Stel je persoonlijke vraag #47

Haha! Ik ben wel opgegroeid in Drenthe, er wonen mensen echt waar! Zou misschien ook nog wel terug willen, later…

3 likes

:raising_hand_woman:t3:

Wel een aantal, maar we zijn flink in de minderheid haha

2 likes

Tijdje gewoond. Permanent beschadigd.

3 likes

Ik ook maar ik hoef niet terug hoor

Het ligt er helemaal aan waar in de provincie en ik verwacht niet voor m’n vijftigste (en dan pas ik ook weer in het grote deel van de populatie daar).

1 like

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #7

Joop ter Heul vond ik zo leuk :heart: de jopopinolaucico-club.
Bijna niemand kent dat, maar ik vond het ook zo leuk om iets te lezen wat mijn moeder en oma zelfs nog hebben gelezen.
Ik had ook een Joop ter Heul boek gekozen voor mijn eind mondeling bij Nederlands, en de leraar vond dat heel leuk want zijn dochter verzamelde eerste druk uitgaves daarvan haha.

12 likes

Ja dat is zo het is natuurlijk groter dan die drie plaatsen waar ik gewoond heb
Maar ik wil eigenlijk naar het zuiden :blush:

Ik hoor vaak dat senioren verhuizen naar Drenthe na hun pensioen, maar vraag me af of het idd niet een fabel is a la we hebben je doodzieke hamster gebracht naar een mooie boerderij met allemaal vriendjes :headstone:

15 likes

Moest lachen om hoe je t zei maar ik hoop dat je niet al te erge dingen hebt meegemaakt.

2 likes

Volgens mij worden de letters groter als je een enter of spatie zet in een poll-optie. Ik krijg het nu niet voor elkaar door het uit te proberen, maar ik heb het ook wel eens gehad.

3 likes

@Soy.peor klopt, deze Haagse meid is verhuisd naar het pittoreske Drenthe, naar een dorp waar ik gemiddeld de jongste ben, waar geen bus komt of supermarkt is. We zijn een soort Amish

15 likes

Dit nummer kwam vorige week voorbij in mijn playlist en dacht juist ‘ohja leuk nummer was dit’ :rofl: ik vind wel de clip echt totaal niet bij het nummer passen

2 likes

Dan had je echt jurist moeten worden!

2 likes

Haha ja het is ook echt mijn favo woord, gedeelde plek wel met derhalve <3 al krijg ik op mijn huidige werk wel echt vaak te horen dat ik te formeel schrijf maar love it echt

4 likes

Love immers

2 likes

inbraak-1-600x327

14 likes

Te allen tijde

Dat ik sinds iemand hier postte dat je aan Rotterdam 010 moest denken, eindelijk altijd juist schrijf.

11 likes

Ik vond Joop ter Heul echt fantastisch. Zo vaak gelezen. Ik heb de boeken een paar maanden terug weer gelezen en nog steeds leuk!

2 likes

Ik vond de olijke tweeling echt stom :rage:

Ik las ook babysittersclub! Dat vond ik echt cool en spannend

7 likes