Stel je persoonlijke vraag #46

Ik heb hierom alleen best grote ringen die ik heel makkelijk uit krijg (en uiteraard goedkope exemplaren), het idee dat je moet draaien ofzo om iets van je af te krijgen iehhh.

@Nysmn ja ieh kettingen vind ik wel echt claustrofobisch!

2 likes

Om deze reden dacht ik dat het slim was een iets grotere dan nodig trouwring te kopen. Gevolg is dat ie toch wel echt te groot blijkt en ik m nu niet draag omdat ik bang hem kwijt te raken. Gelukkig was is niet duur, maakt het iets minder erg, haha.

2 likes

Nee ik heb juist bij armbanden dat ik ze te los vind en daarom blijf haken/ me niet vrij kan bewegen. Of het rammelt zo kut, vooral met van die bedels brrr. En dat het dan telkens zo hard naar beneden valt met het bewegen van je arm.

7 likes

omg net deze poll in wjekw geplaatst echt genant

heb jij kleine/dunne polsen?

• ja, klein
  • nee, gemiddeld
  • nee, groot

0 stemmers

4 likes

Ik denk gemiddeld maar wat zijn de vereisten daarvoor in cm?

2 likes

Ja ik heb dikke knokkels, dus mijn ringen zijn ook wat aan de grote kant, maar vallen nooit zomaar af.

Vind ik ook fijn, want heb echt van die worstenvingers in de zomer, dus die extra ruimte is wel chill.

Heb je ooit overwogen om ze kleiner te maken? Of je kan ook een speciale ring kopen om ze tegen te houden.

Horloge!

Hoe vaak ben jij, een niet zwanger persoon, gemiddeld misselijk?

• Nooit
  • Jaarlijks?
  • Maandelijks misschien?
  • Wekelijks
  • Elke paar dagen
  • Dagelijks
  • Altijd

0 stemmers

1 like

Ja, maar dat zou serieus duurder zijn dan wat de ring gekost heeft, dus vond ik zonde. We zijn vrij spontaan getrouwd en hebben toen goedkope ringen gekocht met het idee ooit nog goede ringen te kopen.

Ik heb dus wel vrij dikke vingers, die in de zomer ook opzwellen, maar geen dikke knokkels, dus die ring blijft ook nergens achter hangen helaas.

1 like

Als bijna iedereen hier zegt dat hun polsen klein zijn, zijn hun polsen dan niet juist gemiddeld?

18 likes

Ik heb een witgouden ring die ik altijd draag, ooit van mijn oma gekregen. Daarnaast nog een grotere/opvallendere ring (ook witgoud) die ik vaak draag. Heb daar in het begin wel aan moeten wennen. Iets aan/tussen je vingers, maar nu voelt het heel kaal/leeg als ik ze niet om heb.
Daarnaast wissel ik met mijn oorbellen. Ik heb nu een stuk of 4 vaste paren in de roulatie.

2 likes

spaar jij

• jumbo pannenzegels
  • AH pannenzegels
  • allebei
  • geen van beide

0 stemmers

1 like

Ja ik zit nu ook te twijfelen. Heb ook best lange vingers, dus misschien dat ik daardoor denk dat mijn polsen dunner zijn dan gemiddeld.

ja dat vind ik ook irritant, daardoor wordt het ook minder serieus genomen terwijl veel mensen er gewoon ziek van worden. ookal vind ik het dierenleed ook gewoon een valid reden.

iemand zei pas ook tegen me “ik vind het zoooo’n onzin al die plantaardige melk” uhh ja sorry dat ik geen explosieve diarree wil

5 likes

Oke laatste poll

Als jij een richting oploopt en iemand komt je tegemoet en jullie gaan allebei tegelijk dezelfde kant opzij, en dan nog een keer. Je kent het wel. Vind je dat dan grappig of irritant?

• Grappig
  • Irritant
  • Niks

0 stemmers

Ik vind het altijd wel grappig maar zoo vaak dat de ander echt met zo’n zuur hoofd tegenover je staat, lighten up.

3 likes

Ik vind dit geweldig! Alleen jammer dat er geen sierlijker model van dit bestaat ipv rechthoekig

@Nysmn ik vind het vooral kut dat ik dan stil blijf staan en die ander dan nog steeds gaat kutten. Je kan 2 kanten op. Hoe moeilijk is dat?!?!

2 likes

Vind je dat een profielafbeelding verplicht moet zijn op 't forum?

• Ja
  • Nee hoor ik vind die letters prima
  • Mwah enkel als mensen dezelfde letters en kleur hebben

0 stemmers

5 likes

maakt het wel makkelijker om trollen te kunnen onderscheiden

7 likes

Heb jij een aardappelbak?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Gebruik je die deksel ook tijdens het schillen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

kende jij het begrip aardappelbak?

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes