Stel je persoonlijke vraag #47

Jaa daar had ik ze idd gevonden hahaha. Ik gier ook om die rondjes die jij hebt getekend van “Hier zit sws geen folie”

2 likes

Ik las op Reddit dat mensen in Japan vaak een kwalitatieve kersttaart krijgen van hun werkgever zo voor kerst.
Zou jij dit leuk vinden om te ontvangen?

• Ja ik heb dit liever dan een traditioneel kerstpakket met eten dat over een jaar over datum nog in de voorraadkast ligt
  • Nee ik heb toch liever een traditioneel kerstpakket met vreten en random prullaria (oproltas, goedkope snijplank met bedrijfslogo)
  • Ik heb liever een oproltas

0 stemmers

4 likes

Hier zou ik echt super blij mee zijn.

3 likes

Uploaden aub! Ken alleen de verhalen over de kastdeurplank, nooit foto’s gezien :frowning:

6 likes

Als @Bunnyslippers de taart bestelt voor werk dan sowieso liever taart want is lekker. Iemand anders ben ik nog niet zo zeker van.

3 likes

Foto’s zijn niet voor niets verwijderd, gelieve niet openbaar te posten ivm herkenbaarheid (niet alleen van mij, ook van vrienden). Dm’en is geen probleem wmb

5 likes

Maar wat als het naar een bekende van je wordt gedm’t???
:disappointed_relieved:

3 likes

Je partner gaat elk jaar naar Polen om illegaal vuurwerk in te slaan:

• Ik doe aangifte, bye
  • Ik doe gezellig mee
  • Ik vind dit een dealbreaker
  • Ik vind het prima, maar doe niet mee

0 stemmers

Naar aanleiding van dat ik in een vuurwerkrabbithole ben beland op insta terwijl ik vuurwerk echt verafschuw hahaha

Ik zou hier ook wel dol op zijn, maar ik krijg specifiek in deze periode toch liever iets wat langer houdbaar is dan een taart, heb al het gevoel dat ik omkom in het lekkere eten!!!

9 likes

Ik geloof ook niet dat 83% hierom de relatie :put_litter_in_its_place:

5 likes

Het is eerder dat ik sowieso nooit op dit type man zou vallen.

77 likes

Of tijdens het daten even mijn beslissing zou overdenken

7 likes

Haha nee dat vind ik ook moelijk te geloven, zeker als ik hier soms lees wat wél allemaal getolereerd wordt in relaties, zou me verbazen als de grens dan ligt bij één keer per jaar zoiets doen :’)

6 likes

ik zou polen wel vrij heftig vinden, want is het dan illegaal? waarschijnlijk niet veilig. maar als ie naar duitsland gaat om mooi siervuurwerk bij een officiële winkel te halen, geen probleem

3 likes

Zoals @Echo zegt gaat dit natuurlijk niet om 1x per jaar. Dit is het type man dat waarschijnlijk wel meer onaantrekkelijke dingen doet zoals karbiet schieten, in t weekend gaan vissen incl insta foto’s, pvv stemmen en op z’n 20e een huis gekocht hebben het dorp waar hij is opgegroeid en vervolgens :sparkles: home owner :sparkles: in z’n tinder bio hebben. Sorry alvast voor elke partner die ik nu beledig

47 likes

Haha ohja of op tinder: “zaakjes op orde”

9 likes

Ja als mijn partner al deze dingen zou doen, zou het één keer per jaar vuurwerk halen alsnog niet de dealbreaker zijn hoor…

3 likes

Alleen in de poll ging het om “je partner”

Verder eens!

Alsieh dat zon 5km minimaal van mij vandaan afsteekt en verder wel met poolse snacks terug komt vind ik het prima

1 like

Ik heb echt een gruwelijke hekel aan (knal)vuurwerk. Altijd al gehad maar sinds mijn broertje een paar jaar geleden met heel veel geluk zijn hand niet is kwijtgeraakt wil ik het absoluut niet meer in mijn buurt hebben. Toen ik mijn vriend leerde kennen heb ik ook al best snel naar zijn mening over vuurwerk gevraagd. Zou echt niks kunnen met iemand die elk jaar 2 maandsalarissen uitgeeft aan die zooi en er dan al weken naar uitkijkt.

18 likes