Stel je persoonlijke vraag #47

Ik heb altijd vrij 2e klas dus die paar euro voor de upgrade betaal ik graag

2 likes

Ik zou een Uber delen.

8 likes

Ja ik heb echt niet normaal veel ziekmeldingen moeten verwerken, met name in de laatste paar maanden, en ik ben zelf ook al voor de vijfde keer ziek sinds eind oktober (okee dat komt ook/vooral doordat ik een klein kind heb dat naar de opvang gaat). Ben het echt zat.

1 like

Ik zie in het Show je kerstpakket-topic de meest uiteenlopende kerstpakketten voorbij komen. Zelf kreeg ik een bon van €10 om in te wisselen voor een cadeau en ik moet toegeven dat het bedrag lager was dan ik verwachtte. Maar goed, wie het kleine niet eert.

Maar wel benieuwd nu wat de (geschatte) waarde is van jullie kerstpakket. Bij een bon makkelijker te zeggen dan bij een pakket met eten, maar dan kan je wel een schatting doen denk ik.

Dus… wat is de (geschatte) waarde van jouw kerstpakket

• €0-€10
  • €10-€20
  • €20-€30
  • €30-€40
  • €40-€50
  • €50-€75
  • €75-€100
  • Meer dan €100
  • Ik heb geen kerstpakket gekregen
  • Anders (?)

0 stemmers

Meerdere keuzes want sommigen hebben misschien twee banen

3 likes

Zou zo’n suffe oproltas duur zijn?

1 like

Ja waaronder ikzelf. Zo een 1,5 week geleden had ik een zieke buikgriep, en nu heb ik corona en voel me ook echt belabberd daardoor. Gelukkig kan ik thuiswerken en heb ik me niet echt hoeven ziek melden.

1 like

Nee ik had het opgezocht, was ongeveer €18 per tas bij grote inkoop

1 like

Zat ik ook net naar te googelen, maar volgens mij heb ik de juiste nog niet gevonden en geen zin om op te staan en het label te checken :joy:

3 likes

Ik betaal inkoop ca 75 euro voor een kerstpakket, ik denk dat het verkoop op 200 euro uitkomt. Stel het wel altijd zelf samen met producten van bedrijven waar het bedrijf/het personeel een band mee heeft. Dus geen pakket dat ik inkoop.

Ik moest betalen met “sterren” maar ik heb voor een cadeaukaart gekozen en van al die kaarten was de waarde gelijk: 35 euro.

3 likes

Denk dat de waarde een stuk hoger is dan ik denk doordat veel wel in onze huisstijl was met bijpassende verpakkingen en een megaflyer waar communicatie vast een hoop tijd en geld in gestoken heeft haha

Asking for a friend (maar echt — zie de vriend van een vriendin dit doen en ben benieuwd)

Je partner volgt heel veel Instagram models (lees: mensen die voornamelijk halfnaakt en suggestief poseren)

• Vind ik prima
  • Vind ik niet zo fijn, maar zou er geen probleem van maken
  • Vind ik niet zo fijn, en ik zou er wat van zeggen

0 stemmers

Je partner volgt al deze Instagram models, én liked zo’n beetje elke post van deze models

• Vind ik nog steeds prima
  • Vind ik niet fijn, maar zou er geen probleem van maken
  • Vind ik niet fijn, en ik zou er wat van zeggen

0 stemmers

3 likes

Mijn vriend doet dit en ik ben ziekelijk jaloers maar dit boeit me niet eigenlijk

6 likes

Weet ook niet altijd of dat een goed teken is eerlijk gezegd hahaha. Maar het boeit mij echt 0.

Ik zelf volg ook sport mannen en like foto’s van hun.

2 likes

Heb jij een (al dan niet suffe) oproltas gehad in je kerstpakket?

• Gewoon ja
  • Ja, van gerecyclede plastic flessen zelfs!
  • Nee

0 stemmers

Even benieuwd of hier collega’s zitten of dat de oprolrugzak gewoon een 2023 kerstpakket trend is :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Aan het show-je-kerstpakkettopic te zien helaas het laatste idd. Heb ze al in verschillende soorten en maten gezien daar :sweat_smile: zelfs bij mijn 2e werkgever, waar ik een puntensysteem had waar ik spulletjes van kon kiezen op een markt, stonden ze met zulke tassen (idd wel van gerecycled plastic aldaar lol)

4 likes

Steek je vuurwerk af met oud en nieuw?

• nee
  • Alleen sterretjes, knalerwten etc (kindervuurwerk)
  • Ja, fonteintjes, bommetjes en rotjes enz
  • Ja, siervuurwerk

0 stemmers

3 likes

Ik hoop zo erg dat voor de mensen die vuurwerk afsteken dde wind niet zo sterk is of dat ze het niet doen, ik wil niet weten hoeveel ongelukken er gaan gebeuren met die wind

3 likes

Ik vraag me vooral af of het nog wel '“cool” is onder de jeugd om vuurwerk af te steken. Ik heb het idee dat dat wel wat minder is geworden?

Heb jij oorwarmers? Bedoel dus zoiets, geen oorband oid.
Ik heb er 1 gekregen en ik vind het me zo niet staan he, lijk net een grote kleuter :clown_face:

• Nee heb ik niet
  • Ja heb ik maar draag ik niet
  • Ja heb ik en draag ik ook

0 stemmers

Laat je telefoon eens op😂

7 likes