Ik draag liever ern sjaal over me oren of een capuchon
Maar dat blijft minder goed zitten. Puur voor de warmte is het wel echt praktisch maar het staat me echtniet. Misschien is mn gezicht er wat te rond voor. Al heb ik niet eens zoān rond gezicht maar ik lijk wel een clown ermee.
Wat heb jij voor gezichtsvorm of kom je het meest bij in de buurt denk je?
- Ovaal
- Rond
- Langwerpig
- Vierkant
- Hartvormig
- Driehoekig
0 stemmers
ik heb echt een ferrero rocher trauma en ik ga hieronder vertellen waarom. Echt niet op klikken als je lekker je ferrero rocher wil eten
ik heb een keer een wormpje gevonden in mijn ferrero rocher
Haha gaaaaatver
Ik heb ook zulke verhalen en dan boycot ik het for life maar mijn man zegt dan āNou dat zal toch niet in allemaal zittenā Ieuw
Ik zou vandaag naar een kerstmarkt in Duitsland gaan maar ik twijfel eigenlijk vanwege het weer. Heb al eerder afgezegd vanwege het weer. Heb zo geen zin om in die regen de hele dag te lopen.
Als jij gepland had om vandaag naar een kerstmarkt te gaan maar het gaat de hele dag regenen. Zou je nog gaan?
- Ja regen of niet, ik ga
- Nee ik zou niet gaan
- Ik weet het niet
- Anders?
0 stemmers
Als het een lange treinreis is sowieso upgraden. Maar even bellen en overleggen is zeker geen optie want dat zou ik doen en zeggen als ik niet wil upgraden āik wil niet upgradenā en dan kan zij zeggen āok ik ga echt geen tweede klas zitten dus ik zie je op plaats van bestemmingā
Ik heb ze wel en vind het wel leuk alleen je hebt alsnog een koud voorhoofd. Dus pak ik toch altijd een muts.
Ik dacht altijd een rond hoofd te hebben tot ik model ging zitten bij de kapper en ik een hoofd analyse kreeg (zo heet het vast niet maar zo voelde het). Na veel overleg was de uitslag toch vierkant.
Zo dicht op kerst en met zowat iedereen die inmiddels kerstvakantie heeft zou ik sowieso niet naar een kerstmarkt gaan.
Mijn ex deed/ doet dat. Volgens mij volgde hij ook letterlijk niets anders. Vind ik toch wel een beetje sneu nu
Juist met die wind zullen er meer ongelukken gebeuren.
Ik zou niet gaan met regen maar ook om de drukte. Ben vorige week zaterdag geweest en (was te verwachten) het was echt niet te doen zo druk. Echt vreselijk hahah. Alleen daarom zou ik al thuisblijven.
Gewoon goede regenjas aan en gaan. Misschien wel lekker rustig juist
Ja ik heb besloten niet te gaan. Het weer plus het feit dat ik bijna 3 weken geleden mn schouderblad gebroken heb en in die drukte niet echt ruimte heb. De mensen waarmee ik zou gaan begrepen het wel. Al voel ik me er alsnog kut om maargoed.
Ik ben 2 weken geleden alsnog gegaan toen het slecht weer was en daar had ik echt spijt van. Drijfnat geregend, ijskoud en toen reed de trein ook ineens niet meer en heb ik de hele stad door moeten rennen om de flixbus naar huis nog te halen. Was geen aanrader.
Ja dit inderdaad. Zou wel een afknapper zijn. Maar mijn vriend volgt bijv wel hayley williams, en weet heus wel dat hij haar knap vindt.
Haha was net wakker en las niet goed. Ik las ik hoop dat er veel wind staat als ze vuurwerk afsteken.
Ik heb eens een paar dates gehad met iemand die dat deed. Een paar van die modellen zou ik nog niet zo erg vinden, maar iedere keer als hij zijn instagram opende waren het alleen maar zulke fotoās, ook bij de suggesties. Het waren allemaal van die modellen met een onrealistisch uiterlijk (extreem mager maar wel een kont en borsten om u tegen te zeggen, opgespoten lippen ā¦). De eerste keer dacht ik nog dat ik het verkeerd gezien had, maar een volgende date zag ik het opnieuw. Ik vond dat zoān afknapper.
Ik vind het op zich prima (niet jaloers) maar wel een beetje zielig. Denk niet dat ik met zoān man kan samen zijn omdat het toch wel iets over zijn karakter zegt.
Godver ik zie net dat hij anoniem is
Edit:
Niet anoniem:
Mijn 2023 was
- Een goed jaar
- Het kon beter maar geen slecht jaar
- Niet mijn jaar
0 stemmers
Voor 2024
- Heb ik geen verwachtingen
- Hoop ik dat dit een beter jaar wordt
- Heb ik doelen bedacht
- Staan er grootse dingen gepland (bijvoorbeeld verhuizen, mini, afstuderen etc.)
- New year, same me
0 stemmers