Stel je persoonlijke vraag #47

Wilde jij nou voor Dark Academia vibes gaan? Dan vind ik bureau 2 het meeste passen, qua kleur, nerf patroon en model

6 likes

Mn monitor en laptop komen aan de muur erboven te hangen op een monitorarm. Ik werk nu op 60cm diep met monitor en laptop nog op een verhoging en vind 60 eigenlijk ideaal op die manier. Maar verwacht wel wat ruimte te besparen met aan de muur hangen.
Deze zijn 50, 70 en 50 diep.

@Scorpiovibes klopt! En vind dit eigenlijk allemaal net niet maar kan niet iets écht in die stijl vinden behalve gigantische partner/notarisdesks :sob:

2 likes

Ik weet niet welke 70 diep is, maar zou absoluut voor die gaan.

12 likes

Ik heb zelf een heel ondiep bureau gehad en dat was echt niet ergonomisch fijn. Zou voor de diepste gaan!

1 like

en deze? ik ben fan van de eerste

vind jij iets van mensen die op wintersport gaan

• ja ik vind iets van mensen die op wintersport gaan
  • nee ik vind niets van mensen die op wintersport gaan
  • ik ben zelf iemand die op wintersport gaat
  • ik vind iets van een bepaald deel mensen wat op wintersport gaat

0 stemmers

2 likes

wat vind jij ervan?

1 like

de sporten zelf leuk en het concept an sich ook maar vind het tegelijkertijd stom omdat het zo’n enorm symbool van de elite is geworden hahaha

dus moest vorig jaar (?) ook een beetje gniffelen toen er niet genoeg sneeuw lag en grote vervuilers eindelijk zelf eens achter de gevolgen van hun levensstijl kwamen

11 likes

Ik vind het apres ski gedeelte echt vreselijk

5 likes

Eerste is de enige die ik mooi vind hiervan, maar hij is niet leverbaar zie ik. Zal even reverse zoeken of ie ergens anders is.

Ik overweeg nu eigenlijk gewoon m’n droom secretaire/bureautje toch te kopen, aangezien ik toch alles daarmee blijf vergelijken Ă©n ik hem net gevonden heb met 200 euro korting (barbier van zuiver).

20 likes

Wintersport is toch altijd al voor mensen met geld geweest

Vooral mensen die op wintersport naar Zwitserland gaan

10 likes

Haha ik zei niet dat het er de rest van de avond niet meer over mocht gaan hù
 Maar ja in sommige situaties vind ik dat prima kunnen inderdaad

3 likes

Laat mij zwelgen

2 likes

Ligt eraan. Soms kan het reeel zijn (hoe veel tijd het kost om mijn gigantische huis schoon te maken) en soms niet (mijn baby die is geboren met een ziekte en elke zoveel maanden in het ziekenhuis ligt en de invloed daarvan op mijn leven)
Voorbeelden ter illustratie

6 likes

Haha dit is meer de tactiek die ik voor mijn kinderen gebruik: ‘jullie mogen nu een minuut piemel roepen zo hard als je kan en dan houden we er Ă©cht mee op’ :ghost:

22 likes

Dit is eerder iets wat de vriend van mn beste vriendin tegen ons zou zeggen.

5 likes

Misschien kunnen ze dan voortaan bij jullie aansluitenđŸ€Ș

2 likes

Ik weet niet hoe lang je bent, maar ik heb een keer een soortgelijk bureau gehad met zo’n bak eronder en kon mijn benen niet goed kwijt. Ik ben 1.74 dus niet extreem lang. Helemaal de combi met een stoel met armen eraan is niet heel fijn.

1 like

Zou ik het wel als een serieus signaal zien dat ik te lang doormekker over iets, ik denk dat ik al mn vrienden er wel in vertrouw dat ze hier reële grenzen in aangeven (dus niet onnodig tegen me zeggen).

13 likes

Hahah ja dat was wel even kut maar toen zijn we naar dubai gegaan dus eind goed al goed

5 likes