 likes

Mensen die met hele handleidingen bij de Starbucks komen mogen ze van mij buiten zetten. Heb een keer een medewerker 4x een koffie opnieuw zien maken omdat deze niet naar de wens van iemand was. 0,45 pompje van dit, 1,34 pompje van dat. Echt ophoeren.

18 likes

Dit vind ik echt superflauw, ik hoop dat je hebt gezegd dat je ziek wordt van lactose en dat de bediening een tandje terug nam.

7 likes

Ik was eigenlijk soort van overdonderd dat ik maar een gewone koffie besteld had en zat even met mn mond vol tanden.

Na de hele sieraden discussie, kan jij ringen dragen?

• Ja en draag die altijd
  • Ja en draag dat niet altijd
  • Nee dan word ik echt helemaal leip

0 stemmers

1 like

Meid, ik heb bijna een keer mijn hele vinger eraf getrokken omdat ik met een ring achter een deurklink bleef hangen. Never again.

2 likes