Ik spaar het, maar wel echt met een doel (namelijk de vakantie in februari).
Waar ga je heen?
Oostenrijk, de mensen waar ik mee ga (vriend, zwager en schoonmoeder) gaan skiën. Maar ik ga heerlijk chillen, hun meeten op de piste om te eten etc.
Skiën was geen succes vorig jaar, wat een ellende haha maar de omgeving is prachtig en ik hou van de kou en sneeuw haha
Helft sparen en helft extra uitgeven
Ik heb sowieso geen spaardoel. Behalve zoveel mogelijk sparen ‘voor later’. (En ooit de studieschuld aflossen, maar dat doe ik al maandelijks.)
Stel ik besluit een vliegticket naar de andere kant van de wereld te boeken, dan komt dat van die ene berg spaargeld af (of van de lopende rekening). Met bepaalde potjes werken, is ook niks voor mij. Dan duurt het alleen maar langer voordat ik dat ticket kan boeken, omdat ik ook nog geld naar andere potjes sluis.
Same ik heb ook eén berg spaargeld. Ofja een berg… een klein heuveltje.
Leuk!!!
Ja, berg klinkt wat optimistisch. Een miniheuvel it is.
We gaan ermee op reis! Willen eind komend jaar naar Zuid Afrika met het gezin, maar er zijn nog geen vliegtickets voor december ‘24 / januari ‘25. Dus zodra die er zijn is het foetsie.
Herinner jij je de korte periode dat deze Nederlandse band populair was? Ik vind hun zo samenvallen met de EGF periode maar misschien ligt dat aan mij
- Nee ken ik niet
- Ja ken ik!
- Er gaat vaag een belletje rinkelen!
0 stemmers
Godver wat een kut nummer was/is dat. Tnx
Had iemand hier of op EGF die eerste foto als profielfoto? Want die komt me echt heel bekend voor terwijl ik die band 0% ken.
Toen we uit elkaar gingen weigerde hij echt 0,0 om mee te werken om dingen netjes af te sluiten tot op het punt dat ik echt jankend de bank heb gebeld of ze alsjeblieft de gemeenschappelijke rekening konden sluiten omdat hij nooit een handtekening zou zetten en ze zeiden dat dat niet mocht. Dus toen zei ik ja maar hij gaat het nooit doen want huiselijk geweld. Dus toen heeft de bankmedewerker het alsnog zonder zijn toestemming gesloten. En ik heb hem 3 maanden achterna gezeten dat hij zijn bedrijf van mijn adres moest afhalen en op den duur aangegeven dit is de deadline als je geen bewijs stuurt dat je actief stappen aan het ondernemen bent om het ergens anders in te kunnen schrijven. Dat weigerde hij en toen heb ik gezegd Ik haat je, ik haat je, ik haat je en niks zou me gelukkiger maken dan om te horen dat je dood bent want dan heb ik ten minste rust. Dat was niet 100% gemeend maar ik was echt super gefrustreerd, maar ik had ook direct spijt want ik had mij bewust heel volwassen gedragen zodat mij niks verweten kon worden. Hij wou nog steeds niet mee werken. Dus toen heb ik melding gemaakt bij het Handelsregister en is zijn bedrijf dus eruit gehaald omdat de adresgegevens niet klopte.
nog steeds iemand hier maar weet niet wie
Volgens mij is hier nog steeds iemand met die foto maar ik weet even niet wie
Ja dit en ik zet m’n eigen risico apart. En heb wat betaald voor m’n vakantie in april dus dan ben ik er wel weer doorheen
Welke boeken heb jij vroeger gelezen?
- De drieling
- Heartland
- Op zoek naar dolfijnen
- Snelle Jelle
- De kameleon
- De olijke tweeling
0 stemmers