Stel je persoonlijke vraag #47

Ik denk dat het voor veel mensen in vervelende situaties ook juist even een lichtpuntje kan zijn, gezelligheid, samen eten
 maar tegelijkertijd kan het ook juist een extra realisatiemoment zijn dat je alleen bent, geldzorgen hebt, je geliefde(n) moet missen, het gevoel happy te moeten zijn want kerst maar het niet zijn etc.

6 likes

Misschien zijn rel polls wel leuk om het jaar mee af te sluiten.

18 likes

Mag iemand jou gebruiken voor een roast poll?

• Ja vind ik super leuk
  • Nee natuurlijk niet hou me hier buiten
  • Nee ik moet huilen
  • Nee maar eigenlijk ja
  • Hahahahaha whatever ik ben een lurker do not care

0 stemmers

Oh poll gaat fout

• Ja
  • Nee

0 stemmers

5 likes

Ik zou mee doen aan een ranking the stars van mijn studievereniging maar dat werd het eerste geannuleerde evenement door corona. En de reden waarom ik heb gestemd nee vind ik niet grappig was omdat echt veel mensen toen dachten hahaha grappig racisme. Niet de mensen die ook meededen aan de ranking maar de anonieme opmerkingen die ingestuurd konden worden als publiek. Ik heb ze zelf niet gelezen want de organisatie zei dat ze die eruit hadden gehaald. De rest van de opmerkingen die we kregen waren wel allemaal grappig.

7 likes

Ik heb vorige week echt heel erg fijn (werk)nieuws gekregen wat een pak van m’n hart is en ik ga volgend jaar hopelijk heel erg veel plezier hebben dus succes :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Zijn heel succesvol :joy:

Edit: oh jammer, heel veel polls zijn verwijderd.

1 like

Een

Potluck party

als kerstdiner waarbij er gegourmet moet worden waarbij maar één iemand komt.

• Ja, leuk. Komt vast wel goed!
  • Nee, niet handig. Stem gewoon even af wie wat haalt.

0 stemmers

Potluck party met een grotere groep mensen, niet per se in de context van kerst en niet met gourmetten

• Ja, leuk!
  • Nee, niet mijn ding

0 stemmers

3 likes

Waar blijft die relpoll :joy:

7 likes

Omg haha neee ik bedoelde zelf geen rel poll.
Ik noemde een voorbeeld en wilde er uiteindelijk een poll over maken maar blijkbaar niet meer aan gedacht en nu zijn we weer 5 uur later en zie ik dit :joy:

saai hĂš

Nee, krijg sinds vandaag alleen maar reclames van Lexa :smiling_face_with_tear:

@Eddie interesse?

Nou, nou, het is nog kerst. Vrede op aarde :heart:

3 likes

Vuurwerk: best tof, ene mooie show en dan kan je kwalitatief mooi sier vuurwerk zien, vind dat toch wel iets magisch hebben ofzo.
En hoeft verder niemand het af te steken en al helemaal niet op niet afgesproken momenten.

Zelf afsteken (of door familie oid): haat ik tot op het bot. Altijd bang dat het fout gaat. En zinloos geknal hoef ik al helemaal niet

14 likes

10 voor mooi en de childlike wonder die ik er van ervaar, maar 0 voor al het andere.

6 likes

Moet Nysmn zelf een rel poll maken.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Ik had laatst een mega potluck en vond het geweldig. Paar weken lang bij elkaar vissen wat iedereen mee zou nemen. Enige jammere is de hoeveelheid eten die over blijft en dat mensen heel erg hun best doen op eten dat niet populair blijkt.

4 likes

Datum van de scheiding

3 likes

Als je [/poll] op een aparte regel zet werkt het.

3 likes

Behoor je tot de kinky of vanilla helft van ‘t forum?

• De kinky helft
  • De vanilla helft

0 stemmers

2 likes

Ah thanks! Hij doet t :sunglasses: