Kun jij MyJewellery uitspreken?
- Als een pro
- Mwah, klinkt okƩ
- Ik weet niet eens hoe
- Nee, klinkt voor geen meter
0 stemmers
Voel je vrij om een geluidsopname te posten.
Kun jij MyJewellery uitspreken?
0 stemmers
Voel je vrij om een geluidsopname te posten.
Ik denk dat laatste inderdaad, voor mij is het een heel normaal woord.
mijn droom is trouwens meerdere mooie sieraden met opaal maar die steen is zo kwetsbaar
Waauw drie haha! Leuk
Moet ook wel zeggen dat ik al vanaf mijn 13e ongeveer aan het āverzamelenā ben, dus het merendeel gaat al behoorlijk wat jaartjes mee. Oude H&M dingetjes zijn wel weggegaan, maar van de wat luxere tot midmerken blijft alles gewoon mooi. Behalve TK Maxx dingetjes koop ik van die dingen maar heel af en toe wat nieuws.
Jaaa I love opaal ook!
Heb 1 ring via Lindaās opal die ik al drie jaar dagelijks draag en die uit de jaren 80 komt. Maar daar is 1 opaal al een keer van gebroken (wel weer opgelost door Linda overigens, dus heel netjes)
āā
Mijn ringen zijn allemaal vintage op mān trouwring en klein pinkringetje (isabel bernard) na. Kan echt genieten van dat schatzoeken en de geschiedenis van zoān ring. Zo komt mān verlovingsring uit 1977, ben dan echt benieuwd welk leven ie al heeft gehad haha
Ik heb 3 armbanden die ik altijd draag en ook dierbaar zijn. Alle 3 zelf gekocht (na mijn diploma van de middelbare school, na mijn diploma van de pabo en de laatste toen ik 5 jaar kankervrij was).
En oorbellen, die wissel ik af en toe
Jaloers ik raak alles kwijt.
ik heb nog dure zilveren juwelen (2 armbanden en wat oorbellen) van mijn vorige werkgever die ik niet terug heb gegeven omdat hij er zelf niet meer aan dacht maar draag ze niet
Voel jij je wel eens bezwaard bij een restaurant of cafĆ© als je een āmoeilijkeā bestelling hebt? Dus bv ā1 cappuccino met amandelmelk, 2 pompjes suikervrije vanillesiroop en 1 pompje karamelā. Of āde toast met eieren maar kan die met champignons ipv baconā
0 stemmers
Nou ja een enkele keer vraag ik of ze bijv. ham kunnen weglaten op een uitsmijter, is dat van hetzelfde kaliber? Voel me er niet bezwaard over in ieder geval.
Mwah nee niet hetzelfde kaliber vind ik dat
ik eet vega en kan niet tegen melk dus soms kan ik me wel in allerlei bochten wringen. maar dan voel ik me niet bezwaard want dan moeten ze maar veganistische opties aanbieden.
Ik pas het hoogstens aan op een manier die āmakkelijkā is voor de keuken (bijv geen kaas op mijn hamburger). Ik heb wel een vriendin die echt altijd hele moeilijk ingewikkelde bestellingen doet, regelmatig dingen terugstuurt omdat ze niet warm genoeg zijn etc. Daar schaam ik me dan plaatsvervangend voor omdat het er bij mij zo ingebakken zit dat je niet moeilijk moet doen. Terwijl ze dat natuurlijk gewoon kan vragen/terugsturen, is denk ik helemaal niet zo raar.
Ik kan niet goed tegen lactose en voel me best vaak bezwaard om andere melk in mn koffie te vragen, omdat er toch altijd wel iets om heen hangt van de havermelkelite. Voelt altijd alsof ze me dan over me oordelen van heb je weer zo een yup. Laatst was ik ergens en toen vroeg ik om havermelk, hadden ze niet en vroeg wat ze dan wel hadden en toen reageerde ze een beetje spottend āānou koemelkāā. Ja dan voel ik me echt stom dat ik het gevraagd heb.
En ik vraag dus ook wel eens of de saus apart kan of weg gelaten kan worden en dan voel ik me ook bezwaard, want ze bieden het niet voor niets op die manier aan.
Mensen die met hele handleidingen bij de Starbucks komen mogen ze van mij buiten zetten. Heb een keer een medewerker 4x een koffie opnieuw zien maken omdat deze niet naar de wens van iemand was. 0,45 pompje van dit, 1,34 pompje van dat. Echt ophoeren.
Dit vind ik echt superflauw, ik hoop dat je hebt gezegd dat je ziek wordt van lactose en dat de bediening een tandje terug nam.
Ik was eigenlijk soort van overdonderd dat ik maar een gewone koffie besteld had en zat even met mn mond vol tanden.
Na de hele sieraden discussie, kan jij ringen dragen?
0 stemmers
Meid, ik heb bijna een keer mijn hele vinger eraf getrokken omdat ik met een ring achter een deurklink bleef hangen. Never again.