ik zou polen wel vrij heftig vinden, want is het dan illegaal? waarschijnlijk niet veilig. maar als ie naar duitsland gaat om mooi siervuurwerk bij een officiële winkel te halen, geen probleem
Zoals @Echo zegt gaat dit natuurlijk niet om 1x per jaar. Dit is het type man dat waarschijnlijk wel meer onaantrekkelijke dingen doet zoals karbiet schieten, in t weekend gaan vissen incl insta foto’s, pvv stemmen en op z’n 20e een huis gekocht hebben het dorp waar hij is opgegroeid en vervolgens
home owner
in z’n tinder bio hebben. Sorry alvast voor elke partner die ik nu beledig
Haha ohja of op tinder: “zaakjes op orde”
Ja als mijn partner al deze dingen zou doen, zou het één keer per jaar vuurwerk halen alsnog niet de dealbreaker zijn hoor…
Alleen in de poll ging het om “je partner”
Verder eens!
Alsieh dat zon 5km minimaal van mij vandaan afsteekt en verder wel met poolse snacks terug komt vind ik het prima
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan (knal)vuurwerk. Altijd al gehad maar sinds mijn broertje een paar jaar geleden met heel veel geluk zijn hand niet is kwijtgeraakt wil ik het absoluut niet meer in mijn buurt hebben. Toen ik mijn vriend leerde kennen heb ik ook al best snel naar zijn mening over vuurwerk gevraagd. Zou echt niks kunnen met iemand die elk jaar 2 maandsalarissen uitgeeft aan die zooi en er dan al weken naar uitkijkt.
Ja ok de optie die mist is dan “deze persoon zou al nooit m’n partner zijn”
Ik vind vuurwerk ook echt één van de meest vreselijke dingen. Ben als kind ooit ingesloten door een groep jongens met knalvuurwerk wat naar me gegooid werd. Ik kom in december niet buiten, schrik al van autodeuren die dicht gaan of flitsende reclameborden.
Kwam de zoon van mijn vriend laatst van. “Ja pap, zullen we naar Duitsland gaan om vuurwerk te kopen?” Vriend zei gelukkig nee. Ik had geen aangifte gedaan, maar mooi wel dat hij dan de kerstvakantie alleen had kunnen zitten. Ga ik wel bij mijn ouders in de middle of nowhere leven.
Nou een dealbreaker in de relatie vind ik te heftig maar ik vind het ook zeker niet prima.
Ja, echt kansloos eigenlijk dat zoveel meer mensen zich zo voelen! Dacht altijd dat het door mijn ervaring kwam. Maar idd al vanaf oktober bijna gewoon. In mijn stad valt het wel mee, maar waar mijn vriend woont is het echt verschrikkelijk. Daarvan hebben we wel één keer aangifte gedaan, en sindsdien is het wel minder in onze wijk, dus ze doen er wel iets mee blijkbaar. Hoop echt dat het heel snel nationaal verboden wordt en deze ‘traditie’ lekker afsterft.
Ik heb dit ook rond oud en nieuw op straat maar dacht dat ik hewoon een teer zieltje had. Wat jij hebt meegemaakt @Rose_Gold is echt mijn ángst…![]()
Hoor hier ook iedere avond zo’n mega harde bommen af gaan…
@Kauai jij omschrijft hier exact zon 80% van de mannen die ik ken, al zijn dat inmiddels een soort 35 jarige Jeroenen . Maar Jeroen is dan niet de juiste naam. Wij hadden vorig jaar zo’n type mannen omschrijvingen ergens haha. Als iemand een betere weet dan ben ik benieuwd…
Kevin
Nee Kevin is type joggingpak, airmax, petje toch?
Richard
Ja ik vind dat soort types wel een Jeffrey, Jeroen is te braaf.
Ja Jeffrey of Wesley ![]()
Kevin, Richard en Jeffrey zitten allemaal in dezelfde vriendengroep ![]()
Vergeet Mitchell niet
Ik geloof nog eerder dat meer dan de helft van FF een ovaal gezicht heeft ![]()